e denna annons bluff igen??

Status
Ej öppen för fler svar.

donj

Ny medlem
Gick med
9 Oct 2007
Hoj
Hornet -01
http://www.traderamotor.com/showObject.aspx__id~567180__hl~yamaha_yzf_r1_superfin

En till bluff, eller är den redan listad? Hur som helst, jag frågade via mail om priset stämde och fick det här till svar:

The moto it still for sale , and it in excellent condition as you can see in the pictures and , no accidents, no scratches, no need for any additional repairs.
The moto was my brother's who lived in Sweden. My brother died two months ago in a car accident and now the moto is in my property. And as i don`t need it i decided to sell it, because i already have my moto.
I live in Germany and the moto is here with me. It is registered in Sweden and it has Sweden plates numbers.I didn't used it here.
Also i don`t want to get rich on the death of my brother so that`s why i have put a low price.
I just want to sell it to a serious buyer who will take motoe of the moto just like my brother had, which was a nonsmoker and so it a nonsmoker moto, also once a month he took the moto to a specialized service for a techincal revise.
You can send me an e-mail if you have further questions.
I`ll wait your reply
Thank you and have a nice day

Han verkar ju inte ens veta att det är en mc han snackar om. Rökfri?!:va

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
"its a nonsmoker moto, also once a month he took the moto to a specialized service for a techincal revise"

Vilket jävla ärkenöt! Förstår inte att annonssidorna går med på att lägga ut sån här skit som helt uppenbart är lurendrejeri.

Dom måste väll förstå att det kommer att drabba deras eget varumärke om dom lägger ut en massa fejkade annonser som lurar folk på tusentals kronor??

Med tanke på hur jävla noga det var att jag inte fick skriva in några andra sökord när jag la ut min hoj på annons så borde dom ta mig fan kunna genomskåda sånt här skit...

Folkezx9r

Född i motvind... OCH uppförsbacke !
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke -06 , Peugeot Speedfight 100 cc o en fyllemoppe(som grabben snodde när han blev 15...)
:D .. Det ska nog jag oxå skriva ut nästa gång jag ska sälja nån hoj... Rökfri !:tummenupp

mountain

Ny medlem
Gick med
16 Jun 2007
Hoj
Yamaha R1 -07
http://www.traderamotor.com/showObject.aspx__id~567180__hl~yamaha_yzf_r1_superfin

En till bluff, eller är den redan listad? Hur som helst, jag frågade via mail om priset stämde och fick det här till svar:

The moto it still for sale , and it in excellent condition as you can see in the pictures and , no accidents, no scratches, no need for any additional repairs.
The moto was my brother's who lived in Sweden. My brother died two months ago in a car accident and now the moto is in my property. And as i don`t need it i decided to sell it, because i already have my moto.
I live in Germany and the moto is here with me. It is registered in Sweden and it has Sweden plates numbers.I didn't used it here.
Also i don`t want to get rich on the death of my brother so that`s why i have put a low price.
I just want to sell it to a serious buyer who will take motoe of the moto just like my brother had, which was a nonsmoker and so it a nonsmoker moto, also once a month he took the moto to a specialized service for a techincal revise.
You can send me an e-mail if you have further questions.
I`ll wait your reply
Thank you and have a nice day

Han verkar ju inte ens veta att det är en mc han snackar om. Rökfri?!:va

Han kanske menade att den inte ryker:confused:
Technical revise once a month. Vadå, frugan går ju på pedikyr, manikyr, frisör o dylikt varje månad:va

:)

Mikey

Bygger om allt!
Gick med
8 Mar 2003
Utanför Örebro med min familj på vår gård!
Hoj
Honda Hybrid, byggd av 919,954, VFR800 + mycket eget!
Vilket jävla ärkenöt! Förstår inte att annonssidorna går med på att lägga ut sån här skit som helt uppenbart är lurendrejeri.

Dom måste väll förstå att det kommer att drabba deras eget varumärke om dom lägger ut en massa fejkade annonser som lurar folk på tusentals kronor??

Med tanke på hur jävla noga det var att jag inte fick skriva in några andra sökord när jag la ut min hoj på annons så borde dom ta mig fan kunna genomskåda sånt här skit...

Ja det fick jag också ta bort när jag la ut en annons för ett par år sen.
Men det är lätt att komma runt tydligen genom att skriva: jämförbar med R1, CBR, XZ-R, Ninja...osv...har jag hört!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM