Elitserierietråden.

Status
Ej öppen för fler svar.

gojje

fuck yeah
Gick med
15 May 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Vill köpa enduro
jävla skit... jaja... vi vinner nästa iaf, inte chans att vi förlorar då!!

Frölunda is in my heart​
!
 

Mc Carlsson

Ny medlem
Gick med
19 Jan 2004
Ort
Lidköping
Hoj
Såld.
Inte undra på att det förekommer så mycket våld och skit i samhället när det inte ens går att diskutera om hockey utan att det ska bli lite för otrevliga kommentarer som det har blivit i denna tråden :mad:

Trodde att de flesta var införstådda med att - KASTAR MAN SKIT PÅ ANDRA SÅ KOMMER OFTAST SKITEN TILLBAKS PÅ EN SJÄLV, FÖRR ELLER SENARE!!!!

Jag är FBK supporter som nog de flesta har förstått som läser inläggen i denna tråd. Och jag vill med det bara säga, att jag för den skull inte är en fjolla, ej heller så är jag med i FärjestadsBögKlubb :fatta!

Har inte kastat skit på dig, Ravetrancer så därav vill jag inte att du gör det mot mig, OK?
 

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Gixxer 1 skrev:
Inte undra på att det förekommer så mycket våld och skit i samhället när det inte ens går att diskutera om hockey utan att det ska bli lite för otrevliga kommentarer som det har blivit i denna tråden :mad:

Trodde att de flesta var införstådda med att - KASTAR MAN SKIT PÅ ANDRA SÅ KOMMER OFTAST SKITEN TILLBAKS PÅ EN SJÄLV, FÖRR ELLER SENARE!!!!

Jag är FBK supporter som nog de flesta har förstått som läser inläggen i denna tråd. Och jag vill med det bara säga, att jag för den skull inte är en fjolla, ej heller så är jag med i FärjestadsBögKlubb :fatta!

Har inte kastat skit på dig, Ravetrancer så därav vill jag inte att du gör det mot mig, OK?
Det är ingen idé, du pratar med en femåring.
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Att diskutera ishockey med folk vars mest djuplodande hockeyanalys innehållernågot av följande är helt omöjligt.

* Egna lagets namn i versaler över hela skärmen.
* Omskrivningar av andra lag eller spelares namn för att föringa dem, gärna med homosexanspelningar.
* Skylla på domaren vid förlust.
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Kul att tråden blir lite hetsig under slutspelet.

Jag var på matchen idag. Lite trökigt eftersom vi förlorade. Det var galet varmt, skön stämning och HÖG ljudnivå. Riktigt kul match. Domaren var tragisk, inte för förlusten, det var Frölundas eget fel. De spelar för "snyggt" hela tiden, för att uppfylla någon "vi är jävligt bra och måste spela snyggt"-sätt. Vilket är lite trökigt. Beträffande domaren, han hade kontroll ganska länge i matchen, efter vissa helt befängda felvisslingar blev det bara värre. Kompensationsutvisningar är riktigt jävla dåligt. Ja, jag klagar på det TROTS att det var DIF som blev utvisade. Tråkigt för sporten.

Hur som helst, på söndag blir det kross. Såg Ekman på Avenyn, borde krockat med honom och sagt "va i helvete, jag är målvakt.." :hihi
 

stony

Yes!! Nu ännu drygare
Gick med
30 Jun 2003
Ort
Borta
Hoj
Sålda
Men att folk inte förstår... Frölunda gav djurgården en match för att få in lite extra kulor i kassan.

På söndag är det slut men allt dallt! :hihi
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
stony skrev:
Men att folk inte förstår... Frölunda gav djurgården en match för att få in lite extra kulor i kassan.

På söndag är det slut men allt dallt! :hihi

Dm kan dallta 2 matcher till isf utan att oroa sig. Gör dom inte det e dom fega!
 

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Goodstuff skrev:
Att diskutera ishockey med folk vars mest djuplodande hockeyanalys innehållernågot av följande är helt omöjligt.

* Egna lagets namn i versaler över hela skärmen.
* Omskrivningar av andra lag eller spelares namn för att föringa dem, gärna med homosexanspelningar.
* Skylla på domaren vid förlust.
* Är jävligt hockeyintresserad två veckor om året.
 

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
valmers skrev:
* Är jävligt hockeyintresserad två veckor om året.
det är såna här uttalanden som stör mig så mycket. Bara för att jag inte deltagit i tråden tidigare så antar du att jag ser på hockey dom 2 sista veckorna, jävligt irriterande Valmers. HAr guldpass o har kollat på dom flesta matcher under säsongen, och även vart och kollat på ett antal.
Så sluta insinuera massa skit nu va!!!!!
 

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Gixxer 1 skrev:
Inte undra på att det förekommer så mycket våld och skit i samhället när det inte ens går att diskutera om hockey utan att det ska bli lite för otrevliga kommentarer som det har blivit i denna tråden :mad:

Trodde att de flesta var införstådda med att - KASTAR MAN SKIT PÅ ANDRA SÅ KOMMER OFTAST SKITEN TILLBAKS PÅ EN SJÄLV, FÖRR ELLER SENARE!!!!

Jag är FBK supporter som nog de flesta har förstått som läser inläggen i denna tråd. Och jag vill med det bara säga, att jag för den skull inte är en fjolla, ej heller så är jag med i FärjestadsBögKlubb :fatta!

Har inte kastat skit på dig, Ravetrancer så därav vill jag inte att du gör det mot mig, OK?
Jag tar väl i lite ibland, men mest var det för att hetsa Valmers för hans uttalanden.
 

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
hållundan skrev:
Kul att tråden blir lite hetsig under slutspelet.

Jag var på matchen idag. Lite trökigt eftersom vi förlorade. Det var galet varmt, skön stämning och HÖG ljudnivå. Riktigt kul match. Domaren var tragisk, inte för förlusten, det var Frölundas eget fel. De spelar för "snyggt" hela tiden, för att uppfylla någon "vi är jävligt bra och måste spela snyggt"-sätt. Vilket är lite trökigt. Beträffande domaren, han hade kontroll ganska länge i matchen, efter vissa helt befängda felvisslingar blev det bara värre. Kompensationsutvisningar är riktigt jävla dåligt. Ja, jag klagar på det TROTS att det var DIF som blev utvisade. Tråkigt för sporten.

Hur som helst, på söndag blir det kross. Såg Ekman på Avenyn, borde krockat med honom och sagt "va i helvete, jag är målvakt.." :hihi
Har du biljetter? Tänkte köpa iaf, kanske ska vi gå tillsammans o gasta loss lite?
:)
 

sandstream

Guest
hållundan skrev:
Jag var på matchen idag. Lite trökigt eftersom vi förlorade. Det var galet varmt, skön stämning och HÖG ljudnivå. Riktigt kul match. Domaren var tragisk, inte för förlusten, det var Frölundas eget fel. De spelar för "snyggt" hela tiden, för att uppfylla någon "vi är jävligt bra och måste spela snyggt"-sätt. Vilket är lite trökigt. Beträffande domaren, han hade kontroll ganska länge i matchen, efter vissa helt befängda felvisslingar blev det bara värre. Kompensationsutvisningar är riktigt jävla dåligt. Ja, jag klagar på det TROTS att det var DIF som blev utvisade. Tråkigt för sporten.
Inget snack om att Andersson föll för trycket i slutet av matchen.
Jag kan bara inte förstå hur domarna resonerar i de fallen?
"Jag gjorde fel nyss så nu gör jag ett fel till så blir det bra." :rolleyes:

Hoppas DIF kan vinna på söndag, då får de en hemmamatch till och det kan deras ekonomi behöva.

Måste bara skriva en sak till om Alfredsson: Han må vara en fjolla när det gäller närkamper, men han har ett grymt skott och en härlig speluppfattning :tummenupp

Jag skrev tidigare att DIF och FBK var giganter.
FBKs femte raka final = respekt!
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top