Ja, alla har någon polare som har råkat ut för den skrönan. Jag hoppas bara att någon av alla tusen gånger den berättas är ett uns av sanning i det hela
Hoppas inte jag.
Ja, alla har någon polare som har råkat ut för den skrönan. Jag hoppas bara att någon av alla tusen gånger den berättas är ett uns av sanning i det hela
I ärlighetens namn kom jag på nu att jag har själv en gammal skylt liggande i en låda i garaget , på den står de - Fiskränsning förbjudet ! Ingen vägskylt utan den kommer från nån båthamn typ .Hade också en period med vägskyltar. Ett tag pryddes min lgh med en 50+huvudled, stop, och en "sandas och snöröjes ej". Den senare blev jag stoppad av civilsnut med, men det är en annan historia
Annars är det dummaste jag kommit hem med en hel hög trasiga tänder + käke.
Har fått med mig en hel del mer eller mindre obegripliga saker, ett reservhjul från en bil som taxichaffisen sa till mig att inte glömma, en byggnadsställning på hjul c:a 3 x 5 meter, en lägenhetsdörr från en fest vi blev utslängda från, men det allra dummaste jag fått med mig var en blondin, hon va dum på riktigt och ställde till ett helvete i mitt liv i tre år.
Eeehhh, det var nog jag.Då kan man ju undra vem som var dum som stod ut i tre år.
Eeehhh, det var nog jag.
Hål tjefften jevla tjering, kan inte Blöjan låsa in dig va?Ja man sparkar ut dem direCkt när de börjar trilskas.
Hål tjefften jevla tjering, kan inte Blöjan låsa in dig va?
En blåsvart fot, stor som en fotboll vilken medförde att jag fick gå omkring med ett par för korta koreanska kryckor i några dagar (de höll på att garva ihjäl sig på DS när jag kom dit med dessa tingestar) samt åka rullstol på Arlanda...
En blåsvart fot, stor som en fotboll vilken medförde att jag fick gå omkring med ett par för korta koreanska kryckor i några dagar (de höll på att garva ihjäl sig på DS när jag kom dit med dessa tingestar) samt åka rullstol på Arlanda...
Vad fasen festar du med för hjältar?Höhö, den har jag oxå fått med mig hem. Men min var det även ett hål i efter klacken på skon. Tuff vridning när ens egen klack åker in i sidan på foten. Hade dessutom sår på knogarna o fingrarna. Nej jag slog ingen, jag tog bara ett nackgrepp och svingade ner en man i backen som skulle slå ett glas i huvet på ägaren av restaurangen.
Tre månader fick man lida för att man försökt att vara snäll.
Vad fasen festar du med för hjältar?
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |