Jag kan låsa kontot genom att handla på .co.uk och sen senare på dagen handla på .de.Ramlar runt på alla möjliga ebay och har aldrig stött på patrull.
Det skall vara samma. Dock blir E-bay misstänksamma och spärrar ditt konto efter en stund och hänvisar till misstänkt kontoaktivitet.
Jag har Ebay.co.uk men kan använda .de/.com/.se tills de får för sig att det är misstänkt att använda andra länder än .uk och blockar mig.
Sen skall man ringa upp någon kundtjänst i USA för att väcka liv i kontot igen. Ringa USA är ju som vanligt nästan "gratis" och det faktum att du står i telefonkö en längre stund gör att man snabbt lär sig att använda det E-bay där man registrerat sig och söka worldwide istället.
Jag kan låsa kontot genom att handla på .co.uk och sen senare på dagen handla på .de.
Suspected activity och sen när man kollar inloggningar så är de gjorda från samma ip-nr. Dvs. mitt eget.
Ja och väljer man worldwide behöver man inte surfa runt på alla en och en? Orka knappa runt på tyska sidan liksom. Räcker ju med att annonstexten är en pain in the ass att läsa.
Svaret är nog att det kostar extra att synas överallt, för utbudet skiljer sig mellan nationaliteterna.
Är det bara jag som tycker PayPal är krångligt? Inte kan man betala på nåt annat sätt?
Det kan inte kosta mycket extra. Söker jag på Auspuff på .com får jag som billigaste träff någon slags special-nit från tyska sidan för 15 kr. Så det lär ju som sagt inte kosta mycket extra annars har nog denna säljaren gjort en liten tankevurpa.
Varför är paypal krångligt? Brukar man inte kunna betala med sitt visa/mastercard direkt bara att det går till paypal och inte direkt till säljaren?
Jag har aldrig upplevt några problem iaf.
Det kan inte kosta mycket extra. Söker jag på Auspuff på .com får jag som billigaste träff någon slags special-nit från tyska sidan för 15 kr. Så det lär ju som sagt inte kosta mycket extra annars har nog denna säljaren gjort en liten tankevurpa.
Varför är paypal krångligt? Brukar man inte kunna betala med sitt visa/mastercard direkt bara att det går till paypal och inte direkt till säljaren?
Jag har aldrig upplevt några problem iaf.
paypal är ju skitenkeltÄr det bara jag som tycker PayPal är krångligt? Inte kan man betala på nåt annat sätt?
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|