Dunder on a Sportbike, 16 år gammal :)

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Med min familj, THN och där
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
Ser riktigt bra ut, önskar att jag kunde göra såna cirklar, mest imponerad att se hur liten platsen stunten utfördes på var..

ser fram emot nästa film, "nu ska jag ut o dra på bakhjulet" (i fart); ););)
 

Robz

Guest
Jag har inte lackat, jag har bara sagt att jag tycker stunting samt låtvalet är fjolligt. Alla kör på bakhjulet these days, fjantar på moppar sätter på 12bars och såvidare. Nätet svämmar över av stuntfilmer, det är inte roligt alls att kolla på länge. Det kommer inget nytt.
Motorcykel för mig står för fart, frihet, osv. Att ta en fin sporthoj och förstöra den med massa fula modifikationer och sen åka runt runt i cirklar på bakhjulet långsamt känns fel, det känns som att man missbrukar cykeln.
Kul att folk blir spydiga när man säger detta, är nästan lite tabu att inte bli impad verkar det som.
Stunting = Konståkning. Och det är fan inga män som sysslar med konståkning.
Sen blev jag irriterad på att Dunder skryter? om att han är 16, vad spelar det för roll? En 16åring har nog mycket lättare att bli bra på detta än en vuxen.
Det hela känns lite " Kolla på mig jag är ascoolll!!111 "
Rubriken tex, Dunder on a sportbike, 16 år gammal :)
Akta er vad cool han är, så cool att det inte ens går att skriva på svenska !
Nädå men det är bra, redan i rubriken får du fram att det är ingen moped du kör, utan en asball sportbike.
Fullständigt NOLL-koll! Skrivet av en nybliven 20-åring låter det som - du fattar inte hur svårt det är, utan många års erfarenhet, och du är för liten för att ha/ge respekt till duktiga piloter... men du har sett att "Nätet svämmar över" av sådana filmer - det har inte jag - alltså söker du sådana filmer och är impad.
Fan vad lågt.... ge grabben lite creds istället att han klarar det du inte klarar i dina våtaste drömmar.

Surt sa räven om rönnbären :pannkyss .....Såna inlägg som ditt inlägg borde man få en varning för att bli bannad!
:klappar :klappar
...men att känna ett så stort behov av att bajsa ur dig all din frustration över en kille som är jätteglad för vad han kan , det är lågt, negativ kritik är bra.. men du som tillför inte diskussionen något....
det var nog det som menades med att ditt inlägg borde vara bra grund för en banning...
btw
snyggt dunder,
:klappar :klappar

Gurrez:
Valet av bild i kombination med dina svar, ger ytterligare en avsmak - hur menar du att bilden du lade in skall tolkas?? Antingen är du, som jag gissar, lite för omogen för detta forum, eller har en skev bild av verkligheten.
Först blev jag irriterad över dina inlägg, men när du använder bilder på handikappade på ett korkat sätt blir det än mer uppenbart att du har noll koll... och svidande nära en banning :tummenupp

EDIT:
Kör på Dunder. Pissa på alla gamla bittra hojåkare som letar efter saker att påpeka i brist på egen kompetens.:yoparty ...
Mja - som jag ser det i tråden är alla "gamla" impade - låter lite moppefucko över de kritiska.
 
Last edited:

Igge

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Köping
Hoj
Husa FE450 och Honda VFR800
btw kompis,

argue091204.jpg

Du har aldrig tänkt på att bilden pekar ut dig också, eller? :D



Snyggt gjort Dunder, fast jag gillar inte musiken men det är ju en smaksak:tungan
 

D-Kay

Kommer och går
Gick med
17 Jan 2007
Ort
Sundsvall
Hoj
KTM 690 SMC R
Snyggt jobbat, du kan komma långt :)

Förstår att folk är avundsjuka och vräker ur sig en massa skit
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top