Faktiskt, såhär i efterhand.
Men jag vill ha 85 med helsystem minst annars behåller jag den
Bike köpte in den för 60k. Men så desperat är jag inte
tackstort grattis.
Någon av er som slängt på Continental TKC80 på sin och provat?
kört nu 30 mil sen igår, börjar få lite träningvärk i högerhanden. Jag skulle behöva ett kopplingshandtag som går att ställa om pga av att jag har rätt så små händer, hittade på ebay från kina men kan ni tipsa om någon av vettig kvatlite?
kört nu 30 mil sen igår, börjar få lite träningvärk i högerhanden. Jag skulle behöva ett kopplingshandtag som går att ställa om pga av att jag har rätt så små händer, hittade på ebay från kina men kan ni tipsa om någon av vettig kvatlite?
Var inne hos DesmoCenter i Stockholm idag med min oljeläckande hoj.
De tog in den direkt på morgonen och kollade på det medan jag väntade. Det visade sig vara ett felande oljefilter som var boven. Jag fick det utbytt på stört och fick även ett oljebyte!
Riktigt bra service och kundmottagande.
Mitt framdäck är nu även det slut så nu blir det däckbyte igen. Har bytt bakdäcket i våras men det börjar ta slut. Trist nog kör jag så pass mycket asfalt att jag inte har råd att köra på Pirelli MT60 RS däcken längre. Fick tipset att byta till ett par Angel GT däck.
Någon som har provat dem?
Skönt att höra att det löste sig smidigt! Min upplevelse av Desmocenter är också väldigt bra! Får man fråga hur långt du kört med sulorna? Rimligen bör väl Angel GT vara marginellt bättre komfort på asfalt, eller?
Beror väl på hur du väljer att göra när du byter däck.
Hos desmo låg ett set Angel GT + arbete strax under 5k.
Men köper du däck online och lossar fälgarna själv så kommer du ju ner i pris. Att göra allt själv är ju så klart billigast.
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |