JpHenrik
Medlem
Riktigt cool hoj, vill ha faktorn växer hela tiden för mig. Var först inne på att byta till en Yamaha Bolt, men nu vetitusan..
Last edited:
Morsning! Röd Icon beställd! Köpte till Termi-slipon, den låga varianten, samt en nummerplåtshållare, Ducati orginal. Tyvärr har jag inget leveransdatum ännu...
// Magnus
Fråga till er som testat icon och full throttle. Hur är de olika styrena? Det lite lägre på full throttle ser mer inbjudande ut till mer aktivkörning men kanske inte lika skönt att köra längre sträckor? Vad är era tankar och åsikter? För mig lutar det åt en full throttle nu när jag är utan hoj och letar efter något roligt men inte kommit iväg och testat någon scrambler än.
Fråga till er som testat icon och full throttle. Hur är de olika styrena? Det lite lägre på full throttle ser mer inbjudande ut till mer aktivkörning men kanske inte lika skönt att köra längre sträckor? Vad är era tankar och åsikter? För mig lutar det åt en full throttle nu när jag är utan hoj och letar efter något roligt men inte kommit iväg och testat någon scrambler än.
Riktigt snyggt! Impulsköpte en icon igår som jag fick hem idag! Måste också rensa... Var köpte du de blinkersen?? Var bara att kapa kablarna och koppla rakt på alltså??
Ja jag anade att det var biltemas... Får köpa de på måndag!!
Hur är det att flytta skylten?? Är det problem med kablarna till skyltbelysningen?
Tjena,
Jag hämtade ut en Icon förra veckan och är väldigt nöjd hittills. Men börjar bli lite sugen på ett nytt avgasrör. Är inne på ett Termigioni lågt race, men är det värt pengarna? Låter bra och ser ok ut. Börjar ju dyka upp en del andra tillverkare och fler lär komma den närmaste tiden. Surfat runt lite och såg att Zard har ett slipon på gång som ser bra ut. Någon som har koll på kvaliten? Är nybörjare så har inte så bra koll själv, köper man Termi så ingår ju även mappning är det nödvändigt för slipon?
- - - Updated - - -
Tjena,
Jag hämtade ut en Icon förra veckan och är väldigt nöjd hittills. Men börjar bli lite sugen på ett nytt avgasrör. Är inne på ett Termigioni lågt race, men är det värt pengarna? Låter bra och ser ok ut. Börjar ju dyka upp en del andra tillverkare och fler lär komma den närmaste tiden. Surfat runt lite och såg att Zard har ett slipon på gång som ser bra ut. Någon som har koll på kvaliten? Är nybörjare så har inte så bra koll själv, köper man Termi så ingår ju även mappning är det nödvändigt för slipon?
View attachment 420391View attachment 420392View attachment 420393
Jag var nyss ute och fixade till denna lösningen. Använde bara originaldelarna och en ny skruv...
På tal om avgas... Jag har beställt helsystemet från Zard som drar upp dämparen i sadelhöjd... Ska vara sjukt bra prylar som jag förstått... Kan knappt vänta tills jag får hem det...
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|