Triggerhappy
Måste man tvätta den?
Hyper skrev:2530816Hur mycket du än sminkar en gris är det fortfarande en gris....
...eller en Volvo....
He he sant...men vilken jälla gris sen...
Hyper skrev:2530816Hur mycket du än sminkar en gris är det fortfarande en gris....
...eller en Volvo....
Jo, på ett helt allmänt plan stämmer utsagan. Fast buteljerna ni satt klubbens emblem på smakar inte gott. Kan ge mig fan på att en kemisk analys skulle påvisa spår av industrisprit, ebola och toarens.Lekkim skrev:2530426Grappa är gott, basta! Wanna race?!
imaster skrev:2530766
Det vet ju alla att alla Ducatis har mer vrid än vilken japs som helst...
Bj.O.rn skrev:2530681Det här var en mycket lång tråd, att ni orkar!
För övrigt suktar jag efter en lancia 8.32, motorn byggdes tydligen i Borgo Panigale...
Bingo skrev:2531005Äre sant att Ducatis ramar brukar gå av nära styrhuvudet utan synbar anledning? Ibland när föraren bara kör rakt fram. Är det verkligen så låg kvalitet på dem
Fast det kanske bara är på en viss modell?
I övrigt, manja gatto, kids
Jo, på ett helt allmänt plan stämmer utsagan. Fast buteljerna ni satt klubbens emblem på smakar inte gott. Kan ge mig fan på att en kemisk analys skulle påvisa spår av industrisprit, ebola och toarens.
Nogger skrev:2530606...det va en som tog det betet iaf...
Bingo skrev:2531005Äre sant att Ducatis ramar brukar gå av nära styrhuvudet utan synbar anledning? Ibland när föraren bara kör rakt fram. Är det verkligen så låg kvalitet på dem .
Jaja, men det där är ju bara en spricka. Jag menar att ramen lär ha gått tvärt av på någon modell, så att föraren gått omkull. Sen snackas det iofs också om sprickor( på en annan modell), fast där uppstår de under tanken. Var det också DucatiLiNiC skrev:2531279Nja .. Detta var på äldre SS modeller, tidigt 90tal typ och dom få det hänt har fått ny ram på garanti.
Vad jag har förstått så uppkom sprickan ofta vid ett borrat hål tex för ramNrbrickan.
Nogger skrev:2530699Han kan väl inte ljuga heller ! Att säga att hon va myndig (i sammanhanget) vore som att säga att en twin har mer vrid än en literhoj från japan... *BRANDFACKLA* here we go again...
Bingo skrev:2531320Jaja, men det där är ju bara en spricka. Jag menar att ramen lär ha gått tvärt av på någon modell, så att föraren gått omkull. Sen snackas det iofs också om sprickor( på en annan modell), fast där uppstår de under tanken. Var det också Ducati
Bingo skrev:2531320Jaja, men det där är ju bara en spricka. Jag menar att ramen lär ha gått tvärt av på någon modell, så att föraren gått omkull...
stronzo skrev:2531453(Var är Sandström?)
Bingo skrev:2530076Jorå, Millen har dessutom jädrans fina fälgar. Såna kostar väl 25 k typ till din cykel. Sen kan man jämföra såna, för farten oväsentliga, detaljer som gaffelkronan. Suzukis ser pinsam ut i jämförelse.
The economic man, som är en ekonomiskt rationell figur, bryr sig inte om inköpspriset i sig. Han bryr sig bara om kostnaden för ägandet, den periodiserade utgiften. Den behöver inte vara särskilt mycket högre för den som köper en 999S än för en Gixxer1000.
sandstream skrev:2530199Suzukis andrahandsvärde har iaf jag uppfattat vara likvärdigt med de andra jappsarna (Ducatis har jag ingen koll på).
sandstream skrev:2530604Ja, han tror det och ge dig inte in på att försöka förklara, han har svalt Ducati-myten med pappret på.
Zee skrev:2530641Syntax Error on Line 1, 3, 5. Array out of bounds. Inconsistent code. Check for software failures. Possible boot-ROM error or pasta cookup.
C>:
Nogger skrev:2530319Krascha på en ducati Går det ??? Dom som är så bra och svänga osv....
Argyle skrev:2529814Exakt
stronzo skrev:2531453Du menar nog GSXR-1000 från 2005? (Var är Sandström?)
http://www.1tail.com/sa/news/s/default.htm?g={22F6D1DF-72CF-4A36-B9F1-1E87EFDF1809}
elwe skrev:2532043När man var riktigt liten så körde man svenskt ...
Sedan blev det japanskt och japanskt och japanskt och jap .....
Och så blev man "påtvingad" ett annat japanskt märke av svenska generalagenten för detta märke, osv ...
Numer pröjsar jag mina hojar själv.
Då kollar man ju runt och provar och värderar och testar igen tills man vet vad man vill lägga sina pengar på.
Och, det blir som det blir när man har ca 35 års erfarenhet från landsväg och bana .. den mest prisvärda hojen, allt inberäknat, utkristalliseras och den köper man
*Superlight* skrev:2532134
Med tanke på vad som hände vid den kraschen så känns ditt inlägg väldigt onödigt...
emullo skrev:2532491Godmorgon!
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |