Ostronet77
Medlem
- Gick med
- 14 Jul 2023
- Hoj
- Kawasaki
Tjenare.
har som sagt bytt avgassystem på min z900 2019.
Original grenrör med cat kvar och lambdasond.
Bara tagit bort brödlådan och ersätts med ett rör och slipon från mivv. Låter otroligt bra nu. Nu tänker jag ECU flasha den hos swedish race part. Tydligen ska hojen bara få ett system inlagt, Woolish ECU flash. Det ska räcka gott och väl sa killen på firman för att den ska få rätt bladning och gå jämt och fint. Bänkning tycker han är mer till för banåkning och om man har ett riktigt helsystem med kn filter. Jag gör detta enbart för att motorn ska må bra efter nytt avgassystem. Har inte ändrat ingår annat på hojen. Sedan har man läst från sidor och sett på youtube att just Kawasaki z900 2017-2019 går fett från fabrik? Så att mappa om osv inte är ett måste?
men har någon annan testat swedish race parts ECU flash?
mvh
har som sagt bytt avgassystem på min z900 2019.
Original grenrör med cat kvar och lambdasond.
Bara tagit bort brödlådan och ersätts med ett rör och slipon från mivv. Låter otroligt bra nu. Nu tänker jag ECU flasha den hos swedish race part. Tydligen ska hojen bara få ett system inlagt, Woolish ECU flash. Det ska räcka gott och väl sa killen på firman för att den ska få rätt bladning och gå jämt och fint. Bänkning tycker han är mer till för banåkning och om man har ett riktigt helsystem med kn filter. Jag gör detta enbart för att motorn ska må bra efter nytt avgassystem. Har inte ändrat ingår annat på hojen. Sedan har man läst från sidor och sett på youtube att just Kawasaki z900 2017-2019 går fett från fabrik? Så att mappa om osv inte är ett måste?
men har någon annan testat swedish race parts ECU flash?
mvh