Geggamoja
#13
Då var hon hämtad! Jäklar vilken skillnad mot radfyra, riktigt angenämt, och ljudet : arView attachment 356964
Vilket jävla fejs - glad som ett barn på julafton! Gratulerar och önskar dig mycket nöje!
Då var hon hämtad! Jäklar vilken skillnad mot radfyra, riktigt angenämt, och ljudet : arView attachment 356964
Halloj det var på AVA mc men jag lämnade hojen under vinter då dom ebjuder lite billigare tim debitering så under hög säsong så är det säkert lite dyrare, kan annars tipsa om PRO Service i Riala Norrtälje som är grymt duktigt på ducati och har även bänk och kan mappa om det skulle finnas behov
Fler frågor:
Gubben hittade inte handboken, men skulle fixa en ny till mig, jag fattar inte hur man ska ställa klockan eller nollställa trippmätaren!
Kan bläddra i menyerna så jag får laptimer och trippmätare osv, men hur i hell ställer jag dem?
När det gäller Service kan jag rekommendera Italia Bike Center i Alingsås.. Riktigt bra att ha och göra med.
Yo Duccatister!
Har ett annat litet problem nu har jag märkt när jag kört den lite, den "tjuvstannar" för mig ibland. Sitter en PC3:a + att den är mappad i ECU:n, kan det ha med det att göra? Hade en R1:a med pc3, som gjorde likadant. Det kan t.ex vara när man åkt aktivt, kommer in mot stan och kopplar ur i bilköer eller inför en skarp böj, känns så där om den skulle lägga av mitt i utgången på en kurva. Den startar direkt när sen, och batteriet är helt nytt....
Någon som vet vad det kan vara
Icke, den bara stänger av motorn, sen startar den direkt när jag provar...Inte med i SDK än, men borde väl.får du upp nått i displayen ? släng in den här frågan på SDK , du lär få svar rätt omgående...jag hade likadant på min 998 efter att jag fixat till nya blås och filter.
Icke, den bara stänger av motorn, sen startar den direkt när jag provar...Inte med i SDK än, men borde väl.
Yo Duccatister!
Har ett annat litet problem nu har jag märkt när jag kört den lite, den "tjuvstannar" för mig ibland. Sitter en PC3:a + att den är mappad i ECU:n, kan det ha med det att göra? Hade en R1:a med pc3, som gjorde likadant. Det kan t.ex vara när man åkt aktivt, kommer in mot stan och kopplar ur i bilköer eller inför en skarp böj, känns så där om den skulle lägga av mitt i utgången på en kurva. Den startar direkt när sen, och batteriet är helt nytt....
Någon som vet vad det kan vara
De där ECU´erna som kommer me piporna är mappade typ som kompromiss, så den blir hackig i låga hastigheter, därför monterar folk PC också, men en kass mappad PC kan ställa till med lite skit. Koppla ur PC´n och testa köra utan. Är den sen jobbig kan du kolla med Tom och få den mappad rätt i ECU´n direkt...och få en fin uppstarts text i displayen om du vill..typ JackDanielsRulez..OXÅ.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |