Peppe K skrev:Jag vet att det var flera som körde Ducati på licens kurserna 2005 .
Jag är nyfiken villka som kommer att köra på sina Duccar 2006 .
För jag har bytt upp mig från 916 till 996 till 2006 .Så vi får se hur det går
Nej inte än men den står i garaget och skrikerchrister skrev:Har du redan klämt in den nya rovan
Det jag vet är att motorn är portad och chipad säljaren är osäker vad det är för modell. Det blir en överaskning när topparna tas bortduc916 skrev:Fräckt! Då är det därför du säljer en 916-motor. Blev det en "vanlig" 996-motor
eller S, SPS, R? Eller kanske RS?
Peppe K skrev:Nej inte än men den står i garaget och skriker
Peppe K skrev:Det jag vet är att motorn är portad och chipad säljaren är osäker vad det är för modell. Det blir en överaskning när topparna tas bort
Det går säkert men jag har ingen aning hur man tyder nummrena eller bokstäverna .duc916 skrev:Ursäkta om jag visar min okunskap, men går inte den informationen att ta fram via motornumret?
Peppe K skrev:Det går säkert men jag har ingen aning hur man tyder nummrena eller bokstäverna .
Men den ska vist gå som ( F ) och den har varvtals stopp på 13000 rpm
Kan oxå vara åskådare/påhejare när Peppe ska lyfta i nya motorn.christer skrev:Säg till när det är dags, jag kommer till ditt garage med campingstol å några bärs, agerar åskådare och hejar på
Nåt måste man ju hitta på när man inte kan tracka däck krängare mellan kval å race
rust29 skrev:Kan oxå vara åskådare/påhejare när Peppe ska lyfta i nya motorn.
Hojta till om tid/plats...
Ska kolla så värmen kommer på så ni inte fryserchrister skrev:Jag tar med två stolar Peppe, slå på värmen i garaget, vi som kommer vara passiva kanske fryser annars
Peppe K skrev:Det går säkert men jag har ingen aning hur man tyder nummrena eller bokstäverna .
Men den ska vist gå som ( F ) och den har varvtals stopp på 13000 rpm
LOTTAK skrev:Ska kolla så värmen kommer på så ni inte fryser
Lovar oxå att serva er med kaffe och andra värmande drycker om det skulle behövas, allt för att hejjaklacken ska trivas och må bra
Fixar vibjörn.e skrev:Nej för fasen, fram med ölen och en sovplats det här ska inte missas
björn
Peppe K skrev:Jag vet att det var flera som körde Ducati på licens kurserna 2005 .
Tyvärr har du nog rätt.oscar skrev:Fräckt med lite annat än radfyror , men du lär knappast se alla dina kurskamrater på tävlingarna då licens(kursen) mer verkar vara en innegrej...
Ducati står ju inte så högt i kurs bland svenskaPeppe K skrev:Jag vet att det var flera som körde Ducati på licens kurserna 2005 .
Det var en dansk som förgyllde R1000 på Knudan med Aprulla. Sköld fixade ju ventilsallad efter några varv i SBK.Nyteknik skrev:Ducati står ju inte så högt i kurs bland svenska
RR-licensinnehavare. Det är likadant med 125- och 250-produktionracers. Tråkigt tycker jag eftersom de är förbannat läckra jämfört med japanska gathojar, som depåerna svämmer över av.
Så vitt jag vet är det bara Sköld som kör Ducati. Och Björn här på forumet - men inte längre, sägs det. Som Rookie lär du bli ensam. Coolt. Mer mångfald i depån!
Christer här ovan ska köra sin 748 i R600.Nyteknik skrev:Som Rookie lär du bli ensam.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|