loser
Född förlorare
Ugluk skrev:loser:
Muhahaha!![]()
Tänkte lägga upp en bild på en flådd spätta, med då hade man väl blivit bannad för att man har laddat upp porr.
Ugluk skrev:loser:
Muhahaha!![]()
Wheeliegirl skrev:Snö???? Vad är det?
Har jag inte sett sedan i april förra året!!![]()
ca. 15 grader här, och strålande sol!!![]()
Wheeliegirl skrev:Snö???? Vad är det?
Har jag inte sett sedan i april förra året!!![]()
ca. 15 grader här, och strålande sol!!![]()
TomK skrev:och du är ute och åker på framhjulet då förstår jag ?![]()
Corbalin skrev:Eftersom tjejen som satt bakpå föll av nå´nstans i Mora påväg ner till Göteborg (har fortfarande inte hittat henne) så har jag ingen att fara på glidarturer med.
Så det jag söker är i stort sett en nätt...
loser skrev:Bäste Corbalin.
Jag är en glad spätta på 5 vårar och 2 kg, ser framemot trevliga hojturer i gbg trakten (där kallas jag för övrigt skädda). Eget skinnställ har jag, men har haft svårt att finna en hjälm som passar, men du kanske kan vara lite händig och knåpa ihop något i bästa Martin Timell stil. Hoppas att du finner mitt svar intressant och finner mig som en intressant hojkamrat.
Bifogad bild är en solbild ifrån skanör i sommras, fler bilder kan fås på PM om så önskas
Mvh
// Skäddan
spenk skrev:mohahahahahahahaha![]()
![]()
![]()
klockren!!!! vad får du allt ifrån??!!![]()
![]()
![]()
loser skrev:Bäste Corbalin.
Jag är en glad spätta på 5 vårar och 2 kg, ser framemot trevliga hojturer i gbg trakten (där kallas jag för övrigt skädda). Eget skinnställ har jag, men har haft svårt att finna en hjälm som passar, men du kanske kan vara lite händig och knåpa ihop något i bästa Martin Timell stil. Hoppas att du finner mitt svar intressant och finner mig som en intressant hojkamrat.
Bifogad bild är en solbild ifrån skanör i sommras, fler bilder kan fås på PM om så önskas
Mvh
// Skäddan
freddan skrev:Vill du seriöst ha en brud så snacka med mig.. jag känner ALLA.... Ålder, stil, utseende m m?!?
Bild o ålder m m på dig.. intresse m m.....
Lokke skrev:Hade jag varit tjej hade jag definitivt stått över, ifall den föregående tjejen föll av utan att du märkte det....!![]()
Liwa1 skrev:Jag är tjej...men om du inte märker när jag faller av (eller kanske är det dit sätt att dumpa tjejer) vågar jag inte åka med dig![]()
Sen kör jag hellre själv än åker bakpå. Så någon nätt lite nspätta är svårt för mig att leka. Datinganonnsen var bra skriven![]()
Corbalin skrev:Finns inte en chans att jag skulle låta dig trilla av... du kan tilloch med få åka framför mig (mellan mina ben dårå)![]()
så... vill du ha the?
Bjorn N skrev:Jag börjar misstänka att din gamla tjej hoppade av frivilligt.. Jobba lite på charmen så lyckas du nog bättre..![]()
![]()
![]()
Sergeant skrev:Hade jag varit tjej hade jag nappat direkt....... du kör ju en GIXXER.
Corbalin skrev:HAHA, höll på å trilla av stolen mitt i läsandet! TAGET, var kan vi ses?
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!