Duscha med skinnställ, bra eller kass??

Linusp3

Ride me like you stole me!
Gick med
22 Aug 2005
Hoj
Honda XRV 750
Ja, men fetta inte in stället i röven/insidan av låren. Gör du det lär du vara som en smörklick i en het stekpanna på hojjen när du bôrnar. :hihi
Ifall inte smörjat sätter sig ordentligt till våren, that is...

Böjjarn

Titel: :)
Gick med
10 Apr 2003
Hoj
YZF 1000 R
Isse333 skrev:
Förlitet skinnställ eller förstora mag muskler?
Jag hänger upp skinnstället på en galge i trä som jag har spikat fast i en takstol i garaget sen ta ja en tving och garage domkraften och hänger det i benen på skinnstället jag vinner ca 5-7 cm på torr hägning jag vet att om man hänger det blött så kan man få änumer. Köpte skinnstället 1985 funkar fortfarande om det får hänga en vecka på våren.

Ja ja är små snål.

Tipset för magmusklerna då :confused: mitt ställ behöver ingen sträckning på längden, däremot så kan det kännas som det krymper på bredden vintertid!!! :( :( :(

Ukiwaza

Nemo me impune lacessit
Gick med
2 Jul 2005
Hoj
GSXR 1000 K7
fogerty skrev:
Har precis köpt mig ett rejsställ till bra pris. Fick rådet att kliva in i duschen med stället och tänja och även gå runt med det blött ett tag för att senare impregnera det när det nästan torkat.

Nån annan som gjort på detta vis??

Låt tjejen duscha med stället på.

Fördel:
1. Du blir inte blött.
2. Du kan erbjuda dig att hjälpa henne ur stället. :banana :banana :banana

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Ukiwaza skrev:
Låt tjejen duscha med stället på.

Fördel:
1. Du blir inte blött.
2. Du kan erbjuda dig att hjälpa henne ur stället. :banana :banana :banana

3. Polarna lär få sig ett gott skratt när stället därefter är för stort i brösthöjd och över röven!! :tuttar

LocDog

Kärlekspilot
Gick med
31 Jul 2004
Hoj
Harley Fyrtioåtta
fogerty skrev:
Har precis köpt mig ett rejsställ till bra pris. Fick rådet att kliva in i duschen med stället och tänja och även gå runt med det blött ett tag för att senare impregnera det när det nästan torkat.

Nån annan som gjort på detta vis??
Tror du är ute efter en våtdräkt egentligen? :tuttar

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Sluta spamma i min tråd :mad: :hihi

Får se om jag tar en dusch till våren eller om man ska nöta in det genom att åka hoj istället :)

Muppi

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
Thunderace 97.a
Om man som jag, planerar på att gå ner lite i vinter och då kanske (förhoppningsvis inte) riskerar att få ett slappt skinnställ, kan man då duscha i det i vår för att få det att sitta bra igen?

det tråkiga är att det är aldrig använt :( hann bli vinter men man får ju hoppas att det sitter lika bra i vår som nu, dvs att jag antagligen misslyckats i min viktmindskning :( :p

General E

So fresh so clean
Gick med
20 Jul 2005
Hoj
ZX-6R -04
Isse333 skrev:
Ja ja är små snål.

Nej, du är en bra människa! Mitt är nämligen lite för kort axlar-pung. Trodde det skulle töja sig mer där men det gjorde det inte :gnissla Har inte kommit på hur jag skall fixa mer utrymme till bollarna men nu vet jag. :tummenupp

Last edited:

heke

Getting there...
Gick med
23 Jun 2005
Hoj
KTM 660 SMC, Dekaltrimmad till maxx ;o)
General E skrev:
Nej, du är en bra människa! Mitt är nämligen lite för kort axlar-pung. Trodde det skulle töja sig mer där men det gjorde det inte :gnissla Har inte kommit på hur jag skall fixa mer utrymme till bollarna men nu vet jag. :tummenupp

Precis det problemet jag åxå har. Tog jag större blev det alldeles för stort runt lår och mage. Så allt är perfa förutom att det stramar en del "där nere" när jag står upp samt går. Får väl bli den berömda domkraftshängartekniken för min del och se om det blir ngt bättre :)

espa

Ny medlem
Gick med
6 Jun 2004
Hoj
opel
Det funkar hur bra som helst rent och snyggt blir det åckså men kanke lite krångligt på vintern för man bör ju ha det på tills det torkar, kan ju ta ett tag om man sitter framför datorn och väntar. :gnissla

Rooki

Troligen inte
Gick med
1 Dec 2005
Hoj
Gixxer 1000 K7
Hehe jag har samma problem med bollarna!! :3freak
men jag har nån form av strech tyg i dom partierna,, men när man står upprätt så kan man ju lika gärna stå naken,,, man ser ju hela paketet med pinne och bollarna på var sida om skarven :lol
funderar på att lämna in det till nån skräddare å fråga om han kan fixa mit bollproblem :D

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati