Corbalin
När blir man oskuld igen?
Är det ingen flikka som vill åka båge eller...
loser skrev:Vi kan väl träffas vid Statoil macken på Hönö, du känner igen mig på att jag har en krok i munnen och ett par nätstrumpbyxor på mig. För tid sätt in annons i GP under rubriken "Visst nappar det" med mer info. Vissa på forumet har påstått att du är lax, stämmer det?
Mvh
Spättan
Thundercat skrev:Är du ifrån Hönö, seriöst alltså?
loser skrev:Öh, näh, och jag är inte fisk heller!
Men jag har tillbringat några sommrar där, samt att det är den enda ön i Gbg som jag kunde namnet på.
Thundercat skrev:Jag trodde inte att du var en fisk...![]()
Men eftersom du visste att det var en Statoil mack som ligger där så borde du ju ha varit där iaf... eller hur?
Öarna runt omkring heter: Öckerö, Hälsö, Fotö, Kalvsund, Björkö, Knippla, Rörö, Hyppeln... så nu är du lite mer almänbildad...![]()
![]()
Thundercat skrev:Jag trodde inte att du var en fisk...![]()
Men eftersom du visste att det var en Statoil mack som ligger där så borde du ju ha varit där iaf... eller hur?
Öarna runt omkring heter: Öckerö, Hälsö, Fotö, Kalvsund, Björkö, Knippla, Rörö, Hyppeln... så nu är du lite mer almänbildad...![]()
![]()
Mr B skrev:Har du bara en sjysst hoj så räcker det med att parkera i 5 minuter på en valfri camping sen är det tjejer överallt.
Mr B skrev:En polare blev nästan överfallen i Visby av brudar "Du är så jäkla sexig!" sa dom och då hade han skinnställ, hjälm, snusnäsduk på sig ... HAHAHA !
loser skrev:Man tackar, jag skall genast lägga till dessa nyvunna kunskaper på min CV!
watson skrev:Skinn är ju sexigt![]()
och har man dessutom en stor motor mellan benen, så.....
![]()
Det var ju just det där med hjälmen jag ville komma åt.... Var han lika "sexig" när han tog den av sig??![]()
/FrökenW
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!