Inte insatt och ej heller hört något om det men jag tycker den är rätt sval överlag. Finns så många andra hojar i den kategorin att den kändes överflödig när den kom tycker jag.
Varför vill du byta? Mer effekt eller bara mer ljud?Tittar på Scrambler, men Termignoni kostar typ 13000 att lägga till inkl montering och mappning.
Vilka alternativ finns det? Vad gäller kring E-godkänt, katalysator och Euro5?
Jag har haft en scrambler 800 FT: En av de roligaste hojar jag har ägt faktiskt.Denna säsongen provade jag nya MT-09 efter att ha kört två olika singlar från KTM. Gillade verkligen min 690 Duke och längtar tillbaka till smidigheten. Vill också ha möjlighet att köra grusväg och lättare terräng.
Har kollat på Scrambler, Scrambler 1100 samt Desert sled. Hur är 800 vs 1100 motorn? Är uppdateringarna på Desert sled (kraftigare ram och fjädring) något jag kommer sakna på en vanlig Scrambler? Någon som går i säljtankar av ovanstående modeller?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |