Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gustav1 skrev:2127712
Har ni några råd och tips?
korvgubbe skrev:2132390
80 gig räcker längre än man tror. Med standardkvalité ryms 35timmar och till skillnad från vad UltraMarin hävdar så är det inga som helst problem att rensa bort gammalt skräp. Überpedagisk meny så gamla inspelningar tas bort med några enkla knapptryckningar.
UltraMarine skrev:2134889
så om du vill ta bort ca5 min på 5-6 olika platser i en inspelning (motsvarar en långfilm med reklam) - är det enkelt?
heimdal skrev:2135145liten fundering..
borde inte sånadär DVDer med HDDs gå att koppla till datorn med typ FW eller USB??
så man lätt kan överföra filer, fast de kanske e att göra de för enkelt för såna "pirater"
Mheel skrev:2135725Jag har usb på min boxer.
//Mheel
UltraMarine skrev:2135984Jag har sett nya DVDrecorders med usb kontakt men frågan är om man via den har tillgång till hårddisken eller om det bara är för att ansluta videokameror som har usb istället för 1394 firewire...
Om man kommer åt hårddisken via usb och den poppar upp i windows som en flyttbar enhet så vore det väldigt användbart för redigering och konvertering och ett viktigt argument när man ska välja modell!
korvgubbe skrev:
man tycker ju att de borde ha just den funktionen, men de som har usb/fw gränssnitt inbyggt har oftast inte stöd för något direkt användbart utan kan ofta bara uppdatera sin firmware den vägenheimdal skrev:2135145liten fundering..
borde inte sånadär DVDer med HDDs gå att koppla till datorn med typ FW eller USB??
så man lätt kan överföra filer, fast de kanske e att göra de för enkelt för såna "pirater"
-Rosen- skrev:2136513man tycker ju att de borde ha just den funktionen, men de som har usb/fw gränssnitt inbyggt har oftast inte stöd för något direkt användbart utan kan ofta bara uppdatera sin firmware den vägen
Gustav1 skrev:2136442
JÄTTENACKDELEN, vilket inte är DVD:ns fel, är att jag har digitalbox vilket ju gör att man måste kolla på det man spelar in, eller ha den inställd på den kanalen, som tidigare nämnts.
korvgubbe skrev:2137640Skaffa en digitalbox med dubbla tuners! =)
Gustav1 skrev:2138394Det skulle lösa saken alltså?
Jag har bara provat att spela in från digitalboxen i högsta kvaliteten, och då blev det givetvis helt bra bild.
Får prova mig neråt i kvaliteterna också.
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |