Toppsnäckan skrev:
2406335 ...ja, tjejen är jag. Som har ff har allt original på min Duke.
Hallå! Du får ta o hänga med när det körs igen. Din kille var med för ett par veckor sedan. Jag lurade honom att köra vilse...
snajdarn skrev:
2406649Tänkte kolla vad ni andra kör på för däck? Man vill ju inte att d ska släppa för lätt när man gasar lite i kurvorna.. tänkte aven att ni skulle berätta vad ni har för drevning (ja har 16/40) o hur ni tycker det funkar? Ja har lite problem med glödlampan bak, den pajjar hela tiden,skit irriterande..
Jag kör med Pilot Power bak. Bra grepp, men jag är faktiskt lite förvånad över att det släpper lite i kurvorna ibland. Men det kanske beror på vägarna...inga problem att fixa släppen i alla fall, de släpper snällt.
Jag kör med 16/42. Hade 16/40 förrut, men nu är det roligare. 16/40 skiljer inte mycket alls från originaldrevningen.
Jag köpte min diodlampa hos
www.bilbroderna.se.
Juha-p skrev:
2406858 Är det nån som kör med annan iställning på dämparna, har funderat på testa ändra lite.
Jag provade att öka förspänningen bak ett tag. Det var ingen hit, hojen fladdrade fram som tokig när jag kom upp i lite hastigheter. Livsfarlligt!!! Men den gick skitbra med passagerare.
Långa farbron skrev:
2407165Sänkt gaffelkronorna ca 1 cm fram och nästan full höjd på förspänningen bak,blir lagom lättstyrt.
Vad menar du med "sänkt gaffelkronorna"? Är det samma sak som att flytta upp gafflarna 1 cm i klammorna?
Med "full höjd på förspänningen", menar du att du släppt på förspänningen nästan max? Blir den inte svampig då?
Nöjd med TMR41?