Elitserierietråden.

Status
Ej öppen för fler svar.

Mc Carlsson

Ny medlem
Gick med
19 Jan 2004
Hoj
Såld.
Mycket glad för att FBK gick vidare till semi, trots allt så har de återigen visat att de är ett lag som hör hemma i toppen, år efter år :tummenupp

Tråkigt med allt tjat om fult spel och så vidare. Tycker inte Modo ska vara så präktiga i sitt snack om detta. Fanns en tid då en viss herre i laget var känd för att vara en riktig BUSE - vem kan jag mena :va Men idag så är de tydligen guds bästa barn :rolleyes:

För att vara uppriktig så tror jag dock inte att Färjestad tar SM-GULD, det går nog till Frölunda, stabilt lag de har :Bugar :(

gojje

fuck yeah
Gick med
15 May 2004
Hoj
Vill köpa enduro
Gixxer 1 skrev:
Mycket glad för att FBK gick vidare till semi, trots allt så har de återigen visat att de är ett lag som hör hemma i toppen, år efter år :tummenupp

Tråkigt med allt tjat om fult spel och så vidare. Tycker inte Modo ska vara så präktiga i sitt snack om detta. Fanns en tid då en viss herre i laget var känd för att vara en riktig BUSE - vem kan jag mena :va Men idag så är de tydligen guds bästa barn :rolleyes:

För att vara uppriktig så tror jag dock inte att Färjestad tar SM-GULD, det går nog till Frölunda, stabilt lag de har :Bugar :(

ohh yes we do!
jag hoppas frölunda möter färjestad i semi o inte i finalen... o ja, jag tycker de kör fult spel :näsblod

fan vilket tryck d e i scandinavium nu asså, helt oslagbart!! :yoparty

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Hoj
Zx9r -98 Minimoto: Ly-cig 14F *Blata kopian*
Gixxer 1 skrev:

Tycker inte färjestad körde så spec. schyst spel.. jag menar... på 3st matcher (eller var det 4:a?) så hade modo 4st som hade fått hjärnskakningar.. spelar man schyst så ska man väll inte åka på hjärnskakning, inte 4:a st iaf?! :va

Edit: Men det är bara att grattulera färjestad till en semifinalplats! Modo kunde inte få ihop laget iår och då går det som de gör.. :(

morlock

1080p till folket!
Gick med
7 Oct 2004
Hoj
Hojlös =/
*Foxen* skrev:
Tycker inte färjestad körde så spec. schyst spel.. jag menar... på 3st matcher (eller var det 4:a?) så hade modo 4st som hade fått hjärnskakningar.. spelar man schyst så ska man väll inte åka på hjärnskakning, inte 4:a st iaf?! :va

Edit: Men det är bara att grattulera färjestad till en semifinalplats! Modo kunde inte få ihop laget iår och då går det som de gör.. :(
Håller med, det är lättare att splittra femmor än att finta femmor enl. färjestad. :tummenner

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Gixxer 1 skrev:

Wernblom :finger

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
morlock skrev:
Håller med, det är lättare att splittra femmor än att finta femmor enl. färjestad. :tummenner
Är det därför man sätter en gubbe på att ge FBK's bästa back matchstraff?

Givetvis kunde han (Chara) låtit det vara, men vem är så dum och står och tar emot bonk?

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Hoj
Zx9r -98 Minimoto: Ly-cig 14F *Blata kopian*
hållundan skrev:

En spelare som saknades iår i modo var definitivt wernblom! synd att modos styrelse är så jäkla inkompitenta och kickar "modo själv", för wernblom var ju ändå en del av modos själ...

morlock

1080p till folket!
Gick med
7 Oct 2004
Hoj
Hojlös =/
hållundan skrev:
Är det därför man sätter en gubbe på att ge FBK's bästa back matchstraff?

Givetvis kunde han (Chara) låtit det vara, men vem är så dum och står och tar emot bonk?
Det är väl en sak att ta emot stryk med vilja och en annan att ge! Att dra på sig en matchstraff gör man helt själv.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
*Foxen* skrev:
En spelare som saknades iår i modo var definitivt wernblom! synd att modos styrelse är så jäkla inkompitenta och kickar "modo själv", för wernblom var ju ändå en del av modos själ...
Allvarligt talat är han faktiskt spelaren alla (nästan) lag vill ha men ingen vill möta. Nu är han väl iofs gammal och gaggig, men för ett tag sedan, då hade han säkerligen varit attraktiv för andra lag än Skellefteå.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
morlock skrev:
Det är väl en sak att ta emot stryk med vilja och en annan att ge! Att dra på sig en matchstraff gör man helt själv.
Jojo, men Dan Hinote sa ju själv efteråt att han tog straffet för laget, eftersom han ändå inte hade gjort något vettigt ändå. Alltså var det ju en skön bonus att bli av med Chara också. Hur som helst, MoDo klarade inte av FBK även utan Chara.

Färjestad har en bra bredd på sin trupp, som vanligt nästan. Det står mellan FBK och VF i finalen tror jag. De andra lagen har spetskompetens i någon eller kanske två femmor. Frölunda har fyra starka femmor, FBK har iallafall tre.

morlock

1080p till folket!
Gick med
7 Oct 2004
Hoj
Hojlös =/
hållundan skrev:
Färjestad har en bra bredd på sin trupp, som vanligt nästan. Det står mellan FBK och VF i finalen tror jag. De andra lagen har spetskompetens i någon eller kanske två femmor. Frölunda har fyra starka femmor, FBK har iallafall tre.
Nej, MoDo räckte inte hela vägen i år. Jag tror däremot inte FBK fixar TIK i sista matchen. TIK-VF i final.

Scott Sexpump

Ballistic
Gick med
27 Feb 2004
Hoj
[SÅLD] Yamaha R6 [SÅLD]
Jo, han har ju varit väldigt dum mot plexiglas t.ex.
8 matchers avstängning. :kocko
Rena rama överfall brukar bli 1-2 matchers avstängning.

Werner står upp för sitt lag. Men kom för f-n inte o säg att han spelar fult.
Han tar en smäll och ger en smäll. Punkt.

Gixxer 1 skrev:
:nicka Alldeles riktigt, han var det :tummenupp

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Tycker iofs Wernblom var riktigt skön förra säsongen när han satte Jämtin (var tog han vägen denna säsongen? :hihi) på plats.

Det var dock JÄVLIGT fult när han crosscheckade honom i nacken, när han låg ner. Wernblom kan spela fult han med, precis som alla andra i elitserien.

Scott Sexpump

Ballistic
Gick med
27 Feb 2004
Hoj
[SÅLD] Yamaha R6 [SÅLD]
Jo, du skrev det själv. Jämtin. :rolleyes:

hållundan skrev:
Tycker iofs Wernblom var riktigt skön förra säsongen när han satte Jämtin (var tog han vägen denna säsongen? :hihi) på plats.

Det var dock JÄVLIGT fult när han crosscheckade honom i nacken, när han låg ner. Wernblom kan spela fult han med, precis som alla andra i elitserien.

MadManAxel

Badass offroader
Gick med
19 Jun 2003
Hoj
B1 och en Jeep 5.9!!!
morlock skrev:
Nej, MoDo räckte inte hela vägen i år. Jag tror däremot inte FBK fixar TIK i sista matchen. TIK-VF i final.

Håller inte med, tror och hoppas att TIK vinner mot Dif och att de lottas mot fbk, så får jag en skoj semi-serie :fyllisar att titta på......men det blir nog fbk som vinner, om än inte i 4 raka matcher.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar