att HV är 2004 mästare vet jag, jag syftade att jag ser på Frölunda som mästare trots att dom inte vann förra året, okGoodstuff skrev:Som vanligt när Ravetrancer diskuterar hockey är det inte alla rätt. HV71 är fortfarande mästare, om än detroniserade, men deras efterträdare är ännu inte utsedd.
abstruse skrev:DIF kommer piska VF:s stjärt i fyra raka nu. Härligt!
Bullshit!Thundercat skrev:Wikegård skyller på domaren och påstår att Frölunda inte har vunnit rättvist i någon match.
Hur underbart hade inte det vart?abstruse skrev:DIF kommer piska VF:s stjärt i fyra raka nu. Härligt!
Bra att du tar hand om detGoodstuff skrev:Jag förstod men man måste ta ner er kaxiga Götelaborgare på marken. Ni har inte vunnit något, förutom 100 000 och ES, ännu.
Goodstuff skrev:
abstruse skrev:DIF kommer piska VF:s stjärt i fyra raka nu. Härligt!
sandstream skrev:Bullshit!
Jag har sett alla matcher och alla intervjuer, utom de efter matchen idag, och inte fan har han skylt på domaren.
Hellre en Wikegård än en mes som Lillis, karln är ju sjukligt mesig.
Thundercat skrev:Jag som trodde att du var en vettig pôjk... :kocko
abstruse skrev:Tror gör man i kyrkan.
sandstream skrev:..
VF kan inte mäta sig med giganter som DIF och FBK, så är det bara.
...
Nu har de genuint hockeyintresserade och -kunniga vaknat.Ravetrancer skrev:FRÖÖÖÖÖÖLUNDAAAAAAAA!!!!!!!!!!
t-rex skrev:'
Det hela har ingenting med längd att göra, det handlar om att göra mest mål.
DIF, vem det nu är, verkar vara kassa på det. Frölunda, däremot, ROCKAR som kidsen säger.
Tredjeplatsen?Kawwa skrev:Mmmmm 1-0 är ju JÄTTEMÅNGA mål!!!
På Fredag är det färdigspelat för stockholmslagen, tyvärr Vet inte om jag bryr mig men lite kluven till om jag skall hoppas på FBK eller VF som SM-vinnare.
Föresten, gör SSK och DIF upp om 3:e platsen?
Kawwa skrev:Mmmmm 1-0 är ju JÄTTEMÅNGA mål!!!
DIF hade sin chans igår men blåste denhållundan skrev:Kul att läsa era reflektioner. Jag var på Jeffreys och kollade på matchen igår. (Jävlar va torr man blir i munnen dagen efter massa Guiness.)
Beträffande Wikegårds uttalanden i intervjuerna under gårdagen. Tycker att han uppträder helt fel. Han borde stå med huvudet högt (som han brukar), kanske inte så lätt med 3-0 i baken mot VF. Hela laget kommer att säcka ihop under sista matchen i Borgen imorgon. Tror inte att laget orkar spela som de gjort de tidigare matcherna. Något säger mig 8-1, vet inte var det kommer ifrån, men magkänslan finns där.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|