Eksjö"höglandet"

Teamturbo

Ny medlem
Gick med
27 Jan 2005
Ort
Forserum
Hoj
Letar för fullt
Haha jadu. Inte är det något hojväder iaf. Men ska bli upp emot 20 grader nästa helg.. Blir perfa. Ledig ons-måndag så då ska jag förhoppningsvis köpa en MC. Har tid och leta och förhoppningsvis blir det lämpligt väder för att hämta den med isf :)


ja leta hårt så du kan handla.. :) så de kan bli lite turer nästa helg
 

MestHemlig

När kommer våren?
Gick med
9 Feb 2006
Ort
Linköping
Hoj
ingen
Den har nu blivit röd svart istället:tummenupp
Har även beställt ny tankpad och nya blinkers med rökfärgade glas, blir bra kanske:va

Låter nice :D Är du bara nöjd själv så :D

Ja teamturbo jag ska hitta hoj nu. Letar för fullt.. Hittade en fin i örnsköldsvik men orka åka 110 mil eller va det är.. Njaaa.. jag hoppar :)=
 

MestHemlig

När kommer våren?
Gick med
9 Feb 2006
Ort
Linköping
Hoj
ingen
whattafakk. Det är ju 20 minus och snöstorm där uppe typ. Nänänä blir inget med det. Att åka hoj 110 mil är inte aktuellt för det kommer jag inte klara i ett sträcke. Är ju inget kul att ligga 110 mil på E4an heller.. känns sådär. :) nää... något närmare tack.. annars verkar norrbotten västerbotten norrland och allt vaffan det heter ha riktigt fint med hojar..
 

MestHemlig

När kommer våren?
Gick med
9 Feb 2006
Ort
Linköping
Hoj
ingen
Teamturbo: var det du som var ute och åkte idag? i helrepsolställ och en svart hjälm med tonat glas? Åkte i stan med en r1/r6 blå,vit?!?!?! vare du eller?
 

chaabo

www.motomont.se
Gick med
20 Feb 2007
Ort
Halmstad
Hoj
KTM 990 SMT 2011
Shit va åksugen jag blir när jag läser i tråden!!!! Väntar och väntar men det känns som om hojen aldrig kommer.....:huvet :huvet :huvet Nytt ställ beställde jag också, men inte kommer det heller...:huvet :huvet Det närmsta hoj jag kommit senaste tiden är den VF 1000R som jag lyfte motorn ur i tisdags, och ska renovera nu. Det är ju inte vad man är sugen på i det här vädret direkt:va
Men men, när jag väl fått hem hojen får jag väl ta och leta upp er så jag får någon att åka med, känner ingen från Vetlösa som åker hoj.....:mad:


Är det någon som tänkt åka till Forserum den 1/5 och vara med i Kampanj Utrotningshotad? Alltid bra med folk som protesterar mot korkade förslag.... Hoppas vi ses där, mer info finns på www.svmc.se

Msn om någon är intresserad: charlie.gustafsson.84@hotmail.com
 

BusenEdo

allmänt glad
Gick med
6 Jun 2005
Ort
Tranås
Hoj
Suzuki Sv 650s 2003
Har äntligen fått mina pinaller och idag bör hojen och jag in till nässjö för att sko om bågen med nya sulor:tummenupp
Får väl ranta runt lite på stan å ta nått till att käka medans jag väntar på att däckbytet blir klart.
Men gud va skönt det är att äntligen kunna köra igen!!!!!
 

MestHemlig

När kommer våren?
Gick med
9 Feb 2006
Ort
Linköping
Hoj
ingen
ok.. nu är jag jääääääävligt upprörd.. jag ringer till killen med 929an.. han väljer att säga att ja.. kom du.. Jag ringer då till 2 försäkringsbolag samt går ner på banken en snabbis och kollar så jag kan få ut mina pengar. Ringer tillbaka till honom och han säger "Det är en kille från GBG som ska komma och kolla på den nu" JAHA?!?????!??!???!? va vill han mig??????? nu är jag fruktansvärt upprörd och tänker fanimej.... fanimej.... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top