Dummaste ni fått med er hem på fyllan?

sportbike

mod
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Ort
Sthlm
Hoj
no
Har fått med mig en hel del mer eller mindre obegripliga saker, ett reservhjul från en bil som taxichaffisen sa till mig att inte glömma, en byggnadsställning på hjul c:a 3 x 5 meter, en lägenhetsdörr från en fest vi blev utslängda från, men det allra dummaste jag fått med mig var en blondin, hon va dum på riktigt och ställde till ett helvete i mitt liv i tre år.
 

Cawasapien

Ny medlem
Gick med
23 Sep 2013
Ort
i öppna landskap
Hoj
- 04 zx 10 r Ninja
Hade också en period med vägskyltar. Ett tag pryddes min lgh med en 50+huvudled, stop, och en "sandas och snöröjes ej". Den senare blev jag stoppad av civilsnut med, men det är en annan historia :glömdet

Annars är det dummaste jag kommit hem med en hel hög trasiga tänder + käke. :crash :huvet
I ärlighetens namn kom jag på nu att jag har själv en gammal skylt liggande i en låda i garaget , på den står de - Fiskränsning förbjudet ! Ingen vägskylt utan den kommer från nån båthamn typ . :D
 

Cawasapien

Ny medlem
Gick med
23 Sep 2013
Ort
i öppna landskap
Hoj
- 04 zx 10 r Ninja
En 6 kg pulversläckare följde nog med oxå en gång men den lämnade jag i polarens garage . Svårt att förklara hemma då var den kom ifrån ! :tungan
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Har fått med mig en hel del mer eller mindre obegripliga saker, ett reservhjul från en bil som taxichaffisen sa till mig att inte glömma, en byggnadsställning på hjul c:a 3 x 5 meter, en lägenhetsdörr från en fest vi blev utslängda från, men det allra dummaste jag fått med mig var en blondin, hon va dum på riktigt och ställde till ett helvete i mitt liv i tre år.

Då kan man ju undra vem som var dum som stod ut i tre år. ;)
 

M.

Medlem
Gick med
5 Nov 2010
Ort
Lund
Hoj
BNW S1000XR
Jag vaknade med en 4 meter hög julgran inklusive belysning i vardagsrummet, grejen var bara att takhöjden i min lägenhet var 2,5 meter
Byggarbetsplatsen 2 kvarter bort hade haft en lika dan gran monterad på spetsen på sin 30 meter höga byggkran dagen innan, det hade de inte längre :va
 

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Ort
På landet
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
En blåsvart fot, stor som en fotboll vilken medförde att jag fick gå omkring med ett par för korta koreanska kryckor i några dagar (de höll på att garva ihjäl sig på DS när jag kom dit med dessa tingestar) samt åka rullstol på Arlanda... :rodnar
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
En blåsvart fot, stor som en fotboll vilken medförde att jag fick gå omkring med ett par för korta koreanska kryckor i några dagar (de höll på att garva ihjäl sig på DS när jag kom dit med dessa tingestar) samt åka rullstol på Arlanda... :rodnar

"invalido"?
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
En blåsvart fot, stor som en fotboll vilken medförde att jag fick gå omkring med ett par för korta koreanska kryckor i några dagar (de höll på att garva ihjäl sig på DS när jag kom dit med dessa tingestar) samt åka rullstol på Arlanda... :rodnar

Höhö, den har jag oxå fått med mig hem. Men min var det även ett hål i efter klacken på skon. Tuff vridning när ens egen klack åker in i sidan på foten. Hade dessutom sår på knogarna o fingrarna. Nej jag slog ingen, jag tog bara ett nackgrepp och svingade ner en man i backen som skulle slå ett glas i huvet på ägaren av restaurangen. :p
Tre månader fick man lida för att man försökt att vara snäll. :crash
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Höhö, den har jag oxå fått med mig hem. Men min var det även ett hål i efter klacken på skon. Tuff vridning när ens egen klack åker in i sidan på foten. Hade dessutom sår på knogarna o fingrarna. Nej jag slog ingen, jag tog bara ett nackgrepp och svingade ner en man i backen som skulle slå ett glas i huvet på ägaren av restaurangen. :p
Tre månader fick man lida för att man försökt att vara snäll. :crash
Vad fasen festar du med för hjältar? :va
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Vad fasen festar du med för hjältar? :va

Det var på lokalkrogen och jag har en förmåga att försöka stävja eventuella bråk.
Ägaren som jag känner hade vänt ryggen till i en diskussion med en kärring som kastade en öl i ansiktet på honom för att hon blev utkastad. (Hammarbyare såklart) ;)
Då kommer hennes karl farande med en glas i högsta hugg. Jag drog bara ut armen och använde hans rörelse för att få ner honom i backen och ta ett grepp tills polisen kom på plats. Envarsgripande kan man väl säga.
För mig var det helt enkelt bara en automatisk reaktion. Sen att jag blev lite skadad hör väl till.
Sällskapet jag var där med var det inget fel på. De hade bara inte samma snabba reaktioner som jag. Det hjälpte till när de satt sig in i vad som hänt. Dom fick ta över karln när jag väl började uppfatta smärtan i foten och hade insett att jag faktiskt inte behöver göra allt själv. :D
 

Tottan77

Söker......
Gick med
13 Apr 2013
Ort
Horred
Hoj
Kawa Z900
Fick med mig ett parasoll en gång (Falcon) Bodde då hemma med morsan i en liten lägenhet med balkong. Min morsas kommentar varför tog du inte med foten till parasollen....nu kan vi ju inte använda det! Helgen efter fick min morsa en fot till parasollet o en gb glassgubbe!:tummenupp:fyllisar
 

philleee

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2007
Ort
...
Hoj
crescent
Jag har inte kommit hem med så mycket konstigt...brorsan kom dock hem från krogen mitt i natten med sällskap medans jag låg o sov i min säng. Dörren öppnas och han säger åt en av de två tjejer han hade med sig att här ska du sova.
Så det var bara att maka på sig så hon fick plats i sängen.

Brorsan är nog världens bästa wingman..man behöver inte ens följa med ut =P
 

Sodan

Ny medlem
Gick med
23 Aug 2009
Ort
Kungsholmen
Hoj
Triumph Sprint 1050 GT 2012
Vaknade med ett tretiotal bröd och köksknivar hemma. Tror jag länsade nån studentkorridor. Kändes lagom bra
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top