Superlight
SDK #2003 & BoTT #41
*vroom* *bröööl* *vroom*
amullo skrev:Jisses.. Snacka om att gå på stenhårt..
Först gör han sig rolig över tåskydden som uppenbarligen behövs.. Sen menar han att de skall bort, men sen inte.. Tittar man på vinkeln på kurvtagningen på emullo´s avatar så är det ju uppenbart att något måste ju ta i någonstans..
V-Gurra skrev:Vilken av dig och emullo är vaken just nu?(för ni är väl samma person) Lätt personlighetsklyvning är min diagnos. Den gode, den onde, den dumme. Hur många fler finns där inne? :kocko
Bimota, är du posör precis som Ducati-snubbarna? Det ser ut som att du håller på att ramla av hojen i din strävan att skrapa knät.
Varför skrapa knät förresten? Vad är vitsen? Bromsar det inte farten?
Seriöst, jag ska ta och fixa lite bilder på mig och min hoj så att ni får se att det går att köra OCH svänga med Maxen också.
MEN, jag måste erkänna att all denna pajkastning fått mig att fundera...
Kanske skulle man ha två hojar? Ska faktiskt provköra en polares sporthoj ikväll. Hoppas inte för mycket bara.
Återkommer med provkörningsrapport.
/VG
V-Gurra skrev:Den gode, den onde, den dumme. Hur många fler finns där inne? :kocko
/VG
Vadå posörer...? Var du oxå på Gotland Ring...!?emullo skrev:Och det här med posör, som jag sagt tusen gånger snart, posörer är vi alla, till viss del iaf.. SÅ ÄR DET..Även du!
Hyper skrev:Vadå posörer...? Var du oxå på Gotland Ring...!?
emullo skrev:Jepp Bensinen räckte hela vägen oxå...
Keihin skrev:Get a room
/K
amullo skrev:Get a LIFE! :kocko
Deje skrev:amullo - 2.46 inlägg/dag
Keihin - 0,36 inlägg/dag
amullo skrev:Hörrödu Keihin..
Fick du någon klarhet i hur man nu kollar och ändrar Rideheight efter drevbyte?? Jag satt o kolla i en gammal tråd och såg det av en händelse..
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=986054#post986054
Dino Velvet skrev:Tycker inte man ska ändra för ändrandets skull. Varför vill Keihin ändra rideheight?
amullo skrev:Ändrad utväxling på hypern innebär ju annorlunda spänd kedja = annan rideheight (eftersom hubben är eliptiskt utformad). Om det sen är nödvändigt är ju en annan fråga.. Jag tror ju skillnaden är ganska liten för oss vanliga dödliga, men det beror ju på hur mycket man justerar.
amullo skrev:Ändrad utväxling på hypern innebär ju annorlunda spänd kedja = annan rideheight (eftersom hubben är eliptiskt utformad). Om det sen är nödvändigt är ju en annan fråga.. Jag tror ju skillnaden är ganska liten för oss vanliga dödliga, men det beror ju på hur mycket man justerar.
amullo skrev:Ändrad utväxling på hypern innebär ju annorlunda spänd kedja = annan rideheight (eftersom hubben är eliptiskt utformad). Om det sen är nödvändigt är ju en annan fråga.. Jag tror ju skillnaden är ganska liten för oss vanliga dödliga, men det beror ju på hur mycket man justerar.
Jimsan skrev:Jag har velat ha en Ducce sedan jag såg en första gången då jag har bra smak
Efter att ha läst denna mer eller mindre seriösa tråd så vet man varken bu eller bä....
en del säger att man behöver serva efter lite tomgångskörning och en del säger att
det är lagom med en service efter 1000 mil
Kan det vara så att Ducce ägarna medvetet säger att ducatis är dåliga för
att få behålla dom för sig själv?
En Ducati-FAQ hade varit bra då det är lagom förvirrande med beteckningar,
kontra årsmodeller osv
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |