Kan nog vara så, ska som sagt kolla på det till nästa säsong.Det kan nog vara klokt, anledningen är ju som det skrivs tidigare troligen att de är fel mappade från fabrik av någon anledning. Förbrukning, ljud....
Kan nog vara så, ska som sagt kolla på det till nästa säsong.Det kan nog vara klokt, anledningen är ju som det skrivs tidigare troligen att de är fel mappade från fabrik av någon anledning. Förbrukning, ljud....
Jaha, då förstörde man sin Schuberth C3 Pro för 5800kr, en stor fläkt och plus att böja sig ner var ingen bra idé. Bara ringa försäringbolaget på måndag.
Det låter roligt, men tyvärr är svaret ja, fast kan säga att jag kände inget, förra gången provade utan hjälm då blev det blodvite istället.Körde du in huvudet i en fläkt?
En stor cirkulationsfläkt av plåt, som har skarpkant som jag slog skallen i. Så det blev en spricka i hjälmen, men pratade med Folksam idag fick ut pengar på drulleförsäkringen, så beställde en ny hjälm nu idag. Typiskt sådana misstag jag kan göra,Vad är det för fläkt som är så kraftig att du måste kassera hjälmen?
härligt, var det värt pengarna?View attachment 432611
Så här vart det med öppet filter och ny map, bra mycket härligare och köra på alla sätt o vis..
Nu gick det till och med att köra med en hand, utan att vara nervös
Kan säga så här att hjälmen skyddade bra, i alla fall, men nu hjälm är på gTur i oturen att du hade jjälm
Ja det lätt värt det, det ju gött att den går rent nu
Sen vart det ju 88nm i vrid nästan från start
View attachment 432651
Här är en mkt bättre bild, efter några dagar med hojen nu så känner jag en stor skylnad från förr.
Rekomederas starkt! bra mycket roligare hoj vart det nu, Känns som att motorn mår bättre med
Kostnad för detta?
6500 för bara mappning då mappar de org boxen så man behöver inte ny styrbox el liknande
8000 med öppet filter + map
Och över 10 000kr om man ska ha bakdäck med, vart saftigt utgift så här lite innan hösten
Vilket filter blev det?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |