Dummaste ni fått med er hem på fyllan?

Culpa

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2011
Ort
SsS
Hoj
XT600-89 GG300ec-07 Crf450-11
Parksoffa liknande
B%C3%A4nkbord%20180cm.jpg

insläpad i vardagsrummet. Fast det värsta var nog att jag hade spraymålat den... inomhus:huvet
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Förutom nåra opassande damer så e de väl mest vägkoner samt glas från krogen som fått följa me hem, nån enstaka flagga har väl även fått ny ägare... Tur att min fyllekleptomaniska sida försvunnit me åren, innan ja råkat ut för nåt som kunde blivit svårt å förklara :gnissla...

Va nära på å få me mej en "padda" för nåra år sen (sån där för å packa grus me), men eftersom ja inte kunde släpa omkring den avstängd å den for ett hyffsat liv när den va igång så gav ja upp efter 10-20m å parkerade den där den stod igen...

HAHAHAHA. Jag prickar in samtliga där. Paddan drog vi igång i Sthlm City vid 4-tiden en morgon. Det var en bra ide tyckte vi. Den fick dock stanna där den var. Vi lämnade den igång :)
 

dahlgren

#4982
Gick med
9 Jun 2008
Ort
Enskede
Hoj
ZX7R
kan faktiskt hänt att man själv varit lite klåfingrig... här är en bild från peace and love för nåt år sen...
 

Bifogat

  • peacenlove.jpg
    peacenlove.jpg
    124.1 KB · Visningar: 476

Str3 R

Guest
Ung & dum hade jag fel skor med mig hem efter krogen. Och nån annans jacka. Vart mina grejer tog vägen har jag ingen aning om, skorna var lite för små, inte alls i min smak och jackan var det fulaste jag hade sett.
 

Stymer

Wide open till u see God THEN brake
Gick med
17 Jul 2005
Ort
-----
Hoj
Honda
Då vi var på väg hem från krogen "lånade" min polare en cykel som låg kastad i diket. Dagen efter då han står utanför sin lägenhet kommer en lurvig typ "Är det du som tagit den där cykeln?" Polare, skrajsen och med dåligt samvete: "Nee, inte med flit", typ. Lurvo: "Den där snodde jag i förrgår, du får köpa den för 200:-....100:-...50:-..."
 
Last edited:

goshow

snöar
Gick med
14 Oct 2004
Ort
jag är från vettet
Hoj
Lill-Jingis
Då vi var på väg hem från krogen "lånade" min polare en cykel som låg kastad i diket. Dagen efter då han står utanför sin lägenhet kommer en lurvig typ "Är det du som tagit den där cykeln?" Polare, skrajsen och med dåligt samvete: "Nee, inte med flit", typ. Lurvo: "Den där snodde jag i förrgår, du får köpa den för 200:-....100:-...50:-..."

Min kusin vart av med en cykel i en bonnhåla utanför v-ås för några år sen,
dock var inte tjyven så smart så vi hittade på cykeln i dennes trädgård och snodde tillbaka den,
efter det var det ett självklart ställe att gå till för att "låna" en cykel på fyllan :crash
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
HAHAHAHA. Jag prickar in samtliga där. Paddan drog vi igång i Sthlm City vid 4-tiden en morgon. Det var en bra ide tyckte vi. Den fick dock stanna där den var. Vi lämnade den igång :)

Jag och kompisarna kom på att vi skulle provköra en fullstor vält (tänk: lägga asfalt) men sansade oss.. Vi hann dock starta den först och höll på läänge innan vi gav upp försöken att stänga av den. Vi hittade aldrig något sätt att slå av den så den fick gå på tomgång över natten tills arbetarna kom tillbaka. Faan vet hur man stänger av en sådan där..
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top