Superlight
SDK #2003 & BoTT #41
*vroom* *bröööl* *vroom*
amullo skrev:Jisses.. Snacka om att gå på stenhårt..
Först gör han sig rolig över tåskydden som uppenbarligen behövs.. Sen menar han att de skall bort, men sen inte.. Tittar man på vinkeln på kurvtagningen på emullo´s avatar så är det ju uppenbart att något måste ju ta i någonstans..
V-Gurra skrev:Vilken av dig och emullo är vaken just nu?(för ni är väl samma person) Lätt personlighetsklyvning är min diagnos. Den gode, den onde, den dumme. Hur många fler finns där inne? :kocko
Bimota, är du posör precis som Ducati-snubbarna? Det ser ut som att du håller på att ramla av hojen i din strävan att skrapa knät.
Varför skrapa knät förresten? Vad är vitsen? Bromsar det inte farten?
Seriöst, jag ska ta och fixa lite bilder på mig och min hoj så att ni får se att det går att köra OCH svänga med Maxen också.
MEN, jag måste erkänna att all denna pajkastning fått mig att fundera...
Kanske skulle man ha två hojar? Ska faktiskt provköra en polares sporthoj ikväll. Hoppas inte för mycket bara.
Återkommer med provkörningsrapport.
/VG
V-Gurra skrev:Den gode, den onde, den dumme. Hur många fler finns där inne? :kocko
/VG
Vadå posörer...? Var du oxå på Gotland Ring...!?emullo skrev:Och det här med posör, som jag sagt tusen gånger snart, posörer är vi alla, till viss del iaf.. SÅ ÄR DET..Även du!
Hyper skrev:Vadå posörer...? Var du oxå på Gotland Ring...!?
emullo skrev:Jepp Bensinen räckte hela vägen oxå...
Keihin skrev:Get a room
/K
amullo skrev:Get a LIFE! :kocko
Deje skrev:amullo - 2.46 inlägg/dag
Keihin - 0,36 inlägg/dag
amullo skrev:Hörrödu Keihin..
Fick du någon klarhet i hur man nu kollar och ändrar Rideheight efter drevbyte?? Jag satt o kolla i en gammal tråd och såg det av en händelse..
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=986054#post986054
Dino Velvet skrev:Tycker inte man ska ändra för ändrandets skull. Varför vill Keihin ändra rideheight?
amullo skrev:Ändrad utväxling på hypern innebär ju annorlunda spänd kedja = annan rideheight (eftersom hubben är eliptiskt utformad). Om det sen är nödvändigt är ju en annan fråga.. Jag tror ju skillnaden är ganska liten för oss vanliga dödliga, men det beror ju på hur mycket man justerar.
amullo skrev:Ändrad utväxling på hypern innebär ju annorlunda spänd kedja = annan rideheight (eftersom hubben är eliptiskt utformad). Om det sen är nödvändigt är ju en annan fråga.. Jag tror ju skillnaden är ganska liten för oss vanliga dödliga, men det beror ju på hur mycket man justerar.
amullo skrev:Ändrad utväxling på hypern innebär ju annorlunda spänd kedja = annan rideheight (eftersom hubben är eliptiskt utformad). Om det sen är nödvändigt är ju en annan fråga.. Jag tror ju skillnaden är ganska liten för oss vanliga dödliga, men det beror ju på hur mycket man justerar.
Jimsan skrev:Jag har velat ha en Ducce sedan jag såg en första gången då jag har bra smak
Efter att ha läst denna mer eller mindre seriösa tråd så vet man varken bu eller bä....
en del säger att man behöver serva efter lite tomgångskörning och en del säger att
det är lagom med en service efter 1000 mil
Kan det vara så att Ducce ägarna medvetet säger att ducatis är dåliga för
att få behålla dom för sig själv?
En Ducati-FAQ hade varit bra då det är lagom förvirrande med beteckningar,
kontra årsmodeller osv
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |