Självklart redan medlemBlir nog bra det där! Ska bli kul att höra vad du tycker om den.
Glöm inte att gå med i Ducceklubben!
Den finns redan. Den har ju 19" fram nu och endurovarianten har ekerhjul, nobblys, hasplåt och skyddsbågar. Något man specar vid beställning.Grattis?
Blir nog slagläge för mig när den kommer som ”enduro” vilket skulle förvåna mig om den inte gör.
Alla har 19" nu. Inget skiljer förutom vad man väljer som tillval. Många Ducatista som gråter blod. Ingen desmo, ingen enkelsving och inget 17" fram. Lite samma tänk som på Multi 950.Vilken modell är din ? Har du 17 eller 19" ? svårt att se på bilden. Men en grymt fin cykel är det
Du kan köpa min. Brukar byta efter max ett par år. Då har den nog gått 4-5k mil. "Bästa pris bror"Första Duccen jag vill ha som inte enbart talar till hjärtat. Bra prissatt kontra S1000XR också, verkar bli ungefär samma peng med jämförbar utrustning. Med lite ”tur” är andrahandsvärdet på Multin sämre än BMW och blir ett fint begköp om några år.
Naa, den ska ha en riktig tank också, minst 30 liter????Den finns redan. Den har ju 19" fram nu och endurovarianten har ekerhjul, nobblys, hasplåt och skyddsbågar. Något man specar vid beställning.
Toppen bara meddela när det är dags så ser vi! Hoppas nu du blir riktigt nöjd med hojen!Du kan köpa min. Brukar byta efter max ett par år. Då har den nog gått 4-5k mil. "Bästa pris bror"
Välkommen till Italien?Haha, hade ju BMW innan och märker en viss skillnad i "tänket" hos Ducati. Beställde bl.a. larm och däcktrycks sensor. Hos BMW monterades detta på fabrik och hojen levererades med detta. Nu kommer grejerna löst lite pö om pö och säljaren får montera. Kränga av och på däck för sensorerna och montera larm som inte har medföljande instruktioner för hur det skall installeras. Va bene
Edit: En sak till förresten. Väskorna levereras senare, men jag har fått låsen som inte är kodade till nyckeln än. Det gör ÅF när jag hämtar väskorna. Mig gör det inget, det mesta får de göra vid 100-mila som ingår i köpet. Blir ganska många timmar för ÅF dock.
Kan trösta dig med att det är samma med Triumph. ÅF får montera på allt. Jag beställde just TPMS till min förra Street Triple, det var ju jättefräsigt 2013. ÅF lyckades repa bakfälgen rätt ordentligt vid montaget, så jag fick en ny fälg... Och TPMS var ingen höjdare 2013 iaf. Needy som tusan var den och jag fick inte själv sätta vilket tryck som var lagom, så antingen fick jag köra 2,9 bar (stenhårt) enligt boken bak, eller ha en ilsket blinkande lampa.Haha, hade ju BMW innan och märker en viss skillnad i "tänket" hos Ducati. Beställde bl.a. larm och däcktrycks sensor. Hos BMW monterades detta på fabrik och hojen levererades med detta. Nu kommer grejerna löst lite pö om pö och säljaren får montera. Kränga av och på däck för sensorerna och montera larm som inte har medföljande instruktioner för hur det skall installeras. Va bene
Edit: En sak till förresten. Väskorna levereras senare, men jag har fått låsen som inte är kodade till nyckeln än. Det gör ÅF när jag hämtar väskorna. Mig gör det inget, det mesta får de göra vid 100-mila som ingår i köpet. Blir ganska många timmar för ÅF dock.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |