Dummaste ni fått med er hem på fyllan?

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Förutom diverse wop tar nog det här priset. :va :huvet Köpa någon?:näsblod
 

Bifogat

  • Bild027.jpg
    Bild027.jpg
    25 KB · Visningar: 607
Gick med
4 May 2007
Ort
Luleå
Hoj
R1-05 nu såld :(
En bundesrepublik deutscland- skylt, för nåt år sen. Antagligen från ambassaden:va Hittade den under sängen en söndagmorgon. Stor var den också!
 

Gös i agenthatt

Live hard, Paul Young
Gick med
29 Jul 2007
Ort
Götefisk
Hoj
Årsmodell, Märke och modell
När jag vaknade en söndag hade jag två förpackningar proppar i fickan och i hallen stod det en "varning för blött golv-skylt". Har även haft en stor GB-glassgubbe i plast på besök en söndagsmorgon.


edit: Sedan har man fått en hel del kwinns hem också som man fan inte vet vart de kommit ifrån.
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
Fick med mig en uppstoppad räv till ett hotellrum en gång. Vet inte riktigt hur jag tänkte där om jag ska vara ärlig, men en uppstoppad räv är en stämningshöjare iaf. Förra valborgs var det förresten.

Obs inte jag på bilden
 

Bifogat

  • P5010072.JPG
    P5010072.JPG
    127.7 KB · Visningar: 850

CoRuS

WWW.MAJESTO.SE
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Närmare Finland
Hoj
KTM 450 SXF/Supermoto 2012 (snål-edition)
En taxistolpefrån Norra Bantorget i Sthlm....:gnissla Lämnade dock tillbaka den då det inte riktigt passade in i garaget.

En vit biljardkula från ett hotell i tyskland... Hittade den i kylskåpet i vintras när vi hade julbord hemma och en gäst skulle hjälpa till med att ta fram äggen...:va Har kvar den å ska till tyskland i höst igen så jag får väl ta med den tillbaka:)

En hyfsat stor uppblåsbar Fantasoffa från en poppis nattklubb i Halmstad... Det efter att lekt hoppborg med den mitt på dansgolvet. Det var så trångt att lattja runt med den så jag tömde luften, tog den under armen, gick till vakten och tackade för mig och drog hem till partybussen å stöka vidare:yoparty Dock så kom någon jefla DieselDoris och hoppade i den så den levve inte länge...:mad:

Samma kväll som Fantasoffan försökte en polare ta med lite plastölglas från samma ställe. Dock så blev han påkommen efter att vakten sett en 3meterstrave(!) med ölglas sicksacka mellan alla människor på innegården:D
 
Last edited:

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Ort
Landskrona
Hoj
Tillsvidare hojlös
En megafon. Det var dock inte jag som hade tagit den med mig men det var jag som fick skulden. :mad:
 

_teSSan_

Guest
en gång kom jag hem och upptäckte att jag hade pengar kvar.. :va
 

Lindén

Slutkört!
Gick med
27 Sep 2003
Ort
Bredvid grannen
Hoj
Piagio med trampor
En vägstolpe som jag slet upp på e4an när jag cyklade hem från en fest 2mil hemifrån.
Konstaterade sedan att de är grymt långa egentligen!
Fick slita ett tag innan den ville med hem.
Hade den sedan när vi spelade kubb för att få ner alla kubb samtidigt:tummenupp
 

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Lund
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Cyklar har det blivit ett par gånger... Annars så har det varit rätt lugnt med sånt.
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Samma kväll som Fantasoffan försökte en polare ta med lite plastölglas från samma ställe. Dock så blev han påkommen efter att vakten sett en 3meterstrave(!) med ölglas sicksacka mellan alla människor på innegården:D

jag dör...:rofl
 

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Ort
Eskilstuna/Åre
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
En totalt sönderrostad cykel med punka på båda däcken, som jag dessutom cyklade 7 km hem på.
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top