hållundan
Emozione!
Nu är det dags. Suzanne Sjögren fortsätter att imponera.
Möjligt. Pucken är ändå inte över linjen.valmers skrev:2090247Nu får det fanimej vara slut på VF:s dyngflyt.
Versal valmers, versal! Kalleankaförutsättningar!valmers skrev:2090247Nu får det fanimej vara slut på VF:s dyngflyt.
Det är tur att man spelar i världens sunkigaste islada, så att pucken inte kan glida på isen. Jävla kalleankaförutsättningar. I en SM-final.
Sveriges framsida, my ass. Riv skiten, kolla studsen innan stolpskottet. Pinsamt. Skandalöst.hållundan skrev:2090261
Versal valmers, versal! Kalleankaförutsättningar!
Hallen är bull, stämningen är trevlig.
Äh, låt skiten stå. Har spelats roliga matcher där in the days...valmers skrev:2090271Sveriges framsida, my ass. Riv skiten, kolla studsen innan stolpskottet. Pinsamt. Skandalöst.
Kan någon bonnläpp lära Per Ledin grunderna inom normalt uppträdande?valmers skrev:2090335Kan någon lära Kålle och Ada hur bytesförfarandet i ishockey går till?
Borde det inte vara Kalle Ankaförutsättningar tom?hållundan skrev:2090261...Versal valmers, versal! Kalleankaförutsättningar!...
Egentligen borde det nog kanske till och med vara som du skriver ovan.newstead skrev:2090380Borde det inte vara Kalle Ankaförutsättningar tom?
newstead skrev:Jag håller inte på nåt av lagen men det är ändå en rolig match. Om bara den där förbannade Ledin kunde sluta se ut som om han håller på att dö så fort han snubblar lite på isen. Han ramlar ju lättare än Bambi på hal is
Om Lahti vågade stå emot hemmapubliktrycket och ta utvisningar för tripping och high sticking mot Per Ledin, skulle ha förmodligen vara mindre sur. Om måldomaren stod emot trycket skulle dessutom jag vara mindre sur.hållundan skrev:2090369Kan någon bonnläpp lära Per Ledin grunderna inom normalt uppträdande?
Om Tomas Andersson hade dömt, hade det varit aningens mycket bättre.valmers skrev:2090387Om Lahti vågade stå emot hemmapubliktrycket och ta utvisningar för tripping och high sticking mot Per Ledin, skulle ha förmodligen vara mindre sur. Om måldomaren stod emot trycket skulle dessutom jag vara mindre sur.
Nästa år kan vi lira finalen i Edsvalla Ishall. Den ansågs för dålig för seniorhockey överhuvudtaget, eftersom det droppade in vatten, men varför inte? Finfina ståplatser, obefintlig is och dimma inomhus. Ungefär som Frölunda Rivningskåk.
hållundan skrev:Sedär ja.... Halvbra insats av Sveriges bästa center (?) #21
Jaha?snabbåka skrev:2090422Ja just det, och Tommy Salo vart årets "keeper" i NHL 2006.
hållundan skrev:2090427Jaha?
---
Lahti har ju inte direkt imponerat i dagens match...
Jag tycker inte han har gjort bort sig direkt. Visst finns det väl missar och kanske en lite ojämn nivå men det är åt bägge håll... fast det är ju bara vad jag tycker förståshållundan skrev:2090427Lahti har ju inte direkt imponerat i dagens match...
Domsluten i sig är ju direkt inget fel på. Sån jävla nivåskillnad från igår bara...newstead skrev:2090471Jag tycker inte han har gjort bort sig direkt. Visst finns det väl missar och kanske en lite ojämn nivå men det är åt bägge håll... fast det är ju bara vad jag tycker förstås
Och påven kommer flytta till Afghanistansnabbåka skrev:2090470Nej helt klart, och Brynäs kommer ta en stark och välförtjänt sjundeplacering i elitserien 2008.
Sant. Blir iofs svårt för spelarna när nivån ändras från dag till dag.hållundan skrev:2090475Domsluten i sig är ju direkt inget fel på. Sån jävla nivåskillnad från igår bara...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|