så är det någon som är på att åka imorgon ?
Hade inte min kära mor fyllt år och givetvis så ska det firas så hade jag gärna hängt på.!!
så är det någon som är på att åka imorgon ?
Blev ändrade planer så jag gled förbi Eksjö idag, såg inte en hojj, däremot på vägen mot Anneberg va det en del sporthojjar...
hehe har ej åkt mycket bara 150mil hittils denna säsong vi va ett gäng från byn idag som åkte va runt lite överallt som typ,Lekeryd,jönköping,vrigstad,sävsjö,nässjö,aneby. mötte en del hojjar men typ inga sporthojjar men får bli att åak till mascott och beställa ettt däckbyte nu snarastGE DEJ! du har åkt nog för denna sommaren ser dig lite titt som tätt på vägarna (om inte någon annan har en likadan mc) och funderar varje gång på att kasta något hårt på dig
Johan.. Elmia? MC mässa snart?
Direkt efter det hittar jag denna:
http://www.blocket.se/vi/11420851.htm?ca=17_s
Ringde honom och han verkade lagom vettig. frågade om servicebok men han sa att den låg hos någon kompis. Han skulle försöka hitta den. Jag frågade om service under tiden han ägt den. Han svarar då att han gjort JÄTTEservice.. men inga kvitton eller något...... hmmm... Ja ja. Jag ska ner på banken idag och kolla om jag får låna några små tusenlappar så jag har råd med den. Isf åker jag ner snarast och kollar till den.
Låt oss be....
2400mil servicen är rätt dyr är ventiljustering då. men han måste väl ha kvitto på den annars borde väl fimarn som gjorde de kunna fixa en kopia eller nått.. den ser riktigt fin ut annar
Vet inte om han gjort den servicen men annars åker ju priset ner en del.. Har du någon koll på vad den kan tänkas kosta 2400 ?
"Firman" han gjorde den hos var visst en kompis som gjorde det svart.. Vet inte.. Känns lite skummt..
Får nog kolla upp honom i dom hemliga registrena och se om han haft något bus för sig
ja då skulle ja inte lite något alls på de. tror de kostar runt 4000kr att fixas så då får han ju pruta en del om han ej kan bevisa
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=151397
här är min ny skapade tråd för den nya as grymma lacken
obs sponsorer sökes allt är välkommet glöm inte de
Någon som är sugen på att ut och köra i påsk?
FET LACK!!
Nu får vi hoppas att du inte vurpar utan vinner varje lopp = Jobbigt att lämna in den på omlackering jue, trots att det är en sponsor!
Någon som är sugen på att ut och köra i påsk?
Beror lite på vädret verkar ju bli lite kallare men annas är jag på
är de bra väder så kan man ta en liten sväng typ å ta en fika någonstans
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar