Efterlysning: Spätta...

Corbalin

När blir man oskuld igen?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
80 Mil söder om Östersund
Hoj
Oldschoolgixxer
Eftersom tjejen som satt bakpå föll av nå´nstans i Mora påväg ner till Göteborg (har fortfarande inte hittat henne) så har jag ingen att fara på glidarturer med.

Så det jag söker är i stort sett en nätt liten "spätta" att placera på bönpallen, ett gigantiskt plus är ifall hon kan stan med omnejd så det finns någonstans att åka (kanske inte är så kul att åka mellan jobbet och hem hela tiden)

Nämen seriöst då... jag vill ha sällskap och det behöver inte betyda förhållande men det behöver inte inte betyda det heller...
;) :rolleyes:

(kanske borde bli medlem i Spray Date ist....)
 

Sergeant

SNÄLL
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki GSX-R750
Corbalin skrev:
Eftersom tjejen som satt bakpå föll av nå´nstans i Mora påväg ner till Göteborg (har fortfarande inte hittat henne) så har jag ingen att fara på glidarturer med.

Så det jag söker är i stort sett en nätt liten "spätta" att placera på bönpallen, ett gigantiskt plus är ifall hon kan stan med omnejd så det finns någonstans att åka (kanske inte är så kul att åka mellan jobbet och hem hela tiden)

Nämen seriöst då... jag vill ha sällskap och det behöver inte betyda förhållande men det behöver inte inte betyda det heller...
;) :rolleyes:

(kanske borde bli medlem i Spray Date ist....)

Hade jag varit tjej hade jag nappat direkt....... du kör ju en GIXXER.
 

Rymding

grön på mc.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Ludvika
Hoj
2002 Kawasaki ZR-7S + 1991 Honda Dominator NX-250 + 2002 Kawasaki ZX-6R 636
Corbalin skrev:
Eftersom tjejen som satt bakpå föll av nå´nstans i Mora påväg ner till Göteborg (har fortfarande inte hittat henne) så har jag ingen att fara på glidarturer med.

Så det jag söker är i stort sett en nätt liten "spätta" att placera på bönpallen, ett gigantiskt plus är ifall hon kan stan med omnejd så det finns någonstans att åka (kanske inte är så kul att åka mellan jobbet och hem hela tiden)

Nämen seriöst då... jag vill ha sällskap och det behöver inte betyda förhållande men det behöver inte inte betyda det heller...
;) :rolleyes:

(kanske borde bli medlem i Spray Date ist....)

Det går nog bra ska du se. Här är utbudet enormt och konkurransen nästan lika med noll. :fakta :öl
 

lee

-
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Apostlahäst modell gammal
Corbalin skrev:
Eftersom tjejen som satt bakpå föll av nå´nstans i Mora påväg ner till Göteborg (har fortfarande inte hittat henne) så har jag ingen att fara på glidarturer med.

Så det jag söker är i stort sett en nätt liten "spätta" att placera på bönpallen, ett gigantiskt plus är ifall hon kan stan med omnejd så det finns någonstans att åka (kanske inte är så kul att åka mellan jobbet och hem hela tiden)

Nämen seriöst då... jag vill ha sällskap och det behöver inte betyda förhållande men det behöver inte inte betyda det heller...
;) :rolleyes:

(kanske borde bli medlem i Spray Date ist....)

Med tanke på könsfördelningen här och andelen lediga damer så tror jag du är lite fel ute... testa någon datingsite istället...
 

freddan

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg (centrum)
Hoj
Honda CBR954 & Vespa -67
Vill du seriöst ha en brud så snacka med mig.. jag känner ALLA.... Ålder, stil, utseende m m?!?

Bild o ålder m m på dig.. intresse m m.....
 

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Ängelholm
Hoj
GSX-R 600
Re: Re: Efterlysning: Spätta...

Sergeant skrev:
Hade jag varit tjej hade jag nappat direkt....... du kör ju en GIXXER.

Vad bra! Då är det ju bara för dig att hoppa upp på pallen. så har ni sällskap*s* :tummenupp
 

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
fjollträsk c/o Vidja
Hoj
KTM 950 SM
Bäste Corbalin.
Jag är en glad spätta på 5 vårar och 2 kg, ser framemot trevliga hojturer i gbg trakten (där kallas jag för övrigt skädda). Eget skinnställ har jag, men har haft svårt att finna en hjälm som passar, men du kanske kan vara lite händig och knåpa ihop något i bästa Martin Timell stil. Hoppas att du finner mitt svar intressant och finner mig som en intressant hojkamrat.
Bifogad bild är en solbild ifrån skanör i sommras, fler bilder kan fås på PM om så önskas

Mvh

// Skäddan
 

Bifogat

  • spetta.jpg
    spetta.jpg
    15.6 KB · Visningar: 887

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jakobstad, Finland
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
Hade jag varit tjej hade jag definitivt stått över, ifall den föregående tjejen föll av utan att du märkte det....! :rolleyes:
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Wheeliegirl skrev:
Men BB, du är ju tjej?? ;) :D


Åh. Åhå! Danke för upplysningen :tummenupp
Känner mig inte som en riktigt präktig tjej dock :rolleyes:


Loser- Mohahaha. Skönast idag! Blir han inte nöjd med en så våt spätta så vettisjutton vad vi skall göra.
 

Grodögat

Mr TJT
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Staff
Hoj
En vit/Blå
loser skrev:
Bäste Corbalin.
Jag är en glad spätta på 5 vårar och 2 kg, ser framemot trevliga hojturer i gbg trakten (där kallas jag för övrigt skädda). Eget skinnställ har jag, men har haft svårt att finna en hjälm som passar, men du kanske kan vara lite händig och knåpa ihop något i bästa Martin Timell stil. Hoppas att du finner mitt svar intressant och finner mig som en intressant hojkamrat.
Bifogad bild är en solbild ifrån skanör i sommras, fler bilder kan fås på PM om så önskas

Mvh

// Skäddan


Lysande... Man blir ju lite sugen..på spätta
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top