Blocket-annonsen är borta, medlemmar på sh.com har återigen räddat världen och skrämt iväg en skojjare
Blocket-annonsen är borta, medlemmar på sh.com har återigen räddat världen och skrämt iväg en skojjare
Ja stackars ev. köpare...Eller så har han precis "sålt" den till en stackare...
Fråga honom ifall det är han som har tagit bilderna som finns på mobile.de ocksåhan sa att han tagit bildern på hojen själv,blev lite ställd när jag frågade varför det var tyska skyltar på den.och så frågade jag varför annonsen var borta innan jag bestämt mig då sa han att han polare gjort fel när han skulle lägga in en r1 06 röd
så vad tror ni stämmer??ha han någon hoj eller????
... så frågade jag varför annonsen var borta innan jag bestämt mig då sa han att han polare gjort fel när han skulle lägga in en r1 06 röd
så vad tror ni stämmer??ha han någon hoj eller????
Bluff, bluff, bluff! En bluff. Sitter folk och skojar med oss här eller..?och så frågade jag varför annonsen var borta innan jag bestämt mig då sa han att han polare gjort fel när han skulle lägga in en r1 06 röd
verkar inte såUtgår ifrån att du krävde att annonsen ska bort från blocket omgående? Eftersom du redan lagt handpenning på hojen finns det ingen anledning att den ska ligga ute till försäljning längre.
och så frågade jag varför annonsen var borta innan jag bestämt mig då sa han att han polare gjort fel när han skulle lägga in en r1 06 röd
hmm har du lämnat någon handpenning eller ej?jag har inte satt in några pengar
Har lämnat en handpänning på 5000kr på 1st Yamaha R1 2005 Limited edition!
jag har inte satt in några pengar
jag har inte satt in några pengar
Ok, så du frågade honom hur ni skulle gå tillväga om du betalade handpenning och han mailade över kontraktet. Men du har inte satt in några pengar?
Ska kolla med polaren som blev lurad, tror han fick nått liknande kontrakt mailat till sig. Får se om dom är skrivna på samma sätt isf..
klart det finns tillfällen då man lägger handpenning.VARFÖR lämna handpenning på ett redan suspekt objekt ?... Hade han haft hojen hemma , man hade kikat på den , lämna handpenning för att sen hämta hojen någon/några dar senare... Det är en femma. Då kan man syna både säljare o hoj samtidigt o se om det är ngt att lita på. Aldrig att jag skulle lämna ens 5 kr efter att ha sett en bild på nätet ! Utbudet är så stort , så det finns ingen anledning att lämna nån handpenning....
klart det finns tillfällen då man lägger handpenning.
Jag hittade en hoj jag verkligen ville ha och den såldes av en användare här, användaren har varit aktiv på forumet länge och ville inte ha handpenning men då köpet dröjde ett tag eftersom lösen av min stulna hoj tog en stund + att jag inte hade tillfälle att åka ner till skåne så ville jag lägga handpenning för att garantera att jag skulle få köpa hojjen och så att säljaren skulle känna sig lite säkrare.
Men endast efter ett samtal via blocket eller mailkontakt om en alldeles för billig hoj nä då hade jag inte lämnat någon handpenning.
Jag råkade kanske maila blocket och be dom kolla upp säljaren och
hänvisade till alla relevanta trådar här på SH...
Beror nog inte på mitt mail men vi får hoppas att han får
lite svårare att kränga saker som inte finns genom blocket...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|