Han är opartisk, till skillnad från alla hockeynoviser i Göteborg.Ravetrancer skrev:idiotendomare, va fan tittar han med???
Han är opartisk, till skillnad från alla hockeynoviser i Göteborg.Ravetrancer skrev:idiotendomare, va fan tittar han med???
Ravetrancer skrev:fröööööölundaaaa!!!!!
Jo jo, opartisk my ass!!!!valmers skrev:Han är opartisk, till skillnad från alla hockeynoviser i Göteborg.
Då har du inte sett mycket.Ravetrancer skrev:Den domarn var nog det sämsta jag sett nånsin!!!!
mmm javisst, du får 10.000 av mig om djurgårn går till finalabstruse skrev:VF - DIF: 3-4
Så lätt, så lätt. Då är det bara tre matcher kvar innan det är final mot FBK då. Enkelt.
Ravetrancer skrev:Jo jo, opartisk my ass!!!!
Suck. Thomas Andersson är Sveriges bästa domare. Gå hem och lägg dig.Ravetrancer skrev:Den domarn var nog det sämsta jag sett nånsin!!!!
Only in Göteborg.sandstream skrev:Dagens största tistel till alla idioter i Frölundaborg som hurrar och applåderar när en djurgårdare får en puck i ansiktet.
Mycket moget
Blir det inte "vi" så hoppas jag ni tvålar till divorna i VF efter noter.MadManAxel skrev:Yes! Då var finalåplatsen klar, bar att se om vi får möta dif nu då...
sandstream skrev:Blir det inte "vi" så hoppas jag ni tvålar till divorna i VF efter noter.
varför divor?sandstream skrev:Blir det inte "vi" så hoppas jag ni tvålar till divorna i VF efter noter.
Varför fjollor?Ravetrancer skrev:varför divor?
valmers skrev:Varför fjollor?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |