Klockringaren
nissenys
Ja fattar inte heller vart dom hittat brudarna...
, dom måste vara jävla söta om dom ens får
vara inomhus efter vissa incidenter...
, dom måste vara jävla söta om dom ens får
vara inomhus efter vissa incidenter...
Om man nu träffar en perfekt tjej som gör allt rätt, då blir man ju typ arbetslös i relationen ingat att rodda runt med...
Jag tror jag var ihop med ole-dolyckan. Allt hon rörde vid gick sönder. Som tur är att hon betalade allt själv då det var hennes prylar. Men om man jobbar 300 timmar i månaden med konstant sömnbrist händer det dåliga saker med.
Det värsta min har gjort är att råka släppa bromsen för tidigt när hon växlade min automat BMW750. Då drev inte bilen och hon stannade inte samma sekund jag gapade om det.
Bagatell kanske men jag blev galen.
Trådstartaren verkar ju vara tillsammans med en efterbliven. Hur kan man behålla en sån?
Det värsta min har gjort är att råka släppa bromsen för tidigt när hon växlade min automat BMW750. Då drev inte bilen och hon stannade inte samma sekund jag gapade om det.
Bagatell kanske men jag blev galen.
Trådstartaren verkar ju vara tillsammans med en efterbliven. Hur kan man behålla en sån?
Måste bara fråga vad man jobbar med om man gör så många timmar per månad?
Jag gjorde 320 timmar på en månad vid en projektanställning och kände hur livsgnistan försvann tämligen omgående.
Att göra det konstant låter ju hemskt.
Varför sätter TS in sina försäkringspengar på sambons konto bara för att kontokortet strejkar?
Hur lång tid tar att få ett nytt kontokort?
Eller har jag missat nått?
Eh? Nu är jag inte säker på att jag förstår vad du snackar om? Hon lade alltså i växel (d eller r) utan att ha foten på bromsen? Och det var ett problem?
Skitlåda i så fall.
Eh? Nu är jag inte säker på att jag förstår vad du snackar om? Hon lade alltså i växel (d eller r) utan att ha foten på bromsen? Och det var ett problem?
Skitlåda i så fall.
17000 mil låter som en lite väl stor intervall för vilken låda som helst.. min började iofs inte bli trög förrän efter 20000.Hon tryckte inte tillräckligt hårt på bromsen. La i läge D och började köra. Den drev halvt om halvt men slirade mest mellan neutral och D.
Lådan e kass från fabrik på de asen, speciellt efter 15 år och 17.000mil utan oljebyte i lådan.
BMW, Bajs Mellan Wäxlarna......
- - - Updated - - -
Hon tryckte inte tillräckligt hårt på bromsen. La i läge D och började köra. Den drev halvt om halvt men slirade mest mellan neutral och D.
Lådan e kass från fabrik på de asen, speciellt efter 15 år och 17.000mil utan oljebyte i lådan.
låt höra vad era flickvänner/sambos lyckas med...
En hel del bortklippt....
för 10 år sen kvaddade jag på hojen... för 2 år sen så fick jag ut den sista räntan på invaliditetsersättningen... i samband med detta så hade mitt kontokort sagt upp sig så jag satte in pengarna 37 000kr på hennes konto... 1 månad senare så hade hon blåst hela summan + hela sin lön på kläder och skit...
där och då så snurrade saker som hedersord i huvudet....
låt höra... vad har damerna gjort er???
mvh
Hon tryckte inte tillräckligt hårt på bromsen. La i läge D och började köra. Den drev halvt om halvt men slirade mest mellan neutral och D.
Låter mer som att hon hade en kass pojkvän som inte bytte olja i automaten...
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|