Det kan ni behöva där nere i bottenträsket.BMW R90s skrev:2534289Just nu LHC-FBK 6-2
Det kan ni behöva där nere i bottenträsket.BMW R90s skrev:2534289Just nu LHC-FBK 6-2
Det där var lågtGustav O skrev:2534369Det kan ni behöva där nere i bottenträsket.
Jag måste ju ha något att trösta mig med i bedrövelsen....BMW R90s skrev:2534386Det där var lågt
Gustav O skrev:2534411Jag måste ju ha något att trösta mig med i bedrövelsen....
Han är ganska lik Linköpings tuffaste idrottsman dessutom.Itssoeasy skrev:2535439Riktigt skönt med en seger över FBK i går, framförallt så var det riktigt BRA hockey! Kanske lite för lite fysik, men BRA hockey. Magnus Johansson stod i en klass för sig! Han är briljant den mannen, snygg också!
Förvisso men det är i mars/april som FBK kommer vara som bäst och LHC sitt gamla vanliga medeldåliga ut i kvart-semilag.Sanna-Lkpg skrev:2534701Watch out, nu klättrar vi UPPÅT !
När man är där nere i bottenträsket så kan man ju bara ta sig uppåt.
Ligger man däremot där uppe och glider då är det illa lätt att trilla neråt !
Gustav O skrev:2535805Han är ganska lik Linköpings tuffaste idrottsman dessutom.
Vet du inte vem som är Linköpings hårdaste idrottsman? En hint kan vara att han sysslar med motorcyklar.Itssoeasy skrev:2536012Vem tänker du på då?
Gustav O skrev:2536034Vet du inte vem som är Linköpings hårdaste idrottsman? En hint kan vara att han sysslar med motorcyklar.
De är väl ganska lika till utseendet? Eller är jag full...Itssoeasy skrev:2536056Mmm, nu när jag tänker efter så är det nog watz du tänker på antar jag
Gustav O skrev:2536082De är väl ganska lika till utseendet? Eller är jag full...
Skönt att jag inte var full.Itssoeasy skrev:2536108Letade lite bilder på watz och vad jag kan se så är de ganska lika i nyllet! Full kan du väl inte vara än? Klockan är ju bara ett!
Allt blir faktiskt lättare om man skrattar åt't.Gustav O skrev:2539334Men herregud! Nu är det fan kris i FBK. Sicket jävla bajs!
Skott: 14-36 (6-5, 4-10, 4-21)
Vänder inte alls! Ni har ju JonteDalan skrev:2545383Sitter och tittar ner på alla bottenlag här uppe i toppen av tabellen
Snart vänder det säkerligen, men det är så jävla kul så länge det varar
Mighty Leif skrev:2545390Vänder inte alls! Ni har ju Jonte
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024