Dummaste ni fått med er hem på fyllan?

gluffis

Slowrider
Gick med
17 Dec 2004
Ort
Västmanland
Hoj
En orange
En dunk med gjutgele, vad det nu är? Dunken var tom dock. Ingen aning hur den hamnade i vårat tält på Arvikafestivalen.
 

Blomquist

Kebab och gröt är hälsokost
Gick med
31 Aug 2003
Ort
Uppsala
Hoj
CBR900RR -96:a
Vaknade upp en morgon och hittade en stoor jävla kökskniv i köket! Inte min och borde ju inte vara i ett kök! Polaren hade "hittat" den när vi var på bygdegårdsfest mitt i ingenstans och sen haft den innanför byxorna ( :gnissla ) på nåt jävla vis och sen gett mig den som present på natten. Jorå så att...
Sen har vi även råkat "hitta" en tidningsvagn på natten och fortsatt att dela ut tidningar, kanske inte så att alla fick rätt men nån måste nog ha gått rejält plus! :D Dock var själv vagnen lite bökig att få ut ur lägenheten....
Sen har jag även hängt mina kläder i ett träd utanför en tjejs lägenhet, inte alls en dum idé! Hittade dom på morgonen sen... Dock inte allt som hamnade i trädet som tur var.... :D
 

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Ort
Stockholm
Hoj
R1 2007
Jag fick med mig en katt och en bukett syréner en gång. Traskade hem till en chey i hopp om att mina fina presenter skulle löna sig med ett :ligg :brynad
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Inte jag men väl en kompis... De söp i Göteborg och hittade nåt ställe där det stod folk från Redbull och delade ut lite skit. Den ena i sällskapet uppehöll "säljaren" från Redbull medans två andra stal ett stort runt bord som ser ut som en redbull-burk, det säljaren stod vid i vanliga fall, nu uppehållen av ett fyllo...
Han har kvar det än idag och han är mäkta stolt över det :D
 

Furis

Är det något jag e bra på så är det allt
Gick med
26 Feb 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Mv Agusta F4 & En Monkeybike med 150cc motor
det var inte vad jag fick med mig utan vad jag inte fick med mig...vaknade en morgon efter diverse snurredricka och allt som hör därtill, minns ingenting
jag låg i sängen med t-shirt en handduk runt midjan en jumpasko och en träsko påvarsin fot obs inga kalsonger eller strumpor vilket jag hade när jag gick ut det ända som tillhörde mig var t-shirten...
ingen jag kände saknade en jumpasko, en träsko eller en handduk

ingen av mina vänner kunde förklara vad som hade hänt

hoppas jag fick ligga iallafall:yoparty
 

kN_KY

Rock on!
Gick med
24 Jul 2006
Ort
Örkelljunga
Hoj
Yamaha YZF250
Kanon rolig tråd!! :tummenupp

Jag va på en stor fest hos en polare för några år sedan. Vaknade upp i polaren soffa på morgonen med ett stor flagga som täcke. Flaggan va dessutom från polarens farsas firma, som vi antagligen hade gått förbi på vägen hem den natten :) Jag tyckte antagligen den såg lämplig ut som täcke just då, men vid närmare studier på morgen kännde jag att det luktade ganska illa och va skitig...mindre trevligt.
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Jösses den skylten va fan jobbig att få ut!

Stog och förklarade för en barndomskompis att man börjat lugna sig på gamla dagar, då ringer polarn och berättar att dem snott en flaggstång på fyllan, va sägs om den tajmingen:3freak
 

serenada

käbbel
Gick med
6 May 2010
Ort
sthlm
Hoj
babsan <3
en 70årig indier som va någon slags yogamästare, tror jag aldrig varit på en knäppare efterfest. 10 tjugoåringar gravt salongsberusade och en indier som va helt seriös på att lära oss the secret of yoga. Helt klart udda.
 
Gick med
12 Apr 2003
Ort
.
Hoj
Ducati 996 biposto -01
en 70årig indier som va någon slags yogamästare, tror jag aldrig varit på en knäppare efterfest. 10 tjugoåringar gravt salongsberusade och en indier som va helt seriös på att lära oss the secret of yoga. Helt klart udda.

Gubbsjuk.
 

Klyrre

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Speed Triple -03, Husky SMR 570 -01, Husa FS650 -08
Förutom nåra opassande damer så e de väl mest vägkoner samt glas från krogen som fått följa me hem, nån enstaka flagga har väl även fått ny ägare... Tur att min fyllekleptomaniska sida försvunnit me åren, innan ja råkat ut för nåt som kunde blivit svårt å förklara :gnissla...

Va nära på å få me mej en "padda" för nåra år sen (sån där för å packa grus me), men eftersom ja inte kunde släpa omkring den avstängd å den for ett hyffsat liv när den va igång så gav ja upp efter 10-20m å parkerade den där den stod igen...
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Aldrig snott något på fyllan vad jag vet, men däremot har man fått några mer eller mindre lustiga idéer och satt dessa i rullning... Bland annat så har jag en gång promenerat från lunds centrum ut till novaområdet, mitt i natten (strax efter elva), bärandes på två täcken, två kuddar, en bärbar dator samt lite blandad alkoholhaltig dricka. Vandrar in på shellmacken där polaren jobbar, föreslår att vi ska åka till ullared och gå på Gekås, väntar utanför och super vidare medan han stänger butiken, packar in allt skit i bilen och vi drar iväg (han kör, jag pröjsar soppa). Anländer i Ullared ett par timmar senare där vi kopplar in datorn i polarens bils ljudsystem och kollar Thor med surroundljud samtidigt som vi dricker upp vad grogg och öl jag haft med mig. Bäddar sedan i bilen genom att fälla framsätenas ryggstöd så gott det går, sover ett fåtal timmar, går upp, shoppar loss inne på Gekås (jag köper bland annat 30 paket ölkorv och en ridpiska, polaren köper en megafon) och kör hem lite sådär lagom trötta... Tur att man har polare som ställer upp på dumma idéer:D
 

cmxi

Medlem
Gick med
3 May 2011
Ort
Linköping
Hoj
CRF250R
Många år sen men..
En vagn med två sovande cheyor, en brandsläckare, ett 25l fat med öl ,en stor discokula och en gräsklippare.. Inte hem men dock dit vi sov... vart måttligt förvånad när man vakna.. men inte lika förvånad som de som låg och sov på vagnen.. :D
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Ett par polare snodde ett riktigt jävla långt stuprör, som inte gick att få in på bussen så de gick hem med det, hur de fick in det i lägenheten vet jag inte, men det låg inomhus på morgonen iaf.
Själv har jag nog inte nallat något annat än några glas på puben.
 

dn-L

Office Linebacker
Gick med
4 May 2008
Ort
SS Wonder Village
Hoj
Världsmästarhoj
(ja jag vet att detta är 4 år gammalt men..)

..samma. Hade varit bättre med en uppstoppad räv som besparat mig år av psykologisk krigsföring och som dessutom hade varit en stämmningshöjare på spritfester. Min nuvarande fru släpade jag hem nykter vilket visade sig vara ett lyckokast.
 

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Jag har nog aldrig snott med något hem.

Närmast är väl när jag tog en olåst hippiecykel och cyklade halvägs hem till polaren på innan kedjan hoppade.
När jag går mot stan dagen efter var den borta.
Möter en annan polare över pizza senare på eftermiddagen som berättade att han hittade en hippiecykel i diket som han rullade till stan och parkerat på torget.
Precis samma ställe jag tog den på :D

En annan polare vaknade dock upp hemma hos sig med inte bara en vägkon.
Han hade fått med sig fyra koner, en sån jätteskylt med lampor på som blinkar pilar och skit samt massa sladdar och ett bilbatteri.
Allt var inkopplat och placerat runt sängen.
Han har ingen aning om hur de kommit dit och ingen annan heller.
:lol
 

Landin81

ALFAHANNEN
Gick med
31 May 2012
Ort
Jönköping
Hoj
Yamaha Fz8N 2011 Landin Edition
Jag fick med mig en brud hem för 5 år sedan..... Det har sedan 4 år kostat mig 1273 kr/mån................

Behöver jag säga mer, dummaste jag fått med mig......
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top