Dummaste ni fått med er hem på fyllan?

monno

Dakotapilot!
Gick med
3 May 2008
Ort
Ö-vik
Hoj
Trampcykel...
Jag och kompisarna kom på att vi skulle provköra en fullstor vält (tänk: lägga asfalt) men sansade oss.. Vi hann dock starta den först och höll på läänge innan vi gav upp försöken att stänga av den. Vi hittade aldrig något sätt att slå av den så den fick gå på tomgång över natten tills arbetarna kom tillbaka. Faan vet hur man stänger av en sådan där..

Diesel, gissar att man drar ut en spak som stryper soppan kan man säga. Ofta röd :)
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Vaknade med en platt cheesburgare i bakfickan....

hahaha.... Jag har fått betalt för att fylla fickorna på folk med platta popcorn.

Slutrea sista kvarten innan stängning på festival för att tömma popcornmaskinen. Finns alltid fyllskallar som ska pruta ytterligare och dom får svaret att bägarna är för dyra men för X kr får du fylla fickorna hur fulla du vill. :D Det svåraste är inte att hitta dumma fyllskallar, det svåraste är att hålla tillbaka skrattet tills dom hunnit tillräckligt långt bort.
 
Last edited:

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Ort
Norrort
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
vaknade en morgon för läääängesen på den tiden man hadde stora klunsiga bandare med sig , bandaren var borta men hadde ett betongblock i ungefär samma storlek i hallen :huvet (tungt saaatan var det åxå)
 

Piipi

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2012
Ort
Örebro
Hoj
ZX-10R -06
Hahahaha fyyfan vilken rolig tråd! Har läst varenda inlägg och jag hoppas aldrig det slutar skrivas här :banana .
Inte speciellt klåfingrig av mig men man har ju vaknat upp med en o annan flohabba haha, det man inte minns har inte hänt ! :fakta
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Hahahaha fyyfan vilken rolig tråd! Har läst varenda inlägg och jag hoppas aldrig det slutar skrivas här :banana .
Inte speciellt klåfingrig av mig men man har ju vaknat upp med en o annan flohabba haha, det man inte minns har inte hänt ! :fakta

Jobbigt att man har bra fylle-minne då. :gnissla

Det har dock blitt lite sämmre med åren som tur är. :p
 

Piipi

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2012
Ort
Örebro
Hoj
ZX-10R -06
Jobbigt att man har bra fylle-minne då. :gnissla

Det har dock blitt lite sämmre med åren som tur är. :p

Jag har lösningen! Vodkaredbull! :tummenupp Räcker inte det(i rätt mängd dvs) så kasta in några tequila så skaru se att d blir så svart så! ;)
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Bortsett ölglas och andra totalt tråkiga saker toppas nog min lista rätt genomgående av "saker" av kött och blod.

En och annan vägskylt har man nog fått med sig, minns en episod när pojkrumsdörren pryddes av endera stop-skylt eller handikappsskylt..

Men listan på riktigt dumma tjejer däremot, vilka ägg det finns :D
 

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Ort
söderöver
Hoj
utan puts
Det får nog bli undertecknad själv...

Dvs att det sista unset av intelligens och rationalitet gått åt just till att ta sig hem, vid något tillfälle räckte det inte utan omgivande med högre intelligens i behåll fick ledsaga en. Då var man också det dummaste de tagit hem till mig...

Historia ur livet på landet, skrivet helt utan stolthet.
 

Bells

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2012
Ort
Uddevalla
Hoj
The one and only... Kawagustan :P
En norrman försökte ragga på mig i lördags. Han använde sina "NORSKA OLJEPENGAR" som raggningsteknik. Funkade SÅDÄR eftersom att jag höll på att skratta ihjäl mig :) Det hade iaf varit det absolut dummaste jag fått med mig hem isf. Norskar har inte mycket bakom pannbenen... Tur att man har pojkvän!
 

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 1090 ADV-R
En norrman försökte ragga på mig i lördags. Han använde sina "NORSKA OLJEPENGAR" som raggningsteknik. Funkade SÅDÄR eftersom att jag höll på att skratta ihjäl mig :) Det hade iaf varit det absolut dummaste jag fått med mig hem isf. Norskar har inte mycket bakom pannbenen... Tur att man har pojkvän!

Så man slipper falla för norska fultrick?
 

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Nacka - Upper Eastside
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Fick du borra?

En norrman försökte ragga på mig i lördags. Han använde sina "NORSKA OLJEPENGAR" som raggningsteknik. Funkade SÅDÄR eftersom att jag höll på att skratta ihjäl mig :) Det hade iaf varit det absolut dummaste jag fått med mig hem isf. Norskar har inte mycket bakom pannbenen... Tur att man har pojkvän!
 

lerutis

Ny medlem
Gick med
23 May 2012
Ort
STOCKHOLM
Hoj
Tuono 2014
Har fortfarande en sån där reflex pinne i hallen, minns att jag bar hem en tjejs väska på den, men det är rätt fin där endå, i hallen :D
 

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Kommit hem med lite udda saker. Bland det mest udda som jag släpat hem är en flaggstångsknopp. En stor jäkel också.
 

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Hälsingland
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
När jag var ung stal man alltid med sig askfat, glasunderlägg & ölglas, hade en ganska imponerande samling faktiskt! :hihi
Det var en gång för länge sedan..

Jag hade med mig underlägg, bestick, sån där hållare med separata salt/peppar-ströare och tandpetare samt långa ljus hem en gång. Dubbla uppsättningar. Vet inte riktigt vad jag hade tänkt men jag hade riggat för en middag för två iaf.

Dagen efter så åt polaren upp en blomma för en tjej. Jag köpte en ny åt henne och sen så rök vi ihop med hennes killkompisar. Vi "vann" men det var dom som åkte i finkan.

Det var en.. helg.
 

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top