Nu när vintern är här sitter man ju självklart redan och planerar för nästa säsong.
Har varit småsugen på scramblern sedan den släpptes men hittills aldrig kört någon. Tror dock den skulle passa mina ändamål rätt OK: mestadels nöjesturer på 5-10 mil kurvig väg i fika-tempo tillsammans med någon enstaka långhelg per år. Är just det där med de längre turerna som jag antar är kruxet. Vet att ämnet berörts tidigare i tråden, men hur ser det egentligen ut gällande packningsmöjligheter? Finns det några bra och prisvärda lösningar värda namnet?
Nu när vintern är här sitter man ju självklart redan och planerar för nästa säsong.
Har varit småsugen på scramblern sedan den släpptes men hittills aldrig kört någon. Tror dock den skulle passa mina ändamål rätt OK: mestadels nöjesturer på 5-10 mil kurvig väg i fika-tempo tillsammans med någon enstaka långhelg per år. Är just det där med de längre turerna som jag antar är kruxet. Vet att ämnet berörts tidigare i tråden, men hur ser det egentligen ut gällande packningsmöjligheter? Finns det några bra och prisvärda lösningar värda namnet?
Vad gillar ni de nya modellerna? Tycker att desert sledgen ser riktigt ball ut! Lite besviken på café racern, hade kanske förväntat mig lite mer vågad design.. Verkar ju vara samma motor och komponenter i övrigt..
View attachment 435098View attachment 435099
Passade på att slänga på nya blinkers nu under vinterförvaringen.
Watsen Design fram och Rizoma bak
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |