sandstream
Guest
Hellre det än fjollig som Alfredssonhållundan skrev:Oduya är en riktig raketforskare. Vackert.
Har han varit i närheten av någon närkamp i år?
Hellre det än fjollig som Alfredssonhållundan skrev:Oduya är en riktig raketforskare. Vackert.
Tja han har väl snurrat upp alla som försökt ta pucken.sandstream skrev:Hellre det än fjollig som Alfredsson
Har han varit i närheten av någon närkamp i år?
Gixxer 1 skrev:Mycket glad för att FBK gick vidare till semi, trots allt så har de återigen visat att de är ett lag som hör hemma i toppen, år efter år
Tråkigt med allt tjat om fult spel och så vidare. Tycker inte Modo ska vara så präktiga i sitt snack om detta. Fanns en tid då en viss herre i laget var känd för att vara en riktig BUSE - vem kan jag mena Men idag så är de tydligen guds bästa barn
För att vara uppriktig så tror jag dock inte att Färjestad tar SM-GULD, det går nog till Frölunda, stabilt lag de har
Gixxer 1 skrev:Mycket glad för att FBK gick vidare till semi, trots allt så har de återigen visat att de är ett lag som hör hemma i toppen, år efter år
Tråkigt med allt tjat om fult spel och så vidare. Tycker inte Modo ska vara så präktiga i sitt snack om detta. Fanns en tid då en viss herre i laget var känd för att vara en riktig BUSE - vem kan jag mena Men idag så är de tydligen guds bästa barn
För att vara uppriktig så tror jag dock inte att Färjestad tar SM-GULD, det går nog till Frölunda, stabilt lag de har
Håller med, det är lättare att splittra femmor än att finta femmor enl. färjestad.*Foxen* skrev:Tycker inte färjestad körde så spec. schyst spel.. jag menar... på 3st matcher (eller var det 4:a?) så hade modo 4st som hade fått hjärnskakningar.. spelar man schyst så ska man väll inte åka på hjärnskakning, inte 4:a st iaf?!
Edit: Men det är bara att grattulera färjestad till en semifinalplats! Modo kunde inte få ihop laget iår och då går det som de gör..
WernblomGixxer 1 skrev:Mycket glad för att FBK gick vidare till semi, trots allt så har de återigen visat att de är ett lag som hör hemma i toppen, år efter år
Är det därför man sätter en gubbe på att ge FBK's bästa back matchstraff?morlock skrev:Håller med, det är lättare att splittra femmor än att finta femmor enl. färjestad.
hållundan skrev:Wernblom
Det är väl en sak att ta emot stryk med vilja och en annan att ge! Att dra på sig en matchstraff gör man helt själv.hållundan skrev:Är det därför man sätter en gubbe på att ge FBK's bästa back matchstraff?
Givetvis kunde han (Chara) låtit det vara, men vem är så dum och står och tar emot bonk?
Allvarligt talat är han faktiskt spelaren alla (nästan) lag vill ha men ingen vill möta. Nu är han väl iofs gammal och gaggig, men för ett tag sedan, då hade han säkerligen varit attraktiv för andra lag än Skellefteå.*Foxen* skrev:En spelare som saknades iår i modo var definitivt wernblom! synd att modos styrelse är så jäkla inkompitenta och kickar "modo själv", för wernblom var ju ändå en del av modos själ...
Jojo, men Dan Hinote sa ju själv efteråt att han tog straffet för laget, eftersom han ändå inte hade gjort något vettigt ändå. Alltså var det ju en skön bonus att bli av med Chara också. Hur som helst, MoDo klarade inte av FBK även utan Chara.morlock skrev:Det är väl en sak att ta emot stryk med vilja och en annan att ge! Att dra på sig en matchstraff gör man helt själv.
Nej, MoDo räckte inte hela vägen i år. Jag tror däremot inte FBK fixar TIK i sista matchen. TIK-VF i final.hållundan skrev:Färjestad har en bra bredd på sin trupp, som vanligt nästan. Det står mellan FBK och VF i finalen tror jag. De andra lagen har spetskompetens i någon eller kanske två femmor. Frölunda har fyra starka femmor, FBK har iallafall tre.
Alldeles riktigt, han var dethållundan skrev:Wernblom
Gixxer 1 skrev:Alldeles riktigt, han var det
hållundan skrev:Tycker iofs Wernblom var riktigt skön förra säsongen när han satte Jämtin (var tog han vägen denna säsongen? ) på plats.
Det var dock JÄVLIGT fult när han crosscheckade honom i nacken, när han låg ner. Wernblom kan spela fult han med, precis som alla andra i elitserien.
hållundan skrev:Fast jag glömde ju, Wernblom spelar ju inte i elitserien.
morlock skrev:Nej, MoDo räckte inte hela vägen i år. Jag tror däremot inte FBK fixar TIK i sista matchen. TIK-VF i final.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|