Dummaste ni fått med er hem på fyllan?

goshow

snöar
Gick med
14 Oct 2004
Ort
jag är från vettet
Hoj
Lill-Jingis
En skinnjacka och ett ryskt pass som jag bytte mot en halvdrucken öl på en tallinkryssning!

(dummaste/bästaste passet ger mig fortfarande nöje)
 

engström1

Autosolemio
Gick med
16 Sep 2010
Ort
Bromma
Hoj
Zündapp Bella R154-58,R205-62,CB500-71,CB500-72,XL650V-87/05,El-Minimoto. Sålda RS125, 2*XC125, 2*XL125S, SCV100, CB400N, RD350LC, XV535, TT600, XJ600S, 2*XL600V, VL1700, CBR600,RG125F-92,SS City Hopper 70cc

errno

Medlem
Gick med
13 Nov 2009
Ort
Floda
Hoj
2017 Africa Twin ,2009 Yamaha WR450 f
När vi var yngre gick ryktet att en kille hade snott ett lokaltåg som gick mellan Alingsås och Göteborg och parkerat det på sin hemstation....
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
När vi var yngre gick ryktet att en kille hade snott ett lokaltåg som gick mellan Alingsås och Göteborg och parkerat det på sin hemstation....

Låter inte troligt, däremot var de la förra året några snodde en paddanbåt (rundtursturistbåt) från avenyn i Göteborg o drog ut till saltholmen/södra skärgården efter en pubrunda:yoparty
 

Peter Pan

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2006
Ort
Värmdö
Hoj
S1000RR
Stora sonen lånade båten en kväll för ett par år sedan för att han o några polare skulle åka runt till några sjökrogar. :fyllisar

På morgonen låg nycklarna på sin plats o grabben sov som vanligt o skulle göra så till typ 4 på eftermiddagen. :rolleyes:

Gick ned till båten o kolla för säkerhets skulle o hittade den fullt möblerad med utemöbler - bord, 4 klaffstolar o ett 10-tal fleecefiltar med olika restaurangloggor... Fattar inte hur de fick till det. Båten e typ max 6 meter med mittpulpet... :va
 

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Ort
Liljeholmstorget
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Jag plockade med mig en hummer under kavajen till hytten på kryssning. Jag var tokhungrig efter discot stängde och allt var stängt.. Så låg den där och glänste i en glasmonter utanför en resturang.. Så jag var bara tvungen att ha den.. Lyckades att plocka bort frontglaset.. Det luktade inte smultron i hytten på morgonen.. Men det var det värt.. :)
 

C.Silfverbielke

28 grams
Gick med
7 May 2012
Ort
Southern
Hoj
rad4
Stora sonen lånade båten en kväll för ett par år sedan för att han o några polare skulle åka runt till några sjökrogar. :fyllisar

På morgonen låg nycklarna på sin plats o grabben sov som vanligt o skulle göra så till typ 4 på eftermiddagen. :rolleyes:

Gick ned till båten o kolla för säkerhets skulle o hittade den fullt möblerad med utemöbler - bord, 4 klaffstolar o ett 10-tal fleecefiltar med olika restaurangloggor... Fattar inte hur de fick till det. Båten e typ max 6 meter med mittpulpet... :va


HAHA, o du bara - " thats my boy!"
 

John_Doe

Also known as Hool
Gick med
12 Mar 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Ingen :´(
Låter inte troligt, däremot var de la förra året några snodde en paddanbåt (rundtursturistbåt) från avenyn i Göteborg o drog ut till saltholmen/södra skärgården efter en pubrunda:yoparty

I soliga exotiska Luleå var det en yngling som lyckades smita in ett parkerat flygplan och fälla upp landingsstället..

Hamnade tom i tidningen :) (Nej detta var inte på 1:a april)

Rätt så stor ångest hos denne dagen efter skulle jag tro =)
 

Hondafredde

Medlem
Gick med
18 Jan 2005
Ort
Malmö/Bacong
Hoj
Hynda lowrider byggprojekt, Suzuki flash.
Det var en Saab 340 och landställshandtaget blev modifierat efter detta så man inte kan fälla in med WOW.
 

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Nein
En kompis gjorde en smart manöver på en finlandsbåt en gång i tiden. Vi stod vid bardisken, och plötsligt kastar han sig fram över disken, nappar åt sig en flaska sprit som han blixtsnabbt gömmer innanför jackan.

Tillbaka nere i hytten tar han fram sitt fynd och konstaterar att han snott en flaska.... blå curacao.
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
13 st highball glas som fortfarande fyller sitt syfte.
1 st 30 skylt.
1 st GB glassgubbe.
1st vägkon ca 1 meter hög med tillhörande avspärrningsband som användes för att spärra av min inneboendes toalett med.
1 st parkeringsmyntstolpe innehållande enkronor.
Favoriten var dock saftblandare till en polisbil.
 

Knoddas

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Nov 2010
Hoj
Hypermutta
Några polare hade en tävling som gick ut på att sno hem det sjukaste man kunde på fyllan när de var i Australien.
"laget" som vann ska tydligen ha vaknat upp till en pingvin i köket plaskandes i en uppblåsbar pool...

Edit; verkar som att mina polare tog äran för någon annans fylla, hittade detta efter att ha hört mig för med Google..
http://www.dailymail.co.uk/news/art...enguin-drunken-raid-Australian-Sea-World.html
 
Last edited:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Några polare hade en tävling som gick ut på att sno hem det sjukaste man kunde på fyllan när de var i Australien.
"laget" som vann ska tydligen ha vaknat upp till en pingvin i köket plaskandes i en uppblåsbar pool...

Klockrent. :)

Jag fick med mig två poliser hem...mamma var inte lika road. :D
 

Knoddas

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Nov 2010
Hoj
Hypermutta
Klockrent. :)

Jag fick med mig två poliser hem...mamma var inte lika road. :D

Två poliser har jag också lyckats med haha, de omhändertog min polare och jag envisades med att jag minsann också skulle med.
Var mindre nöjd när soc hörde av sig några veckor senare och ville prata om mina alkoholvanor haha...
 

Notch

Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr
Gick med
28 Dec 2006
Ort
På en gård nånstans
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K3, Suzuki GSX 1100E -81
Ett antal konor med blinklampa, lite flaggor, ölglas, vägskyltar men det dummaste var nog en frysbox jag och en polare släpade hem, vettefan hur vi lyckades baxa upp aset för trappen in lägenheten och inte funkade den nå bra heller blev inte kallare än +2.
Vaknade upp en gång på en strand i Turkiet 3 mil från hotellet, med en flaska tequila och en sombrero bredvid.
Ingen aning var jag fick tag på sombreron eller vad jag gjorde 3 mil från hotellet...

Sen diverse löst folk man tyckt var vettiga att bjuda hem på fyllan.
Man får mycket idéer på fyllan annars som är så självklara och strålande just då...
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top