Edholm skrev:Det lät stort..nu måste jag ut å mäta..
Edit: 43mm var det.. Du måste ha mätt fel![]()
![]()
Ojsan.. mätte på andra sidan, trodde det snackades om luftfilter

Edholm skrev:Det lät stort..nu måste jag ut å mäta..
Edit: 43mm var det.. Du måste ha mätt fel![]()
![]()
NatoN skrev:Ojsan.. mätte på andra sidan, trodde det snackades om luftfilter![]()
Edholm skrev:Okej..Hur går det med din hoj föresten? Hört nått från tyskland?
NatoN skrev:Jadu.. det går väl sådär. Hela motorn är isärplockad nu iaf, och vevpartiet ska lämnas in för balansering snart. Lager, packboxar och annat tjafs ska beställas. Jag skickade ju som sagt tillbaka cyllen till der germans, och dom har kollat måtten på kolven och säger stumt att det är ingen garanti. Dom tror också att anledningen till att den skar var att den fick för mycket bensin![]()
Edholm skrev:Ajfan.. Där ser man.. trode det var relativt ofarligt att åka med för mkt soppa..
NatoN skrev:Jadu.. det går väl sådär. Hela motorn är isärplockad nu iaf, och vevpartiet ska lämnas in för balansering snart. Lager, packboxar och annat tjafs ska beställas. Jag skickade ju som sagt tillbaka cyllen till der germans, och dom har kollat måtten på kolven och säger stumt att det är ingen garanti. Dom tror också att anledningen till att den skar var att den fick för mycket bensin![]()
Messiah skrev:kan knappast tro att den skär pga för HÖG soppa inställning, isf skulle den bludra på höga varv, kan kanske ha med obalanserad vev lr. liknande att göra, tror inte det är fel på cyl. iaf
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |