Dummaste ni fått med er hem på fyllan?

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Ort
Norrort
Hoj
Daytona 675
Jag har fått med mig en skylt som det stod "Kongo" på, en pall ifrån en uteservering på Orust (eller om det var Tjörn) som jag gav till kompisens svärvmor, som har kvar den än i dag, 12 st oranga snöpinnar under ett whikey-rus som jag dekorerade kompisens 1a med. Men det dummaste jag någonsin fått med mig hem så här i efterhand är nog, "trumvirvel" mitt ex :smasha
 

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Ort
Norrort
Hoj
Daytona 675
Iof så fick jag med mig hem en tant och en gubbe ifrån socialen när jag var 17. Jag hade däckat inne hos strutsarna i den lokala djurparken och blivit omhändertagen av polisen. Dom hade dock för mycket att göra och eftersom jag var under 18 så fick jag inte sova på hotell Gripen, så socialen fick köra hem mig. Dom följde mig upp till lägenheten och jag minns pappas min när han öppnade dörren än idag haha. (jag var för full för att kunna låsa upp själv så jag ringde på dörrklockan).

Pappa öppnade och sa "Carl-Johan, vad är det här?!" Jag svarade: "Det är socialen, jag går och lägger mig nu..." Sedan knallade jag in i mitt rum. Dagen efter spydde jag som en kalv och det enda mina päron sa var "Så går det". :)
 

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Ort
Vindö - Stockholm
Hoj
Bmw 850 adv
Senast jag var ute å härja fick jag med mig en tom plånbok där innehållet med kort och allt låg i ena framfickan :dummer, samt en massa glasskladd med kolasås på tröjan. :D Skulle köpa en burgare men var så packad att jag inte fick fram ett ord utan det enda jag fick fram efter ca 10 sekunders försök till tänkande var: GLASS. Förstod inte att jag beställt det riktigt heller, var varken sugen på glass eller så. :lol :huvet Var riktigt besviken att jag köpte glass istället för mat.

Shitfaced är bra kul att ha varit när man tänker tillbaka på gårdagen!
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top