Nej då tar jag ingen. Måste jag välja, under pistolhot tar jag Sjödin men slipper jag så tar jag ingen. Dassigt formulerat.RoLLER skrev:Så utan pistolen mot tinningen tar du Molin?
Nej då tar jag ingen. Måste jag välja, under pistolhot tar jag Sjödin men slipper jag så tar jag ingen. Dassigt formulerat.RoLLER skrev:Så utan pistolen mot tinningen tar du Molin?
Vågar du verkligen ha både Davo OCH mig mot dig????RoLLER skrev:...snart konverterar jag till Brynäsare.
Då är vi inte kompisar längre
Jag får väl hela bibelbältet på mig nu, men Stefan Liv är knappast Elitseriens tredje bästa målvakt.hållundan skrev:Stämmer Sportbladets målvaktstopplista månntro?
Dirkmeister skrev:Jag vet bara att Djurgården kommer att missa slutspelet, och det är FRUKTANSVÄRT GÖTT
Go Färjestad
hållundan skrev:Iofs Lassila är en bra målvakt men kommer nog få det svårt i Djurgården.
Lassila har haft bra säsonger i TPS och spelat i Finska ladslaget och Säcken har sagt att han ska bli förstemålis.Kawwa skrev:Vad har du fått det ifrån?
Det jag har snappat upp om Lassila så har DIF åkt på stor däng med Lassila i kassen under försesongsmatcher medans med Rönnqvist i målet så har dom tom vunnit. Som sagt så har jag ingen superkoll på DIF, men du får gärna presentera för mig vad som gör Lassila till en bra målvakt.
Goodstuff skrev:Nu drar det igång.
Så här tippar jag premiäromgången.
Omgång 1
Måndag 2005-09-26
19:00 Timrå - Djurgården 4-2
19:00 Mora - Färjestad 1-3
19:00 HV 71 - Södertälje 4-2
19:00 Brynäs - Leksand 3-3
Tisdag 2005-09-27
19:00 Modo - Frölunda 3-4
19:00 Luleå - Linköping 2-3
hållundan skrev:19:00 Brynäs - Leksand 1-3
Liknande tips som era.
Vi får väl se hur det blir. Underbart att det drar igång nu iallafall!
Halogen skrev:Haha.. heja sportradion! "Brynäs, bandylaget även kallat, tacklar! Så mycket som Brynäs tacklat i denna matchen tacklade de inte under hela förra säsongen."
Och där kom 3-0, goddamn.
Frölunda lirar mot MoDo imorrn. VI får se om Salo, eller Sampan få stå.RoLLER skrev:Jupps och du har fel i den viktigaste matchen
2-0 till Brynäs nu
Hur går det för ditt lag då? Var det Färjestad eller Frölunda? Frölunda va? Jag sitter vid webradion...
EDIT: 3-0 och räknar vidare... Vi vrockar vrövv!
Wikegård roxx!Twosaint skrev:Jag hoppas salo står imorrn
hållundan skrev:1 timma och 5 minuter kvar.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|