Duccatista
Ny medlem
Fan va tråkigt.... Det är ju en asfrän hoj....
Så efter cirka 250 mil så läcker den olja från bakre cylindern....
Samt ena packboxen i framgaffeln.
Nu är jag nöjd att jag köpt från en firma med garanti.
Tråkigt iaf att behöva lämna in den inom loppet av ett par månader.
Så den ryker sannolikt till våren.
Riktigt tråkigt, och dåligt, inget av dessa bör ju kunna härledas till barnsjukdom på en ny modell.
Poängen med nytt är ju att man ska slippa fel som dom du nu åkt på, bra med garanti, och IBC ärju bra så för den skull lär det ju lösa sig, men ändå...
Sorry, helt rätt, jag va lite för snabb och uppfattade det som cykeln va ny, ibland blir dom stående, Biscaya har flera cyklar upp till 10 år fabriksnya till saluFast nu är det ju inte en ny hoj det handlar om, utan en SF 848.
Trist ändå såklart, men sånt som händer och hade han köpt hojen privat hade det varit riktigt jobbigt.
Yes!
Korrekt, det hade blivit en dyr läxa om det var ett privatköp.
Nu ska den in på garantiåtgärd.
Som det låter så får dom plocka ner den ordentligt vilket låter dyrt.
Ingen Skugga på IBC.
Inte en tillstymmelse till tjafs där inte.
Sorry, helt rätt, jag va lite för snabb och uppfattade det som cykeln va ny, ibland blir dom stående, Biscaya har flera cyklar upp till 10 år fabriksnya till salu
Men som sagt trist ändå.
Ingen fara skedd, ibland är det svårt att hålla reda på vem som kör vilken hoj.
Jag har aldrig varit hos Biscaya men jag har sett deras annonser ibland och det känns som att anledningen till att de har många äldre hojar stående är för att de inte verkar fatta att man måste justera priset när hojen blir äldre, oavsett om den använts eller ej.
Yes!
Korrekt, det hade blivit en dyr läxa om det var ett privatköp.
Nu ska den in på garantiåtgärd.
Som det låter så får dom plocka ner den ordentligt vilket låter dyrt.
Ingen Skugga på IBC.
Inte en tillstymmelse till tjafs där inte.
Ingen fara skedd, ibland är det svårt att hålla reda på vem som kör vilken hoj.
Jag har aldrig varit hos Biscaya men jag har sett deras annonser ibland och det känns som att anledningen till att de har många äldre hojar stående är för att de inte verkar fatta att man måste justera priset när hojen blir äldre, oavsett om den använts eller ej.
Det är ju skitbra ju, för oss som tycker att nya hojar var bättre förr!
Jo, i och för sig. Men det är ju helt valfritt att betala fullpris för en gammal hoj om man vill. Jag tror bara att den kundkretsen är lite begränsad.
Handlade service delar, filter, tändstift från Biscaya Motor i veckan. Annars handlar jag ofta på e-bay från England.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |