HanneZ
Avställd
Sant, men de har ju bytt upp sig rejält ändå. Personligen hade jag bytt ut Liv mot vilken division 5-målvakt som helst.2834134HV kan inte vinna med Ersberg i målet.
Sant, men de har ju bytt upp sig rejält ändå. Personligen hade jag bytt ut Liv mot vilken division 5-målvakt som helst.2834134HV kan inte vinna med Ersberg i målet.
Men va fan, ska jag inte få se en enda match? Viasat har ju inte femman, eller canal+!
Tror matchen på fredag går på kanal 9, tror oxå den är gratis bara man har boxer, du måste väl känna någon polare som har boxer eller ?
Jag har inga kompisar...
Jag har inga kompisar...
Det har du visst!! Jag åker till Sthlm i helgen för att bygga hoj, men Paulina e hemma & du kan kolla matchen här om du vill
Det ska bli skoj på söndag när vi krossar på hemmaplan oxå.. har fyra biljetter med grymma platser...
Det var ju ingen direkt "kross" från LHCs sida. FBK bjuder ju in dem genom att sluta spela och LHC är för bra för att missa den chansen. Starkt av Persson, uselt av Lahti att dömma bort 3-0 målet.2838539Så jävla gött att LHC till slut kom till rätta med spelet...
Det ska bli skoj på söndag när vi krossar på hemmaplan oxå.. har fyra biljetter med grymma platser...
Det var ju ingen direkt "kross" från LHCs sida. FBK bjuder ju in dem genom att sluta spela och LHC är för bra för att missa den chansen. Starkt av Persson, uselt av Lahti att dömma bort 3-0 målet.
FBK tar igen det på söndag.
Tycker det är två jämna lag men att FBK har mest kvar att ge vilket jag hoppas de visar på söndag. Bäst av fem nu.2838607Nja... va inte så säker på det... båda semi-matcherna har sett likadana ut..
FBK börjar starkt och tar en två-mål ledning... sen vaknar LHC.. period 2 mållös men mest puck nära FBK´s mål... i tredje förstärker LHC och o slutet av tredje är det kvitterat... sen är det mer eller mindre turen som avgör i sudden...
Vad har LHC med elitserien å göra? FBK kör på 4.e växeln, lägger i femman nästa match, då äre kört för gnällbältet
Vad har LHC med elitserien å göra? FBK kör på 4.e växeln, lägger i femman nästa match, då äre kört för gnällbältet
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|