Dummaste ni fått med er hem på fyllan?

CoRuS

WWW.MAJESTO.SE
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Närmare Finland
Hoj
KTM 450 SXF/Supermoto 2012 (snål-edition)

No shit. Vi höll på att göra det samma då vi såg den där stapeln svaja runt nere i folkvimlet. Han var rätt radiostyrd kan jag säga. När vakten plocka honom svarade han att han bara ville hjälpa till att plocka in för att han minsann skulle visa att han inte var någon svinaktigt Stockholmsbratt utan en trevlig rackare. -Mjoo, men vore det inte ganska klokt att ta reda på att köket ligger inomhus? Vi har det knappast ner på stranden?!, svarade vakten:D

Strand heter stället förövrigt. Sjysst hak med sköna soffor och fortfarande en jeefla massa ölglas:yoparty


Gaah, samma resa hittade jag en golfflagga mitt på en stor gräsmatta:va :D
Det hade polarna åxå så nästa morgon när vi vaknade (och blev utslänga från kampingen...) så hade vi en hel jävla golfbana utan för bussen.
Fy fan, det var tider det:yoparty :arsele :banana :fyllisar :öl :fart :hoppskrat :dricka

Tillägg:
Det var till denna pjäs vi skulle ha alla ölglas och Fantasoffan...
 

Bifogat

  • BarenMolle.jpg
    BarenMolle.jpg
    73.9 KB · Visningar: 472
  • buss2005%20022%20kopia.jpg
    buss2005%20022%20kopia.jpg
    123.5 KB · Visningar: 537
  • buss2005%20025%20kopia.jpg
    buss2005%20025%20kopia.jpg
    89.1 KB · Visningar: 429
  • buss2005%20027%20kopia.jpg
    buss2005%20027%20kopia.jpg
    97.9 KB · Visningar: 534
  • H%C3%A5ngelbuss.jpg
    H%C3%A5ngelbuss.jpg
    65 KB · Visningar: 721
Last edited:

Dominator-Rocks

Guest
Gick imellan när en snubbe fick stryk en gång. Jag fick ett par smällar men stoppade iaf den grova misshandeln (dunka huvud mot stenvägg) :näsblod

Han hade ont och jag tyckte synd om honom. Tog med honom hem :)

Sjuk grej att ta med sig hem :D En misshandlad kille.

Han fick ett par glas vatten och sova på min soffa!

:tummenupp
 

Sonab

Sporthojsnörd
Gick med
2 Dec 2003
Ort
Norrort
Hoj
Africa Twin 1100 A.S. - 2020 + Suzuki GSX-S 2022
När jag vaknade en söndag hade jag två förpackningar proppar i fickan och i hallen stod det en "varning för blött golv-skylt". Har även haft en stor GB-glassgubbe i plast på besök en söndagsmorgon.


edit: Sedan har man fått en hel del kwinns hem också som man fan inte vet vart de kommit ifrån.

Sån har jag oxå fått med mig, från Mc D :va
 

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Ort
Vallentuna
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Hittade förbannat massa vägskyltar i garderoben för nåt år sen. Hur jag lyckades få hem alla är än ett mysterium.
 

Dominator-Rocks

Guest
Andra sjuka grejer, En cykel med bara ett hjul, som hängde i mitt hemgym :näsblod :lol :va En vägskylt .. :va hmm
 

eightball

Attero Dominatus
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki GSXR 750 -00
Vägskyltar e en klassiker, kastade 3st när jag flyttade sist :D Har även tagit med vägkonor med tillhörande "blink-pinal". Min personliga favorit är från sälen, då jag vaknar upp i hotelrummet med ett "ankare/galge" till släpliften, hur fan jag fick me den upp på hotellrummet utan att nån reagerade e för mig en gåta :va
 

Dominator-Rocks

Guest
Vägskyltar e en klassiker, kastade 3st när jag flyttade sist :D Har även tagit med vägkonor med tillhörande "blink-pinal". Min personliga favorit är från sälen, då jag vaknar upp i hotelrummet med ett "ankare/galge" till släpliften, hur fan jag fick me den upp på hotellrummet utan att nån reagerade e för mig en gåta :va

Svidish pipål drink toe much!
 

tantanx

jonathan
Gick med
17 Jan 2008
Ort
Vasastan
Hoj
BMW R1200R, GSX750
Hahaha, många sköna saker man läser här.

Dragit med mig ett par vägskyltar, men det 'värsta' är nog när jag snodde en polare från TNE i en rullstol. Vi hade kört dit honom i en skottkärra för han var så jävla jobbig. Ångrar oss sen och sticker dit och ska ta tillbaks honom, läkaren vill dock inte släppa honom, men när han går sin rond tar vi en rullstol och drar med honom. Halvvägs i korridoren får dock läkaren syn på oss och säger: "Vänta, ni får inte gå, jag går och ringer POLISEN!" Jävligt dumt av honom att tala om det för oss tänkte vi och stack. Väl hemma, när lugnet lagt sig och så upptäcker vi den öppna bakdelen i polarens sjukhusklänning där hans bleka arsle syns. Många skratt åt den scenen har vi än idag.:arsele :hihi

Annars är väl det roligaste jag fått med mig ett helt bussäte som jag tog med mig när jag klev av bussen. ganska idiotiskt. :rolleyes:
 

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Nein
Tyvärr inte jag själv som stod för det, men sprang ihop med en lite lösare polare för ett tiotal år sen. Han hade fått med sig ett sånt där menyskåp man har utanför krogen, komplett med belysning! Sladdar och jävelskap, blandad med lite puts från fasaden hade han i knät på bussen. Menyn kvar i förstås. En kinakrog var det.

Själv har jag nog bara kommit hem med flaggor av olika slag (GB, Öppet, Gasol m.m.). Har nog ingen kleptomangen.
 

Zalfus

Medlem
Gick med
27 Feb 2006
Ort
Halmstad
Hoj
S1000RR -12 racehoj
Ett antal GB-glassgubbar, en vägkon och en 100m vägskylt.

Alltså, skylten var inte 100m men de stog de på den :D
 

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Engelskt och japanskt
Det dummaste jag fått hem på fyllan är en ful fet brud, jag ångrade mig bittert dagen efter.
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Har kvar 8 runda vägskyltar, alla med olika motiv.
Gjorde takplafonder av dom.

Ja just det, julgransbelysningar till ljusorgeln också...
 

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Ort
Örebro
Hoj
Husa 650.
Under mina tidiga krogår så skulle allt löst med hem. Vägskyltar, ölglas i både plast och glas. Ganska många askkoppar (ibland med fimparna kvar i) Vägkoner, flaggor och såklart masssa konstigt folk fick följa med hem.
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Det dummaste hade i alla fall den bästa förpackningen...

Funderar om mitt trafikljus ligger kvar i min gamla studentkorridor på Körsbärsvägen i Stockholm...
Annars tror jag personerna som sålde ett slitet köksbord till mig skrattade gott när dom slapp transportera det till soptippen...

Men den bästa prylen snodde en kompis. En Tuborgparasoll! Den hängde med några år efter när vi var på diverse festplatser och när man raggade på brudar och skulle förklara var dom skulle komma och hälsa på så slutade alltid vägbeskrivningen med komentaren: Jaså är det ni som har Tuborgparasollen!? Så den var kanonbra!

(Vi brukade alltid försöka parkera strategiskt där många ragg passerade)
 

Kawwa

Sporthojsnörd
Gick med
13 Mar 2004
Ort
Flytt Sthlm
Hoj
Sukka gixxer 600 K6
Jag plockade bort en blåljuskåpa från en polisbil när poliserna stog med ryggen till (på den tiden när polisen hade 2 runda blåljus på taket). Det var ett bra grogg glas den kvällen! :D
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top