Ravetrancer
Now even more badass!!!
Löfbergs GAY!!!!valmers skrev:Varför fjollor?
Löfbergs GAY!!!!valmers skrev:Varför fjollor?
undrade varför han tyckte det bara......MadManAxel skrev:...klockren
Alltså, säg att du skämtar? Väl?Ravetrancer skrev:Löfbergs GAY!!!!
Acrid skrev:
Det är ingen idé, du pratar med en femåring.Gixxer 1 skrev:Inte undra på att det förekommer så mycket våld och skit i samhället när det inte ens går att diskutera om hockey utan att det ska bli lite för otrevliga kommentarer som det har blivit i denna tråden
Trodde att de flesta var införstådda med att - KASTAR MAN SKIT PÅ ANDRA SÅ KOMMER OFTAST SKITEN TILLBAKS PÅ EN SJÄLV, FÖRR ELLER SENARE!!!!
Jag är FBK supporter som nog de flesta har förstått som läser inläggen i denna tråd. Och jag vill med det bara säga, att jag för den skull inte är en fjolla, ej heller så är jag med i FärjestadsBögKlubb
Har inte kastat skit på dig, Ravetrancer så därav vill jag inte att du gör det mot mig, OK?
Goodstuff skrev:* Skylla på domaren vid förlust.
stony skrev:Men att folk inte förstår... Frölunda gav djurgården en match för att få in lite extra kulor i kassan.
På söndag är det slut men allt dallt!
* Är jävligt hockeyintresserad två veckor om året.Goodstuff skrev:Att diskutera ishockey med folk vars mest djuplodande hockeyanalys innehållernågot av följande är helt omöjligt.
* Egna lagets namn i versaler över hela skärmen.
* Omskrivningar av andra lag eller spelares namn för att föringa dem, gärna med homosexanspelningar.
* Skylla på domaren vid förlust.
det är såna här uttalanden som stör mig så mycket. Bara för att jag inte deltagit i tråden tidigare så antar du att jag ser på hockey dom 2 sista veckorna, jävligt irriterande Valmers. HAr guldpass o har kollat på dom flesta matcher under säsongen, och även vart och kollat på ett antal.valmers skrev:* Är jävligt hockeyintresserad två veckor om året.
Jag tar väl i lite ibland, men mest var det för att hetsa Valmers för hans uttalanden.Gixxer 1 skrev:Inte undra på att det förekommer så mycket våld och skit i samhället när det inte ens går att diskutera om hockey utan att det ska bli lite för otrevliga kommentarer som det har blivit i denna tråden
Trodde att de flesta var införstådda med att - KASTAR MAN SKIT PÅ ANDRA SÅ KOMMER OFTAST SKITEN TILLBAKS PÅ EN SJÄLV, FÖRR ELLER SENARE!!!!
Jag är FBK supporter som nog de flesta har förstått som läser inläggen i denna tråd. Och jag vill med det bara säga, att jag för den skull inte är en fjolla, ej heller så är jag med i FärjestadsBögKlubb
Har inte kastat skit på dig, Ravetrancer så därav vill jag inte att du gör det mot mig, OK?
Har du biljetter? Tänkte köpa iaf, kanske ska vi gå tillsammans o gasta loss lite?hållundan skrev:Kul att tråden blir lite hetsig under slutspelet.
Jag var på matchen idag. Lite trökigt eftersom vi förlorade. Det var galet varmt, skön stämning och HÖG ljudnivå. Riktigt kul match. Domaren var tragisk, inte för förlusten, det var Frölundas eget fel. De spelar för "snyggt" hela tiden, för att uppfylla någon "vi är jävligt bra och måste spela snyggt"-sätt. Vilket är lite trökigt. Beträffande domaren, han hade kontroll ganska länge i matchen, efter vissa helt befängda felvisslingar blev det bara värre. Kompensationsutvisningar är riktigt jävla dåligt. Ja, jag klagar på det TROTS att det var DIF som blev utvisade. Tråkigt för sporten.
Hur som helst, på söndag blir det kross. Såg Ekman på Avenyn, borde krockat med honom och sagt "va i helvete, jag är målvakt.."
Inget snack om att Andersson föll för trycket i slutet av matchen.hållundan skrev:Jag var på matchen idag. Lite trökigt eftersom vi förlorade. Det var galet varmt, skön stämning och HÖG ljudnivå. Riktigt kul match. Domaren var tragisk, inte för förlusten, det var Frölundas eget fel. De spelar för "snyggt" hela tiden, för att uppfylla någon "vi är jävligt bra och måste spela snyggt"-sätt. Vilket är lite trökigt. Beträffande domaren, han hade kontroll ganska länge i matchen, efter vissa helt befängda felvisslingar blev det bara värre. Kompensationsutvisningar är riktigt jävla dåligt. Ja, jag klagar på det TROTS att det var DIF som blev utvisade. Tråkigt för sporten.
Och ändå åker du hit??valmers skrev:Only in Göteborg.
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|