Dummaste ni fått med er hem på fyllan?

ghandi

Beaten like a redheaded stepchild
Gick med
21 Aug 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
Kawasaki z1000 -03, H-D Sportster Sport -98, Suzuki gp 125 x2
Söp bort min mobil men söp till mig en volvo 240 och ett backstagepass på skellefteåfestivalen den natten :)
En sån där trekantig skylt som det står "polis avspärrning" på.

En kompis till mig från umeå söp till sig ett signerat idolkort av arvingarna och en av deras fälgsidor från turnebussen.

Ska inte nämna namn eller stad men har hört att man blir lagomt chockad när man vaknar och har den största modellen av asfaltsbult ute på uppfarten till sin mor och fars hus.
 
Last edited:

Rich

Certifierad pinnletare
Gick med
22 Apr 2007
Ort
Hylte
Hoj
Yamaha FZ6-N 07
Ska inte nämna namn eller stad men har hört att man blir lagomt chockad när man vaknar och har den största modellen av asfaltsbult ute på uppfarten till sin mor och fars hus.[/QUOTE]

Haha klockrent! :yoparty
 

husabergrobin

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Ort
meken
Hoj
speed triple 955,minicross 4hjuling can am outlander 800 r xtp ,minmoto
haha kul tråd,det som jag spontant kommer på är när jag vaknade en söndagsmorgon stolt ägare till en yamaha 125 av 70 tal som jag tydligen köpt av polaren på fyllan för en femhundring,kan ju säga att den namnteckningen var inte läsbar på ägarbytepapperet,men den funkade bra,bara att drivpaketet var slut så den kuggade över om man gasade för hårt. synd att man inte var smart och fixade till den,körde trail och enduro med den sen bytte jag bort den till sveriges lägsta epa traktor då i alla fall med måsvingedörrar som jag sen sålde för 1000 spänn,gick ju i vinst i alla fall,men det var ett tag sen kanske 20 år sedan men kul var det:tummenupp
 

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Ort
Gbg (emigrerad 08:a)
Hoj
KTM 660/RC8-R
Jag fick med mig en Polisskylt vid ett tillfälle. Fanns några bilar som hade magnetskyltar som det stod polis på, numer är alla "riktigt" stripade. Undrar varför... :va
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Last edited:

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
En stor och tung jacka i mörkblått/svart. För stor för mig och på ryggen står det Polis. Jag har ingen aning om hur fan den hamna i min lägenhet, om nån länsman är saknar den så vill jag bara hälsa; Finders, keepers.
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
SIA-glass skylt, Uppsala-Stockholm skylt från tåget,
Diverse shotglas och Pintglas och en såndäringa pip till priitflaskorna som bartendrarna har :tjyv

Garvade så jag höll på att ramla av barstolen när min kompis hade kämpat hela kvällen med att norpa snygga shotglas och hela hennes fina handväska var en enda sörja av Baileys och Creme de Menthe och Gud vet vad tillsammans med ca 25 shotglas.

Vi kom till nästa pub varpå hon börjar rensa ur väskan för att torka upp sörjan och sedan var det tänkt att hon skulle plocka ner glasen igen.
Snabbt som attan dök en diskpojke upp och svepte elegant upp alla tomma shotglas på sin bricka och försvann. Hennes min var obetalbar...hahaha :D
 

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Suzuki gsxr 1000 turbo -01, Suzuki Hayabusa -99.
En stor och jävligt tung parkbänk när vi campade på Öland. Jag och en kompis kom o bar på den när en polisbil gled upp bredvid oss. "Den där släpper ni ner va?" och visst gjorde vi det. För att sedan bära med den igen så fort de hade åkt...

3 pizzaspadar från en lokal pizzeria...
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
En Ronald McDonald-gubbe... Men de blev sura när de upptäckte att den var borta så de åkte runt och letade. De hittade den visst på vår camping i närheten och snodde tillbaka den. Snåljåpar.
 

Doktors

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2008
Ort
Många ställen
Hoj
aprilia
Det här fina erbjudandet satt på väggen hos polarn när vi vaknade. Sen har det blivit en massa skyltar, plastgubbar av olika modell och en rondellhund har jag för mig. Det finns även en samling dansbandsaffischer. Jösses vad skoj man har ibland :confused:
 

Bifogat

  • Bild059.jpg
    Bild059.jpg
    85.9 KB · Visningar: 370

Henric#13

30 FAT FAST
Gick med
6 Aug 2007
Ort
Täby
Hoj
2016 Husqvarna 701 Enduro,2013 Ninja 636 såld, 2010 BMW F800R - såld
Det sjukaste jag fått med mig hem från en blöt kväll på stan är en kartong med Ahlgrensbilar och fem paket kondomer. Minns tyvärr inte hur det gick till men det var ju kul att hitta när man vaknade:D
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Samma kväll som Fantasoffan försökte en polare ta med lite plastölglas från samma ställe. Dock så blev han påkommen efter att vakten sett en 3meterstrave(!) med ölglas sicksacka mellan alla människor på innegården:D

:tungan :rofl :lol :1pajas
 

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Norrtälje
Hoj
stuntster
en kundvagn, ett cyckelställ, 4 mcdonaldsstolar samt en kon med blinkande lampa. allt på samma kväll. undrar hur jag fick med mig alltihop. :va
 

suzuki01

suzuki01
Gick med
19 Jun 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K1
En polare till mig vaknade upp med en halvfull 10-litersdunk med hembrännt bredvid sängen....
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top