*Superlight*
Aldrig mer ett BERIK skinnställ!!!
Dr.Bike skrev:2551357ENDAST Shell Advance tillåts!
Nädu..., endast Q8 SBK
Dr.Bike skrev:2551357ENDAST Shell Advance tillåts!
PG? PeGe är hans rätta nick.Zee skrev:2548995Ducatiklubben VS Sporthoj 2
- The search for mo'money!
Out in stores near you, now!
PG-13-rated. All copyrights reserved by sporthoj.com.
*Superlight* skrev:2551370Nädu..., endast Q8 SBK
Titta, ett inlägg som faktiskt behandlar ämnet i trådrubriken. Unikt?Fist Woman skrev:2551231Sporthoj är bra mycket roligare än ducceklubben.
Det lär man tycka även om man åker Ducati om man alldeles så lite vidsynt.
Snacket inom Ducceklubben är ett som ett snacket på ett fängelse, alla är så jävla positiva och kreativa men diskussionerna rör sig endast inom en tight märkessfär och skulle någon kliva utanför så blir denne betraktad som en golare.
Ducceklubben är bra mycket sämre än hojarna, som i och för sig är rätt dåliga, inget snack om det.
Här blir man åtminstone motargumenterad, till och med jag tillåts existera.
Nu har du fel doktorn, jag talade om just detta med min Ducatigud och han sa Castrol R4. Så därför rinner det nu Castrol R4 i min SL.Dr.Bike skrev:2551357ENDAST Shell Advance tillåts!
Hehhehehehe... *jag skrockar gott*
Återigen: INGEN vare sig törs eller vill ifrågasätta den gud som ristat i sten vad för ENDA olja som går att köra på.
Trampar man utanför detta, hamnar man i Dantes sjunde nivå i helvetet direkt!!
Maverick_ou812 skrev:2551394Titta, ett inlägg som faktiskt behandlar ämnet i trådrubriken. Unikt?
Får ta o spinna vidare på det hela. Jag håller med, sporthoj.com är bättre än ducceklubben.org. Anledningen till mitt uttalande är en kommentar i en tråd på ducceklubben alldeles nyligen där ALLA (ingen undantagen) på sporthoj betraktades som idioter. Det kan man väl iofs få tycka men då ska man inte starta inlägget med "jag har visserligen aldrig kört med någon på SH men ryktet säger..."
Att vi är en hel del som både är en del av SH och Ducceklubben förstod nog aldrig författaren till inlägget, för honom var det "vi" mot "dom".
Ducceklubben har dock några fördelar mot SH:
1. Bankörningarna - Outstanding till pris och antal tillfällen
2. Den tekniska kompetensen kring Ducati, oslagbar även om man får sålla lite.
stronzo skrev:2551259
Titta bara in i någon tråd i Racingforumet, det spelar inte så stor roll i vilken
eftersom Sandstream nog lyckats droppa inlägg i samtliga trådar. Där får han
ständigt utstå påhopp och smädelser för sin bristande kunskap i ämnena.[/I]
*Superlight* skrev:2551370Nädu..., endast Q8 SBK
Maverick_ou812 skrev:2551394Nu har du fel doktorn, jag talade om just detta med min Ducatigud och han sa Castrol R4. Så därför rinner det nu Castrol R4 i min SL.
Finns det en sån?Dr.Bike skrev:2551422
Haha...
Det är inte de klistermärken jag sett vid oljepåfyllningsskryvarna på de Duccar som är servade på märkesverkstaden! Särskilt inte i Malmö
Zee skrev:2551420Kan nog inte hålla med dig alls där, hörruru. Inte alls. Sandström är en av de mer kunnigare, mest sakliga och mest argumenterande aktiva medlemmar på detta forumet. Han bemöter alltid övriga medlemmar med respekt och god ton. He never fires unless fired upon. Och knappt då heller. Och det menar jag verkligen!
Finns det en sån?!*Superlight* skrev:2551412app app app..., glöm inte vinlistan
Dr.Bike skrev:2551422
Haha...
Det är inte de klistermärken jag sett vid oljepåfyllningsskryvarna på de Duccar som är servade på märkesverkstaden! Särskilt inte i Malmö.
Dr.Bike skrev:2551422
Haha...
Det är inte de klistermärken jag sett vid oljepåfyllningsskryvarna på de Duccar som är servade på märkesverkstaden! Särskilt inte i Malmö.
Maverick_ou812 skrev:2551447Finns det en sån?!
Zee skrev:2551420Kan nog inte hålla med dig alls där, hörruru. Inte alls.... ord ord ord... det hela utspelar sig med en glimt i ögat och jag är helt övertygad att om vi alla skulle träffas irl skulle vi med all säkerhet skratta åt alltsammans och bara vara MC-entusiaster hela bunten. Jag har själv varit Ducatist och det funkade fint, men det hindrar mig inte från att göra narr av Ducatister när de lägger bollen på mållinjen. Å andra sidan skulle jag lika mycket försvara dem om tillfälle skulle ges och sakfrågan skulle intressera mig.
Superlight skrev:2551465Agip står det på min. Men håller med *Superlight*. Ingen jävla Shell i min moppe.
Ducati for life skrev:2547362
Varför stängs den?
Maverick_ou812 skrev:2551443Finns det en sån?
*Superlight* skrev:2551464Dekalerna sitter från fabrik, eftersom de har ett avtal med Shell
MC-Servise i Malmö använder inte Shell
*Superlight* skrev:2551472Stämmer, dom hade ju avtal med Agip tidigare
Superlight skrev:2551465Agip står det på min. Men håller med *Superlight*. Ingen jävla Shell i min moppe.
Ahaaaaaa... du talar om den verkstaden, då är det min Ducatigud som är inblandad. Castrol R4 alltså.Dr.Bike skrev:2551479Nja, han har tydligen mekat Ducce sedan Dacke, om det är en märkesverkstad vet jag inte.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|