Enligt uppgift sa han ingenting medan Joel skrek "jävla f***a". Tycke rdock liksom du att Andersson var bra i den matchen.hållundan skrev:2089360Nu vet ju varken du eller jag vad han sa för att få 10an. Charging var väl lite att ta i också kanske, men, i den situationen tog Andersson båda. Tycker överlag att Andersson höll matchen riktigt bra igår.
Du nämnde aldrig något om Ledins totala fällning av Oduya?
Jag såg helt enkelt inte incidenten med Ledin/Oduya så jag kan inte kommentera den.
Snarare den sämsta...hållundan skrev:2090495Perlskog är väl inte känd för att vara universums bästa kommentator.
Skinnet är inte sålt förrän björnen är skjuten. Satan vad nervös jag kommer vara imorgon...hållundan skrev:2090730Där var nog guldet i Karlstad igen.
Hela Salos agerande förklarar exakt varför FBK är på honom, han visade det i kvarten i fjol och har visat det igen. Han sväljer betet med hull och hår. Han vill tydligen ha en Lex Salo där ingen får göra något eller säga något till honom. Risken nu är väl att han spikar igen imorgon...HanneZ skrev:2091409Skön vinst! Åter igen pinsamt från Ledin och Salos sida. Ledin som nog bör tänka sig lite mer för vad han säger och Salo som mer och mer framstår som världens sämsta förlorare. Han själv slår med klubben lite då och då i knävecken på motståndarna och sen springer han till domarbasen och lipar över psykningar.
Ledins agerande vid incidenten med det, enligt mig korrekt om än hårfint, bortdömda målet är ju generande och han har ju fått göra en rejäl pudel idag på en presskonferens. Bra att FBK visar var skåpet ska stå. Risken är väl nu att tombolanämnden får för sig att gå in och stänga av honom. Böter bör räcka, matchfunktionärer ska såklart inte få hånas.