Elitserierietråden.

Status
Ej öppen för fler svar.

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Som vanligt när Ravetrancer diskuterar hockey är det inte alla rätt. HV71 är fortfarande mästare, om än detroniserade, men deras efterträdare är ännu inte utsedd.

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Goodstuff skrev:
Som vanligt när Ravetrancer diskuterar hockey är det inte alla rätt. HV71 är fortfarande mästare, om än detroniserade, men deras efterträdare är ännu inte utsedd.
att HV är 2004 mästare vet jag, jag syftade att jag ser på Frölunda som mästare trots att dom inte vann förra året, ok

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Jag förstod men man måste ta ner er kaxiga Götelaborgare på marken. Ni har inte vunnit något, förutom 100 000 och ES, ännu.

sandstream

Guest
Thundercat skrev:
Wikegård skyller på domaren och påstår att Frölunda inte har vunnit rättvist i någon match. :1pajas
Bullshit! :tomten
Jag har sett alla matcher och alla intervjuer, utom de efter matchen idag, och inte fan har han skylt på domaren.
Hellre en Wikegård än en mes som Lillis, karln är ju sjukligt mesig.

sandstream

Guest
Goodstuff skrev:
Jag förstod men man måste ta ner er kaxiga Götelaborgare på marken. Ni har inte vunnit något, förutom 100 000 och ES, ännu.
Bra att du tar hand om det :tummenupp
Om, och jag skriver om, VF går till final så hoppas jag att FBK gör processen kort med dem.
VF kan inte mäta sig med giganter som DIF och FBK, så är det bara.
Sen kan ni skrika er hesa för att det gått bra ett par säsonger :hihi

Thundercat

Ringmärkt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En svart.
sandstream skrev:
Bullshit! :tomten
Jag har sett alla matcher och alla intervjuer, utom de efter matchen idag, och inte fan har han skylt på domaren.
Hellre en Wikegård än en mes som Lillis, karln är ju sjukligt mesig.

Såg du inte på canal+ idag? Han skyllde på domaren och sa att inte ens idag när det är 13850 så bedömer de 50/50. Han påstod att Frölunda fick fördelar av domaren. Han är en dålig förlorare helt enkelt.

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
sandstream skrev:
..
VF kan inte mäta sig med giganter som DIF och FBK, så är det bara.
...

'
Det hela har ingenting med längd att göra, det handlar om att göra mest mål.

DIF, vem det nu är, verkar vara kassa på det. Frölunda, däremot, ROCKAR som kidsen säger.

Kawwa

Sporthojsnörd
Gick med
13 Mar 2004
Hoj
Sukka gixxer 600 K6
t-rex skrev:
'
Det hela har ingenting med längd att göra, det handlar om att göra mest mål.

DIF, vem det nu är, verkar vara kassa på det. Frölunda, däremot, ROCKAR som kidsen säger.

Mmmmm 1-0 är ju JÄTTEMÅNGA mål!!! :7peta

På Fredag är det färdigspelat för stockholmslagen, tyvärr :( Vet inte om jag bryr mig men lite kluven till om jag skall hoppas på FBK eller VF som SM-vinnare.

Föresten, gör SSK och DIF upp om 3:e platsen?

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Kawwa skrev:
Mmmmm 1-0 är ju JÄTTEMÅNGA mål!!! :7peta

På Fredag är det färdigspelat för stockholmslagen, tyvärr :( Vet inte om jag bryr mig men lite kluven till om jag skall hoppas på FBK eller VF som SM-vinnare.

Föresten, gör SSK och DIF upp om 3:e platsen?
Tredjeplatsen? :va

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Kul att läsa era reflektioner. Jag var på Jeffreys och kollade på matchen igår. (Jävlar va torr man blir i munnen dagen efter massa Guiness.)

Beträffande Wikegårds uttalanden i intervjuerna under gårdagen. Tycker att han uppträder helt fel. Han borde stå med huvudet högt (som han brukar), kanske inte så lätt med 3-0 i baken mot VF. Hela laget kommer att säcka ihop under sista matchen i Borgen imorgon. Tror inte att laget orkar spela som de gjort de tidigare matcherna. Något säger mig 8-1, vet inte var det kommer ifrån, men magkänslan finns där.

:)

sandstream

Guest
hållundan skrev:
Kul att läsa era reflektioner. Jag var på Jeffreys och kollade på matchen igår. (Jävlar va torr man blir i munnen dagen efter massa Guiness.)

Beträffande Wikegårds uttalanden i intervjuerna under gårdagen. Tycker att han uppträder helt fel. Han borde stå med huvudet högt (som han brukar), kanske inte så lätt med 3-0 i baken mot VF. Hela laget kommer att säcka ihop under sista matchen i Borgen imorgon. Tror inte att laget orkar spela som de gjort de tidigare matcherna. Något säger mig 8-1, vet inte var det kommer ifrån, men magkänslan finns där.

:)
DIF hade sin chans igår men blåste den :(
Tror också att de får oerhört svårt att motivera sig för morgondagens match men tanke på gårdagens snöpliga förlust.
Men hoppet är det sista som överger en så 4 raka är mitt tips, till DIF alltså :D

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept