goshow
snöar
En skinnjacka och ett ryskt pass som jag bytte mot en halvdrucken öl på en tallinkryssning!
(dummaste/bästaste passet ger mig fortfarande nöje)
(dummaste/bästaste passet ger mig fortfarande nöje)
Jag hade däckat inne hos strutsarna i den lokala djurparken...
En kvinnlig bekants morsa är nog bland de dummare jag släpat hem.
Redan vart där, men är verkligen inget fan av 12 stegs programmet.. Men men, är man en kåt jävel så är man, inga jävla program som kan ändra på de..Funderat nåt på att besöka AA?
Ja, nått i den stilen..
När vi var yngre gick ryktet att en kille hade snott ett lokaltåg som gick mellan Alingsås och Göteborg och parkerat det på sin hemstation....
Låter inte troligt, däremot var de la förra året några snodde en paddanbåt (rundtursturistbåt) från avenyn i Göteborg o drog ut till saltholmen/södra skärgården efter en pubrunda
Stora sonen lånade båten en kväll för ett par år sedan för att han o några polare skulle åka runt till några sjökrogar.
På morgonen låg nycklarna på sin plats o grabben sov som vanligt o skulle göra så till typ 4 på eftermiddagen.
Gick ned till båten o kolla för säkerhets skulle o hittade den fullt möblerad med utemöbler - bord, 4 klaffstolar o ett 10-tal fleecefiltar med olika restaurangloggor... Fattar inte hur de fick till det. Båten e typ max 6 meter med mittpulpet...
Låter inte troligt, däremot var de la förra året några snodde en paddanbåt (rundtursturistbåt) från avenyn i Göteborg o drog ut till saltholmen/södra skärgården efter en pubrunda
Några polare hade en tävling som gick ut på att sno hem det sjukaste man kunde på fyllan när de var i Australien.
"laget" som vann ska tydligen ha vaknat upp till en pingvin i köket plaskandes i en uppblåsbar pool...
Klockrent.
Jag fick med mig två poliser hem...mamma var inte lika road.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|