Desmodeath
Medlem
- Gick med
- 29 Aug 2016
- Hoj
- 2006 Ducati Multistrada S DS. Tidigare: Ducati 900 SSie, Ducati 750 SS samt Suzuki DR 600 och Suzuki Dr 350.
Ja, jag har tankar om den men det är inte det du vill höra.
P
P
Detta köpte jag med tillhörande adapter.Gör en chansning här.
Är på jakt efter ett depåstöd till ett stycke Ducati, har tidigare haft biltemas depåstöd för vanlig sving vilket jag har varit mycket nöjd med. Men deras enkelsving känns lite vansklig. Har någon erfarenhet och kanske framför allt vad har ni som har depåstöd till enkelsvingar valt för märke?
Tack på förhand!
Hade jag inte varit så snål hade jag köpt något sånt här som funkar på båda sidor.Kikade bland annat på den, kändes som en bra mellanväg till de för 2000+.
Tack för snabbt svar!
Gör en chansning här.
Är på jakt efter ett depåstöd till ett stycke Ducati, har tidigare haft biltemas depåstöd för vanlig sving vilket jag har varit mycket nöjd med. Men deras enkelsving känns lite vansklig. Har någon erfarenhet och kanske framför allt vad har ni som har depåstöd till enkelsvingar valt för märke?
Tack på förhand!
Vad upplever du som problemet med Biltemas stöd?
Har ett par stycken till både Ducati och MV Agusta utan problem, har dessutom ett MV original men tycker Biltemas funkar bättre.
M v h
Micke
Jag tittade på biltemas innan jag köpte den jag har nu. Då hade dem inga adaptrar till den. Frågade en på biltema i Kristianstad men han kunde inte heller hitta någon i datorn så då är den ju ganska oanvändbar. Men kan man få tag på en adapter som passar så funkar de säkert.Vad upplever du som problemet med Biltemas stöd?
Har ett par stycken till både Ducati och MV Agusta utan problem, har dessutom ett MV original men tycker Biltemas funkar bättre.
M v h
Micke
Hej, vet inte om jag skriver på rätt ställe nu men jag behöver lite hjälp. Vill ha ett high rise avgassystem till min monster 600 från 1997. Jag har köpt beg ljuddämpare men behöver själva systemet. Vet någon vart man kan få tag på ett sånt? Har letat på ebay och google men det är tomt... ????
/Adina
Hej,
Hur menar du? du har köpt beg ljuddämpare men behöver själva systemet?
Tillbaka på rätt planhalva igen! Tjackade en Monster 1100S i brutal mint condition igår.
~2000 mil, en ägare, Termosar och ECU, lite blandat kolfibergött och hyfsat iordningställd bakände.
Har redan beställt nya broms/kopplingsgrepp, öppen kopplingskåpa och diskotryckplatta och koliferskydd för instrumenteringen när den lilla toppkåpan plockas bort. På längre sikt blir det nya fotpinnar och clipon. Nu mår man.
Har aldrig bytt tryckplatta, är det meckigt eller?
Det klarar du utan att använda tummen
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |