Inget ny köpare ännu på hojen?Nästan iaf
Inget ny köpare ännu på hojen?Nästan iaf
Inget ny köpare ännu på hojen?
Grattis!Idag körde jag hem min nya babe,, stockholm till örebro 21mil i 11+ det var inte bara kan jag lova det var friskt
Tack
Det är igentligen inte det, men hadde sommar hanskar.
Är det krångligt att byta blinkers? Trodde det var relativt easy fix.. Pratade dock med desmo idag då jag ville slänga på mindre blinkers bak, men enligt dem var det lite pyssel..
Någon av er här som bytt? Till vad? Och hur stökigt är det? Skulle inte kalla mig själv särskilt teknisk...
Sjukt lätt. Bara koppla in, jag kapade kablarna på originalblinkersarna och använde deras kontakt till de nya. Behövs inget nytt relä eller någonting.
Blir ju lite skillnad...
Det där ser strålande ut,
Får man fråga vart du köpt så där små?
Är det krångligt att byta blinkers? Trodde det var relativt easy fix.. Pratade dock med desmo idag då jag ville slänga på mindre blinkers bak, men enligt dem var det lite pyssel..
Någon av er här som bytt? Till vad? Och hur stökigt är det? Skulle inte kalla mig själv särskilt teknisk...
Fast det där känns ju aningen överkurs (läs onödigt) ��
Klippa, klämma på en skarv, sen krympslang, eventuellt två storlekar på krympslangen.
Fast det är klart, ska man gå tillbaka till original så är det ju tråkigt och klippa kabeln
Skickat från min SM-G920F via Tapatalk
Så gjorde jag, klämde på vattentäta skarvar. Samt att blinkersarna fram passade perfekt i de mindre hålen som redan finns fram.
Är det någonsin någon som kommer sätta tillbaka originalblinkersarna, som säkert finns att köpa på COOP för 29,90:-?!
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |