Jag trodde detta var moralhoj där man skiljer på ditt och mitt?
app app! gäller bara saker man själv har ett ekonomiskt intresse i
Jag fick med mig en brud hem för 5 år sedan..... Det har sedan 4 år kostat mig 1273 kr/mån................
Behöver jag säga mer, dummaste jag fått med mig......
Shysst pappa
Förutom nåra opassande damer så e de väl mest vägkoner samt glas från krogen som fått följa me hem, nån enstaka flagga har väl även fått ny ägare... Tur att min fyllekleptomaniska sida försvunnit me åren, innan ja råkat ut för nåt som kunde blivit svårt å förklara ...
Va nära på å få me mej en "padda" för nåra år sen (sån där för å packa grus me), men eftersom ja inte kunde släpa omkring den avstängd å den for ett hyffsat liv när den va igång så gav ja upp efter 10-20m å parkerade den där den stod igen...
Blev rejält lurad. Mannens värsta mardröm, man mådde rätt dåligt ett tag. Hon kläckte det efter rätt lång tid, när jag träffat en ny tjej.. Komplicerad historia.
Shysst pappa
Då vi var på väg hem från krogen "lånade" min polare en cykel som låg kastad i diket. Dagen efter då han står utanför sin lägenhet kommer en lurvig typ "Är det du som tagit den där cykeln?" Polare, skrajsen och med dåligt samvete: "Nee, inte med flit", typ. Lurvo: "Den där snodde jag i förrgår, du får köpa den för 200:-....100:-...50:-..."
Vaknade med en platt cheesburgare i bakfickan....
HAHAHAHA. Jag prickar in samtliga där. Paddan drog vi igång i Sthlm City vid 4-tiden en morgon. Det var en bra ide tyckte vi. Den fick dock stanna där den var. Vi lämnade den igång
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|