Eksjö"höglandet"

*JIMPA*

Legitimerad spökjägare
Gick med
25 Aug 2004
Ort
i ett skjul i skogen
Hoj
tomt i grottan
ok.. nu är jag jääääääävligt upprörd.. jag ringer till killen med 929an.. han väljer att säga att ja.. kom du.. Jag ringer då till 2 försäkringsbolag samt går ner på banken en snabbis och kollar så jag kan få ut mina pengar. Ringer tillbaka till honom och han säger "Det är en kille från GBG som ska komma och kolla på den nu" JAHA?!?????!??!???!? va vill han mig??????? nu är jag fruktansvärt upprörd och tänker fanimej.... fanimej.... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!

Ja du... det är juh trots allt fredagen den 13:e ....

jävla osis!
 

Berra_83

Per
Gick med
12 May 2005
Ort
Vetlanda/Värnamo
Hoj
ett par r6:0r
Samkörning i em lö 14.

Vi vill oxå va me! E linköping nu, å ska hem å käka i vetlanda, jag å johan å måns ska åka, så ska vi samköra nåt? Ev har vi 2 nässjökillar oxå så en samling i nässjö vid 3 4tiden låter det som en plan??

/Per

0703925801
 

*JIMPA*

Legitimerad spökjägare
Gick med
25 Aug 2004
Ort
i ett skjul i skogen
Hoj
tomt i grottan
Vi vill oxå va me! E linköping nu, å ska hem å käka i vetlanda, jag å johan å måns ska åka, så ska vi samköra nåt? Ev har vi 2 nässjökillar oxå så en samling i nässjö vid 3 4tiden låter det som en plan??

/Per

0703925801

Tjenare!!

Fyra tiden blir bra för min del om det nu inte kommer något emellan som måste göras!:tungan
 

MestHemlig

När kommer våren?
Gick med
9 Feb 2006
Ort
Linköping
Hoj
ingen
Ja nu är det ju inte så att jag har nån MC än men ni kan ju ta mitt mobbenummer om det skulle vara så att ni ska ut och åka nångång. Kan ju lägga alla MC nummer i någon MC lista i mobilen.
0735133725 är det iaf. Tja!
 

MestHemlig

När kommer våren?
Gick med
9 Feb 2006
Ort
Linköping
Hoj
ingen
Idag åker jag och kollar på en MC.. bara så ni vet ;) Den blå/röd/vita i jönköping. Så får vi se vad som händer. Det är ju lite att fixa på den typ miniblinkers, slipon och liten regplåt så blir lite pruta...
 

Teamturbo

Ny medlem
Gick med
27 Jan 2005
Ort
Forserum
Hoj
Letar för fullt
Idag åker jag och kollar på en MC.. bara så ni vet ;) Den blå/röd/vita i jönköping. Så får vi se vad som händer. Det är ju lite att fixa på den typ miniblinkers, slipon och liten regplåt så blir lite pruta...


hoppas de blir affär då.. men satt de inte slipon på den? för antar du menar den 929an udner jkpg-län?
 

MestHemlig

När kommer våren?
Gick med
9 Feb 2006
Ort
Linköping
Hoj
ingen
hoppas de blir affär då.. men satt de inte slipon på den? för antar du menar den 929an udner jkpg-län?

Skaru me ner eller. Vrikstad är den i :) tar en liten sväng med hojen och kollar. Men tror inte jag gör någon affär av det. Mest för att se hur det känns att åka en 929 :) Men är den skön och i fint skick osv så är det kanske affär på G... dock så är jag tvungen att göra service på den. byta bakdäck. miniblinkers. miniskylt. slipon. Blir en del ca$h att pynta ut :näsblod
Så vi får se. Funderar på en resa till sthlm annars och kolla på....
http://www.blocket.se/vi/11598466.htm?ca=17_s den där bland annat. Den är ju färdigmekad och fixad med skylt slipon blinkers osv osv..

hoppas de blir affär då.. men satt de inte slipon på den? för antar du menar den 929an udner jkpg-län?

Skaru me ner eller. Vrikstad är den i :) tar en liten sväng med hojen och kollar. Men tror inte jag gör någon affär av det. Mest för att se hur det känns att åka en 929 :) Men är den skön och i fint skick osv så är det kanske affär på G... dock så är jag tvungen att göra service på den. byta bakdäck. miniblinkers. miniskylt. slipon. Blir en del ca$h att pynta ut :näsblod
Så vi får se. Funderar på en resa till sthlm annars och kolla på....
http://www.blocket.se/vi/11598466.htm?ca=17_s den där bland annat. Den är ju färdigmekad och fixad med skylt slipon blinkers osv osv..

sen finns det ju en hel del fler hojar i stockholmstrakten än här nere.
Skulle inte du upp till sthlm och kolla bil? Kan ju åka tillsammans :D

Ta tåget upp sen lånar vi en bil av vänner eller kusiner där uppe och åker och kollar lite bil/MC :D deal?! :tummenupp
 
Last edited:
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top