MestHemlig
När kommer våren?
Åkt en sväng eller?
Låt oss säga att hojen inte ser riktigt likadan ut efter att ha låst bakhjulet och.... ja.. så vidare...............................................
Åkt en sväng eller?
Låt oss säga att hojen inte ser riktigt likadan ut efter att ha låst bakhjulet och.... ja.. så vidare...............................................
Gick du i kull hårt eller ? Hur kommer det sig att du låste backhjulet ?
Backhjulet är förjävla kasst men väljer att åka med det ändå... pucko som jag är.
Satt och sov lite och sen komk det några och gick över vägen på ett övergångsställe efter en rondell. Jag lyckas då med konsttycket att låsa bakhulet som glider ut. När motorcykeln läggs ner står jag nästan helt stilla så blev ingen större skada. Jag hamnade under hojen med så hela bakdelen klarade sig. Blev lite märken på topkåpan fram och sidokåpan men inget sprack.
Blir en omlackering så blir den som ny men det är jävligt onödiga pengar.
Tummen upp för krashpucken som tog det mesta. Fan va nice!!!
I övrigt var det en fin tur! Hoppas vi blir fler nästa gång och att inga olyckor händer mer.
tack för en trevlig tur jimmy och david!
Backhjulet är förjävla kasst men väljer att åka med det ändå... pucko som jag är.
Satt och sov lite och sen komk det några och gick över vägen på ett övergångsställe efter en rondell. Jag lyckas då med konsttycket att låsa bakhulet som glider ut. När motorcykeln läggs ner står jag nästan helt stilla så blev ingen större skada. Jag hamnade under hojen med så hela bakdelen klarade sig. Blev lite märken på topkåpan fram och sidokåpan men inget sprack.
I övrigt var det en fin tur! Hoppas vi blir fler nästa gång och att inga olyckor händer mer.
fan va surt detta låter tur att de inte blev mer skada ändå själv sålde man hojjen idag så nu får man leta hårt hehe
hehe ja det är inget fint väder inte.Fy fan vad de blåser kyligt ute var nere i växjö igår *bbrrrr* verkar som om jag blivit snuvig nu på köpet
Hejsan!
Jag tänkte bara introducera mig själv i höglands-gänget. Kör upp den 21 maj, sen förhoppnignsvis hoj-köp till helgen efter det!
Kommer ifrån Aneby-området, och det kommer vara några turer där omkring, får ta och glida förbi och hälsa på er som bor i närheten!
finns det intresse för att ut och köra i helgen som kommer?? typ söndag
Hejsan!
Jag tänkte bara introducera mig själv i höglands-gänget. Kör upp den 21 maj, sen förhoppnignsvis hoj-köp till helgen efter det!
Kommer ifrån Aneby-området, och det kommer vara några turer där omkring, får ta och glida förbi och hälsa på er som bor i närheten!
finns det intresse för att ut och köra i helgen som kommer?? typ söndag
va sägs om en runda på söndag???
va sägs om en runda på söndag???
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|