Vi har ingen luftbox som skramlar loss när vi är ute och åker iaf.
Jag har en ny slogan ni kan köra på, givetvis på Italienska.
E 'molto bello ma non funziona
Haha!!
Klockren översättning
Om vi skall gå in på saker som skramlar loss ifrån hojar... En skruv till en luft box eller en hel hållare till drevkåpa med medföljande distans. Ungefär samma sak? Den senare delen orsakade ganska häftig rökutveckling då den landade på kröken på brorsans KTM gör ju inte saken tråkigare.......
Detaljkvalitet är inget som KTM är några direkt fenor på så skjut inte pilbåge i gummibåt ! (eller vad det nu heter...)
Det kanske hade varit bra om KTM köpte in lite grejor ifrån Ducati så kanske dom kan få ordning på sin insprutning ?
"Allt under 1000cc är moped ! "
Om vi skall gå in på saker som skramlar loss ifrån hojar... En skruv till en luft box eller en hel hållare till drevkåpa med medföljande distans. Ungefär samma sak? Den senare delen orsakade ganska häftig rökutveckling då den landade på kröken på brorsans KTM gör ju inte saken tråkigare.......
Detaljkvalitet är inget som KTM är några direkt fenor på så skjut inte pilbåge i gummibåt ! (eller vad det nu heter...)
Det kanske hade varit bra om KTM köpte in lite grejor ifrån Ducati så kanske dom kan få ordning på sin insprutning ?
Alltid tyckt att Superduke R är en fin maskin Eftersom jag gillar streetfighters och v-twins hade den varit nr 2 på inköps listan idag om jag fick välja. Har inte mycket över för rad 4or och dussinhojar. Jag vill ha mitt pulver även i låga varv.
Nåt som skulle ge riktigt habegär var om KTM mosade in RC8ans motor i Superduke chassit.
Kul att det blev lite fart i tråden.
Jag tycker att det är jävligt manligt å behöva mindre än st 42 på fötterna för att inte slå i hälen i avgasröret...
Säger som italienarna:
Ho i tacchi alti su di me oggi. Si sente molto bene quando guido la mia razzo rosso
Alltid tyckt att Superduke R är en fin maskin Eftersom jag gillar streetfighters och v-twins hade den varit nr 2 på inköps listan idag om jag fick välja. Har inte mycket över för rad 4or och dussinhojar. Jag vill ha mitt pulver även i låga varv.
Nåt som skulle ge riktigt habegär var om KTM mosade in RC8ans motor i Superduke chassit.
Kul att det blev lite fart i tråden.
FRiLLA, ska du byta hoj? Är väl din streetfighter som ligger på blocket?
http://www.blocket.se/ostergotland/Ducati_streetfighter_S_27305674.htm?ca=12&w=3
En fråga till :
Lås - hur förvarar ni det på hojen? Lite snålt med utrymme och finns ju ingen plats att stuffa undan under färd.
Ryggsäck?
Monster83 kör med det i alla fall.
Förresten Fidde:
Här har du en ny fin ryggsäck som matchar hojen:http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Duca...QQitemZ310181133655QQptZApparelQ5fMerchandise
Lägg ett bud på 200$ så får du den. Kom igen nu det står ju Ducati på den
Vi har inga ducce brödrostar iallafall Vem vet snart kanske vi kan se ett KTM våffeljärn. Skulle vara sjyst, spettan våfflar medans man kör, Superduken är ju en touring hoj så det borde funka. Bara och koppla in i cigarett uttaget
Jäklar vilken levande tråd detta är... NOT!
Kom igen nu SF-folket, var är ni?
Jag funderar faktiskt på att ta fram en brödrost för just ducati med loggan å allt snyggt inbränt på mackorna Sedan kan jag kränga mackor på era bandagar med ducce-klubben och säkert ta 50 spänn per smörgås. Det räcker ju att det står ducati på mackan så betalar ju ni det tiodubbla värdet...
Hej tänkte kolla om någon har testat några andra däck än original (pirelli diablo corsa 3) på sin SF? Börjar att spane efter alternativ då höjen har hyffsad apptit på däck..
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|